Pagina 30 van 128 EersteEerste ... 202627282930313233344080 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 3184 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Bedankt voor de reakties aangaande Warrior.

    Ik kijk er uit om hem te zien, trouwens op Film1 komt ie ook vanaf volgende week blijkbaar, maar ik wacht toch tot de BD binnen is.

  2. #727

    Standaard

    Amazon Uk Pond 11,25 - 7,00 - 5,00 (gratis verzenden en een sterke Euro)

  3. #728

    Standaard

    Voor £51 (ca. €61,50) bij Amazon.co.uk:




  4. #729

    Standaard

    Vanmiddag gekocht bij FRS Den Bosch (Was 10 euro maar ik had nog een VVV-Bon liggen twv 10 euro dus ik hoefde niks bij te betalen, foto is van marktplaats):


  5. #730

    Standaard

    Ebay 18 euro/35 euro/30 euro



    Zavvi 15 euro/10 euro/18 euro



    Media Markt Utrecht 30 euro/21 euro/10 euro:



    Free record shop 10 euro:



    lellodvd 10 euro:


  6. #731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Vanmiddag gekocht bij FRS Den Bosch (Was 10 euro maar ik had nog een VVV-Bon liggen twv 10 euro dus ik hoefde niks bij te betalen, foto is van marktplaats):

    Is die prijs zo snel gedaald? Nu dus al 10 euro.

  7. #732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Is die prijs zo snel gedaald? Nu dus al 10 euro.
    Ik heb Iron Sky nu toch ook al voor 10 euro. Is denk ik sinds augustus uit. Hier ligt Cabin in the Woods ook voor 10 euro, alleen dan zonder sleeve.

  8. #733

    Standaard

    Pre-order @ dvdpacific:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #734

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Is die prijs zo snel gedaald? Nu dus al 10 euro.
    Dat heb je meestal met Eone en Dfw uitgaves, na een korte tijd zakken ze flink.

  11. #736

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Dat heb je meestal met Eone en Dfw uitgaves, na een korte tijd zakken ze flink.
    Dat is in principe gewoon een algemene trend in de Blu-ray wereld, zie als voorbeeld Jurassic Park.

  12. #737

    Standaard

    Is niet helemaal waar. Die trilogy is een behoorlijke tijd rond de 35 pond geweest en is toen langzamerhand gezakt. Iron Sky is een stuk korter op de markt en is nu al in prijs gedaald.

    Daarbij zijn er bepaalde films/franchises waar je echt tot sint juttemis kunt wachten voordat ze echt goed in prijs dalen. Kwestie van vraag en aanbod denk ik.

  13. #738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Is niet helemaal waar. Die trilogy is een behoorlijke tijd rond de 35 pond geweest en is toen langzamerhand gezakt. Iron Sky is een stuk korter op de markt en is nu al in prijs gedaald.

    Daarbij zijn er bepaalde films/franchises waar je echt tot sint juttemis kunt wachten voordat ze echt goed in prijs dalen. Kwestie van vraag en aanbod denk ik.
    Klopt. Bij sommige films weet je gewoon dat de prijzen heel lang hoog blijven aangezien de vraag ook hoog is. Ze zijn dan ook wel gek op om zo'n moment de prijzen te cutten. Zodra de vraag gaat kelderen echter gaat zo'n titel langzaam toch wel naar beneden. Werkt net zo als de populaire games namelijk.

    Wel is het zo dat je in ook in zo'n geval toch in het buitenland ofzo lagere prijzen kan zien en dus toch kan besparen.

  14. #739

    Standaard

    2 keer bij amazon.de in de 2 voor 18 samen met StefaanD die ik binnenkort in het echt ga ontmoeten:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #740
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Waarvoor dank Pepijn enne tot binnenkort.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #741

    Standaard

    Kreeg net wat binnen van amazon.co.uk via de normale post en ik kon maar niet bedenken wat. Was een verassing van mijn oom en tante, een verjaardagscadeau:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat is in principe gewoon een algemene trend in de Blu-ray wereld, zie als voorbeeld Jurassic Park.
    Klopt niet helemaal want het grootste gedeelte is toch echt afkomstig van budget uitgevers, kijk maar bv in de budget bakken bij Mediamarkt...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  18. #743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Klopt niet helemaal want het grootste gedeelte is toch echt afkomstig van budget uitgevers, kijk maar bv in de budget bakken bij Mediamarkt...
    Ik wil enkel aangeven dat ik persoonlijk van mening ben dat eigenlijk vrijwel alle nieuwe releases binnen een mum van tijd (enkele maanden) drastisch zakken in prijs. De een wat sneller dan de ander, maar als fervent koper van films is het voor ons eigenlijk een must om even af te wachten.

  19. #744

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Wel is het zo dat je in ook in zo'n geval toch in het buitenland ofzo lagere prijzen kan zien en dus toch kan besparen.
    En betere kwaliteit in sommige gevallen, maar dat is weer een andere discussie

  20. #745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik wil enkel aangeven dat ik persoonlijk van mening ben dat eigenlijk vrijwel alle nieuwe releases binnen een mum van tijd (enkele maanden) drastisch zakken in prijs. De een wat sneller dan de ander, maar als fervent koper van films is het voor ons eigenlijk een must om even af te wachten.
    Nou ik vind dat juist van niet of ik kijk misschien niet goed haha , sommige films zijn echt te duur!

    Wachten is iets wat ik eigenlijk niet kan maar ik ben wel strenger geworden voor mezelf welke films ik koop, dus alleen films waarvan ik weet dat ik ze met gemak minimaal 3 keer kan kijken in een jaar.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  21. #746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En betere kwaliteit in sommige gevallen, maar dat is weer een andere discussie
    Das iig een gewaagde discussie dan want daar ben ik nog niet zo zeker van of t in zulke gevallen echt beter van kwaliteit is... Maar das idd een heel andere discussie dus laten we die hier maar niet voeren dan

  22. #747

    Standaard

    Bestelling via frs.nl afgehaald in filiaal:


    EUR 12,99


    EUR 15,50


    9 EURO


    EUR 11,50

  23. #748

    Standaard

    Om de één of andere reden wist ik niet dat die al uit was:
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #749

    Standaard

    dredd 3d videotheek 20 euro
    hope springs 16.99 euro freerecord roeselare
    voor ik doodga 14.99 euro freerecord roeselare

  25. #750

    Standaard

    Gereserveerd bij Amazon US (verschijnt op 5 februari 2013):



    A Star Is Born (1976)

    Digibook-uitgave (40 pagina's)
    Prijs: $ 18.50

Pagina 30 van 128 EersteEerste ... 202627282930313233344080 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •