De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Following (Fox, 2013)

    In januari begint een nieuwe serie over seriemoordenaars met in de hoofdrol Kevin Bacon.

    Klik de link voor meer info en een trailer + interview ;

    http://www.huffingtonpost.com/2012/1...n_2114040.html

  2. #2

    Standaard

    Op het 1e oog een goeie serie, een mooie rol van Kevin Bacon en de schrijver van scream waarvan je kan verwachten dat deze niet de gebaande hollywood serie paden volgt.
    jammer genoeg begint het na aflevering 2 al af te vlakken.
    Het idee van de seriemoordenaar en dat zo iemand volgelingen heeft is origineel en roept herinneringen op aan waargebeurde drama's in the US: Charles Manson.

    echter naarmate de serie vordert verliest het in mijn ogen aan sterkte, overal duiken " volgelingen" op die overal kunnen indringen, overheids- en gezagsinstanties, advocatuur.
    Ogenschijnlijk goed opgeleide mensen vallen voor de " charmes " van de seriemoordenaar en de kijker moet geloven dat deze allemaal bij hem in de gevangenis op bezoek kwamen of onder de indruk van z'n lessen als professor voor zijn charmes vielen.

    het irritante vind ik ook het " lost " effect in de serie, elk karakter krijgt zijn of haar flashback met een muziekje erbij zodat je al telkens weet dat er weer iets aankomt.
    Als men toch iets moet hebben geleerd van Lost is dat de flashbacks lang niet zo succesvol waren en niet bijdroegen tot een goed lopende verhaal lijn

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    echter naarmate de serie vordert verliest het in mijn ogen aan sterkte, overal duiken " volgelingen" op die overal kunnen indringen, overheids- en gezagsinstanties, advocatuur.
    Ogenschijnlijk goed opgeleide mensen vallen voor de " charmes " van de seriemoordenaar en de kijker moet geloven dat deze allemaal bij hem in de gevangenis op bezoek kwamen of onder de indruk van z'n lessen als professor voor zijn charmes vielen.
    Dit gevoel had ik al bij de 1e aflevering, en ben dus ook maar gelijk afgehaakt.

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mijn vrouwtje volgt de serie, maar ik was er na aflevering één ook al moe van. Te bedenken dat dit verhaal met wekelijkse seriemoordenaar 22 afleveringen doorgaat. En Ik ben ook niet zo'n Kevin Bacon fan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    Niet zo best dit inderdaad, had er veel meer van verwacht.
    Mijn hoop is nu gevestigd op Hannibal

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Te bedenken dat dit verhaal met wekelijkse seriemoordenaar 22 afleveringen doorgaat.
    Het zijn maar 15 afleveringen per seizoen. Kevin Bacon heeft een contract voor 15, zodat hij nog een aantal films kan doen per jaar. Seizoen 2 zal daarom dan ook pas begin 2014 beginnen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Mijn vrouwtje volgt de serie, maar ik was er na aflevering één ook al moe van. Te bedenken dat dit verhaal met wekelijkse seriemoordenaar 22 afleveringen doorgaat. En Ik ben ook niet zo'n Kevin Bacon fan.
    Is ze erg klein ?

    Ik wacht speciaal met kijken tot het seizoen bijna afgelopen is.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Ik vindt de serie ook erg goed!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •