De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Standaard Boekhandel.

    Hier is blijkbaar nog geen topic over maar bij Standaard Boekhandel kun je ook enorm veel dvd's & Blu-ray & Cd's bekomen tegen zeer aantrekkelijke prijzen en veel goedkoper dan FRS en veel meer keuze dan bij blokker.
    Ze hebben niet alles op voorraad staan maar dan bestellen ze ze en dan laten ze iets weten via email.
    Zo heb ik gisteren 7 films besteld.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dark Shadow Bekijk bericht
    tegen zeer aantrekkelijke prijzen
    Pardon? SB hanteert altijd de adviesprijs van de fabrikant, of het nu om boeken, strips of dvd's gaat, ik heb er nog nooit van mijn leven iets gezien wat ik als een koopje zou kunnen omschrijven, en al helemaal nooit iets wat goedkoper was dan op een ander.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Ind, de prijzen zijn best hoog, of hoger dan normale webshops..Heb even gespiekt namelijk. Lijkt erop alsof iemand dit promoot hier?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ind, de prijzen zijn best hoog, of hoger dan normale webshops..Heb even gespiekt namelijk. Lijkt erop alsof iemand dit promoot hier?
    Een Belg die een Belgische webshop promoot op een Nederlands forum?
    Kunnen Nederlanders er wel bestellen? Lijkt me sterk dat dit een echte promotie is. Ik maak op andere fora ook weleens topics aan over Amazon, hoe goed ze wel niet zijn, vrij normaal lijkt me?

  5. #5

    Standaard

    Ik denk dat member deze topic specifiek heeft aangemaakt voor de Belgen des al te min zijn het hoge prijzen voor de producten die zij aanbieden ivm een Media Markt in Belgie. Misschien was mijn uitspraak verkeerd, maar toevallig als je op de website kijkt zie je dat er ook winkels in Zuid-Limburg zijn bij Lommel dus waarschijnlijk wilde deze member gewoon deze winkel onder de aandacht brengen en maakte ik een misvatting.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Pardon? SB hanteert altijd de adviesprijs van de fabrikant, of het nu om boeken, strips of dvd's gaat, ik heb er nog nooit van mijn leven iets gezien wat ik als een koopje zou kunnen omschrijven, en al helemaal nooit iets wat goedkoper was dan op een ander.
    De argumentatie dat er veel keuze is trouwens te belachelijk voor woorden. Zelfs in de grootste SB vind je een zeer beperkte selectie dvd's en cd's. Inderdaad reteduur. Op het gebied van boeken beperken ze zich tot de actuele titels. Iets bestellen duurt vaak weken ( als ze het al kunnen bestellen).

  7. #7

    Standaard

    SB heeft wel een ruim assortiment, maar de prijzen zijn zowat de gemiddelde op de markt. Maar wie zoekt, kan af en toe wel een koopje vinden... maar die site is wel vrij 'basic'.

    Meestal bestel ik daar iets 1 x per (2) maand, en meestal in combinatie met winst op een Lotto-formulier , waardoor de aankoop van dvd/blu-ray meer als een 'koopje' voelt.
    Ook de optie ter plaatse afhalen en betalen is
    DVD & Blu-Ray collectie

  8. #8

    Standaard

    Heb net voor de feesten een bestelling geplaatst, allen artikels "verzending binnen 2 werkdagen". Op een bevestiging na, niets meer gehoord. Ik hoop dat het voor begin volgende week zal zijn?

    Over het algemeen zijn de artikelen belachelijk duur, tenzij je toevallig op een koopje valt.

    Media Markt is een eind rijden, en dus is het soms handiger om bij Bol, Amazon of SB een paar Euro meer te betalen. Time is ook money, en benzine is ook allesbehalve goedkoop

  9. #9

    Standaard

    Heb nu melding gekregen dat bestelling gedeeltelijk is verzonden. 1 onderdeel van bestelling (ondanks zogezegd in stock) is nu in bestelling bij leverancier.

    De rest van pakket is dus wel op tijd verzonden, inclusief track & trace link.

  10. #10

    Standaard

    Van het resterende onderdeel (een titel die overal verkrijgbaar is) nog steeds geen nieuws vernomen.

    Dit had de status "leverbaar binnen 2 werkdagen", maar is nu al bijna een maand "in bestelling bij leverancier".

    Goed voor één keer, maar opnieuw bestellen zal ik niet meer doen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •