Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.

Discussie: geen DTS-HD geluid

  1. #26

    Standaard

    Ik ervaar nog steeds hetzelfde probleem;

    Speaker A/B --> A.

    Speakerconfiguratie :

    Subwoofer : yes
    Front : small
    Center : small
    Surround : small
    Kegeldiameter speakers < 16 cm.
    Crossover :150/200Hz.
    Double bass : off

    Zou het resetten van de receiver een probleemoplosser kunnen zijn?

    Gr. Jaap

  2. #27

    Standaard

    Dat kan nooit kwaad. Even helemaal met een schone lei beginnen. Kan goed zijn dat de receiver in de fabrieksstand wel doet wat jij wilt. Ik heb al eerder gezegd dat het mij gewoon een instelling lijkt. Heb je na het lezen van de gebruiksaanwijzing ergens onduidelijkheden gevonden? Ik vond het namelijk een erg onduidelijke manual en ben blij dat ik een Pioneer hebt, mag je eerlijk weten... Onsamenhangend verhaal vond ik het. Samen komen we er vast wel uit, maar ga eerst maar eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #28

    Standaard

    De oplossing zat het hem inderdaad in het resetten van de receiver.
    Teruggezet naar de fabrieksinstellingen en ik had weer een prima DTS-HD geluid.

    Toch een goed idee om de handleiding er op na te slaan!

    Allen dank voor jullie deskundige adviezen.

    Gr. Jaap

  4. #29
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooi zo, Ik denk dat nu niet meer dan die foute instelling terug is gezet op de standaard waarde. Time to enjoy.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door siccohans Bekijk bericht
    De oplossing zat het hem inderdaad in het resetten van de receiver.
    Teruggezet naar de fabrieksinstellingen en ik had weer een prima DTS-HD geluid.

    Toch een goed idee om de handleiding er op na te slaan!

    Allen dank voor jullie deskundige adviezen.

    Gr. Jaap
    Volgende keer verwachten we een uitgebreide uitleg bij iemand anders die eenzelfde probleem heeft Maar dan van jou
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door siccohans Bekijk bericht
    De oplossing zat het hem inderdaad in het resetten van de receiver.
    Teruggezet naar de fabrieksinstellingen en ik had weer een prima DTS-HD geluid.

    Toch een goed idee om de handleiding er op na te slaan!

    Allen dank voor jullie deskundige adviezen.

    Gr. Jaap
    Yep, goed idee, want het is eigenlijk een beetje triest dat je niet in staat bent om eerder gedane instellingen ongedaan te maken en daar een fabrieksreset voor nodig hebt.....

    Geloof me, als je een receiver volledig hebt ingesteld, zoals ook de afstanden van speakers, het onderlinge volume, de toonregeling etc etc, je niet blij bent als je de reset moet doen..... je raakt dan alles kwijt en als je niets hebt opgeschreven wil je jezelf dan ook wel voor je kop slaan
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Yep, goed idee, want het is eigenlijk een beetje triest dat je niet in staat bent om eerder gedane instellingen ongedaan te maken en daar een fabrieksreset voor nodig hebt.....
    Dat kan ook door een fout in de firmware komen. In dat geval zou het kunnen helpen om de receiver een update/upgrade te laten doen of deze te laten vernieuwen zodat de fouten opgespoord en hopelijk verwijderd worden.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Dat kan ook door een fout in de firmware komen. In dat geval zou het kunnen helpen om de receiver een update/upgrade te laten doen of deze te laten vernieuwen zodat de fouten opgespoord en hopelijk verwijderd worden.

    Zou graag willen zien dat je mij buiten je antwoorden laat, heb jouw "kennis" en opmerkingen niet nodig


    Als iemand niet in staat is om zijn eigen apparatuur fatsoenlijk te bedienen en onvoldoende kennis heeft genomen van de functies die zijn apparatuur heeft, dan is het al helemaal onmogelijk om voor diegene tot een conclusie te komen dat het wel eens aan de firmware van zijn apparatuur zou kunnen liggen, laat staan dat diegene dan ook nog zou weten hoe een eventuele update te installeren of dat juist niet te doen als dat weer andere nadelige gevolgen zou kunnen hebben, niet elke update is voor iedereen een goede update.


    De RTFM opmerking is in veel gevallen heel toepasselijk, dat er na lezing ervan vragen kunnen zijn is weer wel begrijpelijk, veel handleidingen blinken helaas niet uit in duidelijkheid en roepen soms meer vragen op dan dat zij antwoorden geven.


    Nogmaals, stop met het adresseren van je "wijsheden" naar mij toe, ik wordt er niet vrolijk van om het maar eens vriendelijk te zeggen
    Have fun and enjoy your collection

  9. #34

    Standaard

    Volgens mij had ik die wijsheden niet alleen naar jou toe gericht, anders had ik er wel @DVDPF: bij gezet.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Volgens mij had ik die wijsheden niet alleen naar jou toe gericht, anders had ik er wel @DVDPF: bij gezet.
    Je had mij gequote dan is het niet nodig om ook diegene zijn naam nog eens te noemen , door mij te qouten kwam je bij mij duidelijk verkeert over, alsof ik zit te wachten op jouw wijsheden......

    Dacht het NIET
    Have fun and enjoy your collection

  11. #36
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Love and peace on planet Earth you guys, please!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •