Pagina 111 van 128 EersteEerste ... 1161101107108109110111112113114115121 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.751 tot 2.775 van 3184 worden weergegeven.
  1. #2751

    Standaard

    Media Markt Maastricht:

    -J. Edgar [€ 4,99]
    "Bond. James Bond."

  2. #2752

    Standaard

    Media Markt Roeselare - 22.90 EUR (Heeft een matte slipcover, met glimmende effect) 2d geen slipcover, dvd ook niet. Disc art is spijtig genoeg voor beide discs Blauw...
    Er staat grappig genoeg een vlaamse versie op de schijven haha. Geen nederlandse.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 23-08-2013 om 16:32

  3. #2753

    Standaard

    Vandaag ontvangen:
    €11 - Top Gun (3D BD)
    €12 - Olympus Has Fallen (BD & DVD)
    €15 - G.I. Joe Retaliation (3D BD & 2D BD & DVD)
    €15 - Jack the Giant Slayer (3D BD & 2D BD & Digitale Kopie)
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  4. #2754

    Standaard

    Vandaag gekocht

    BD (1243) What i Watch

  5. #2755

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon DE:
    Fantasia (uk import) blu-ray/dvd voor 7,77 euro plus verzending 3 euro nog wat.

  6. #2756

    Standaard

    Pre-order bij Crystallakememories.net voor omgerekend 30,79 € :


    CRYSTAL LAKE MEMORIES:
    THE COMPLETE HISTORY OF FRIDAY THE 13TH
    3-Disc Blu-ray™ / DVD Combo Pack


    • Runtime: 400 minutes
    • Single-Disc Blu-ray / Two-Disc DVD
    • 1.78:1 widescreen / Color
    • 5.1 Surround audio
    • English and Spanish subtitles (main feature)
    • Audio commentary with writer/director Daniel Farrands, author Peter M. Bracke and co-editor Luke Rafalowski (main feature)
    • Region free
    • MSRP: $29.95
    • BONUS DVD with approximately four hours of extended interview material from cast and crew spanning the entireFriday the 13th film franchise and television series, available ONLY when you purchase directly from our website!

  7. #2757

    Standaard

    Zijn dat alle films of een documentaire ofzo?

  8. #2758

    Standaard

    Vandaag nieuw gekocht:
    Che part 1-2
    pizza maffia
    scary movie 1-2-3

    samen voor 28 euro

  9. #2759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Zijn dat alle films of een documentaire ofzo?
    Zijn niet de films, maar een spiksplinternieuwe documantaire over alle films uit de franchise, met vele intervieuws etc.

    Voor meer info : http://crystallakememories.net/index.html

    Hoort zeg maar bij dit (http://www.amazon.co.uk/Crystal-Lake...+lake+memories Mega gave boek (wat een aantal jaar geleden is uitgekomen) over de Franchise met veel info, intervieuws, prachtige foto's en meer

    Overigens komt er Vrijdag 13 september de volgende supergave steelboxset uit, met daarin voor de 1e keer alle Friday films op Blu ray :



    Meer info over deze box : http://www.fridaythe13thfranchise.co...full-list.html
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-08-2013 om 20:06

  10. #2760

    Standaard

    Afgelopen donderdag ontvangen, via Eureka:




    En bij die order kreeg ik gratis:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #2761

    Standaard

    Robin hood blu ray besteld bij zavvi met 10÷ kortingscode.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  12. #2762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Pre-order bij Crystallakememories.net voor omgerekend 30,79 € :


    CRYSTAL LAKE MEMORIES:
    THE COMPLETE HISTORY OF FRIDAY THE 13TH
    3-Disc Blu-ray™ / DVD Combo Pack


    • Runtime: 400 minutes
    • Single-Disc Blu-ray / Two-Disc DVD
    • 1.78:1 widescreen / Color
    • 5.1 Surround audio
    • English and Spanish subtitles (main feature)
    • Audio commentary with writer/director Daniel Farrands, author Peter M. Bracke and co-editor Luke Rafalowski (main feature)
    • Region free
    • MSRP: $29.95
    • BONUS DVD with approximately four hours of extended interview material from cast and crew spanning the entireFriday the 13th film franchise and television series, available ONLY when you purchase directly from our website!
    Heb hier helemaal niks over gehoord, maar wel zeer interessant!

    Zelf heb ik nog His Name Was Jason op DVD. Ik kijk ook uit naar de Friday Blu-ray Box volgende maand!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  13. #2763

    Standaard



    Amazon DE: € 12,99



    Amazon DE: € 21,99



    Amazon DE: € 20,99

  14. #2764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Heb hier helemaal niks over gehoord, maar wel zeer interessant!

    Zelf heb ik nog His Name Was Jason op DVD. Ik kijk ook uit naar de Friday Blu-ray Box volgende maand!
    In de docu ''His name was Jason'' waren/zijn veel fans teleurgesteld, en daarom hebben ze besloten deze docu te maken, welke gepresenteerd wordt door Corey Feldman.

    Mij lijkt het dus ook een interessante docu, en die bonus DVD krijg je alleen daar, nergens anders.

    Mocht je een fan zijn, kan ik je dat boek ook ten zeerste aanraden!

  15. #2765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    In de docu ''His name was Jason'' waren/zijn veel fans teleurgesteld, en daarom hebben ze besloten deze docu te maken, welke gepresenteerd wordt door Corey Feldman.

    Mij lijkt het dus ook een interessante docu, en die bonus DVD krijg je alleen daar, nergens anders.

    Mocht je een fan zijn, kan ik je dat boek ook ten zeerste aanraden!
    Ik wil dat boek al een tijdje bestellen maar het komt er elke keer niet van, maar door dit recent Friday nieuws begint het weer te kriebelen...

    Ik lees alleen al op bluray.com al een hoop negatief commentaar: alleen R-rated versie van deel 1, geen Real 3D voor deel 3, deel 5+6 en 7+8 samen op 1 disc en alleen de R-rated versie van deel 9.

    Ik ga de box toch halen want ik kan niet wachten om eindelijk deel 4 t/m 7 in HD te zien!

    Jammer dat de andere films nooit volledig uncut zullen worden uitgebracht (5, 6, en 7)...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  16. #2766

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven :




    The Afflicted 9,99 €
    Safe Haven 16,99 €
    Avatar 3D 24,99 €

  17. #2767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Ik wil dat boek al een tijdje bestellen maar het komt er elke keer niet van, maar door dit recent Friday nieuws begint het weer te kriebelen...

    Ik lees alleen al op bluray.com al een hoop negatief commentaar: alleen R-rated versie van deel 1, geen Real 3D voor deel 3, deel 5+6 en 7+8 samen op 1 disc en alleen de R-rated versie van deel 9.

    Ik ga de box toch halen want ik kan niet wachten om eindelijk deel 4 t/m 7 in HD te zien!

    Jammer dat de andere films nooit volledig uncut zullen worden uitgebracht (5, 6, en 7)...
    De hoofdreden zover ik weet dat er geen Uncut versies verschijnen, is omdat dat materiaal er simpelweg niet meer is (heb ik tenminste gelezen).

    Wel jammer, maar ben blij dat nu toch eindelijk alle films op Blu ray gaan verschijnen.

    Wat betreft dat negatief commentaar : ik kan er in komen, maar aan de andere kant moeten de mensen altijd wat te zeuren hebben.

    Ze kunnen beter blij zijn dat ze op Blu ray verschijnen.

    Als de Uncut versies er waren, hadden ze die echt wel uitgebracht hoor.

    Want kans op geld verdienen zullen ze echt niet laten schieten.

    Maar goed, ik ben blij met de box, en vele fans met mij ook.

  18. #2768

    Standaard

    Komt de box alleen in de US uit of ook in de UK. Ik heb geen regiovrije speler...

  19. #2769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Komt de box alleen in de US uit of ook in de UK. Ik heb geen regiovrije speler...
    Ik denk alleen in de US maar dan denk ik ook dat ie gewoon regiovrij is Warner en Paramount kennende...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  20. #2770

    Standaard

    Binnen:

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #2771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De hoofdreden zover ik weet dat er geen Uncut versies verschijnen, is omdat dat materiaal er simpelweg niet meer is (heb ik tenminste gelezen).

    Wel jammer, maar ben blij dat nu toch eindelijk alle films op Blu ray gaan verschijnen.

    Wat betreft dat negatief commentaar : ik kan er in komen, maar aan de andere kant moeten de mensen altijd wat te zeuren hebben.

    Ze kunnen beter blij zijn dat ze op Blu ray verschijnen.

    Als de Uncut versies er waren, hadden ze die echt wel uitgebracht hoor.

    Want kans op geld verdienen zullen ze echt niet laten schieten.

    Maar goed, ik ben blij met de box, en vele fans met mij ook.
    Precies, dat vind ik nu ook hoor. Wees eens blij dat alle films op blu ray uitkomen.

    Los daarvan, wat zeuren sommigen als ze nog niet eens weten hoe het er precies uit komt te zien. Bedoel misschien zijn t zowiezo wel uncut versies van allemaal. Dat t er niet op staat wil niet zeggen dat t niet uncut is. Heb zelf namelijk zat films waar niet uncut of unrated cut op staat maar als je dan de achterkant van de hoes bekijkt staat er wel degelijk op dat je een ongeknipte versie kunt aantreffen.

    Snap alleen de kritiek van 2 films op 1 disc niet. Wat is het probleem daaraan? Zijn zat films ook waarvan de 3d en 2d versie samen op 1 br staan. Kan makkelijk hoor en gewoon genoeg ruimte om ook de beeld en geluidskwaliteit voluit te benutten. En daarnaast ook nog eens over een real 3d versie van 1 van de delen. Die films is volgens mij niet eens in 3d geschoten dus zowiezo zal je er niet zoveel van merken. Ook dat puntje snap ik dus in zijn geheel niet waarom mensen daarop kritiek leveren.

    Ik ga em zeker kopen hoor, want ik ben een fan van die films en zelf zou ik ze t liefs los hebben maarja dat heb ik bij alle films en soms kom je er helaas niet onderuit en ik zie het dan maar zo: je hebt nu wel een kans om voor t eerste alle films in 1 x op br te krijgen.

  22. #2772

  23. #2773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Precies, dat vind ik nu ook hoor. Wees eens blij dat alle films op blu ray uitkomen.

    Los daarvan, wat zeuren sommigen als ze nog niet eens weten hoe het er precies uit komt te zien. Bedoel misschien zijn t zowiezo wel uncut versies van allemaal. Dat t er niet op staat wil niet zeggen dat t niet uncut is. Heb zelf namelijk zat films waar niet uncut of unrated cut op staat maar als je dan de achterkant van de hoes bekijkt staat er wel degelijk op dat je een ongeknipte versie kunt aantreffen.

    Snap alleen de kritiek van 2 films op 1 disc niet. Wat is het probleem daaraan? Zijn zat films ook waarvan de 3d en 2d versie samen op 1 br staan. Kan makkelijk hoor en gewoon genoeg ruimte om ook de beeld en geluidskwaliteit voluit te benutten. En daarnaast ook nog eens over een real 3d versie van 1 van de delen. Die films is volgens mij niet eens in 3d geschoten dus zowiezo zal je er niet zoveel van merken. Ook dat puntje snap ik dus in zijn geheel niet waarom mensen daarop kritiek leveren.

    Ik ga em zeker kopen hoor, want ik ben een fan van die films en zelf zou ik ze t liefs los hebben maarja dat heb ik bij alle films en soms kom je er helaas niet onderuit en ik zie het dan maar zo: je hebt nu wel een kans om voor t eerste alle films in 1 x op br te krijgen.
    Voor alles aangaande de Friday The 13TH Blu-ray box, zie hier:

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?8...-US-13-09-2013
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  24. #2774
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bij amazon.de Napapiirin sankarit, Footloose en Einsam sind die Tapferen (Lonely Are the Brave) allen aan 9,12 € BTW-omzetting DE-BE meegerekend en Earthquake aan 10,14 €

    Mooie prijzen al zeg 'k het zelf

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #2775

    Standaard

    Bol.com:


    EUR 8,49


    EUR 16,99

    Zavvi.nl:


    EUR 14,25

    Deze laatste titel heb ik gekregen voor mijn verjaardag dus zelf niets voor betaald maar weet dat ie van zavvi komt en er staan dus gewoon NL subs op.

Pagina 111 van 128 EersteEerste ... 1161101107108109110111112113114115121 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •