Pagina 35 van 128 EersteEerste ... 253132333435363738394585 ... LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 3184 worden weergegeven.
  1. #851

    Standaard

    Saturn Kortrijk
    Piranha 3DD - 16.90 EUR
    Harvey - 9.90 EUR

  2. #852

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Bol.com in de 2 voor €20:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #853

  4. #854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dragon. Bekijk bericht
    €9,99 bij Bol.com

    Ik ben benieuwd of hier extra's op staan. Ik kan er in ieder geval niets over vinden.

  5. #855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd of hier extra's op staan. Ik kan er in ieder geval niets over vinden.
    Weet niet of het ook voor deze uitgave geldt, maar lees dit artikel eens : http://www.schokkendnieuws.nl/recens...-baby-dvd.html

  6. #856

    Standaard

    Amazon.co.uk in de 3 voor 17 pond actie:




    Verrassend mooie sleeve trouwens bij Close Encounters!

    bol.com:

  7. #857

    Standaard

    In de pre-order bij Amazon.co.uk:

    13.99 GBP:
    - Aladdin
    - Mulan
    - Hunchback of the Notre Dame

    11.20 GBP:
    - Pete's Dragon
    - Brother Bear

    Mocht er een interessantere aanbieding zijn, dan cancel ik ze wel weer. De prijzen in NL zijn tot nu toe erg hoog en qua bijzonderheid verwacht ik niet heel veel meer van Disney. Evenmin qua covers. Daarom daar maar in de pre-order.

    Voor de liefhebber: Allen zouden NL sub/dub moeten hebben. Hunchback en Brother Bear tenminste een Vlaamse track.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  8. #858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd of hier extra's op staan. Ik kan er in ieder geval niets over vinden.
    Kreeg hem gisteren binnen en deze release is helaas extraloos. Dit is trouwens beleid, want universal geeft haar wat kleinere catalog titels in Europa geen extra's meer mee.

  9. #859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd of hier extra's op staan. Ik kan er in ieder geval niets over vinden.
    Paramount is gestopt met het plaatsen van extra's op alle internationale catalogusuitgaves, dus reken er maar niet op.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Weet niet of het ook voor deze uitgave geldt, maar lees dit artikel eens : http://www.schokkendnieuws.nl/recens...-baby-dvd.html
    De link verwijst naar de Amerikaanse uitgave van Criterion. De Nederlandse uitgave is van Paramount.

  10. #860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Paramount is gestopt met het plaatsen van extra's op alle internationale catalogusuitgaves, dus reken er maar niet op.


    De link verwijst naar de Amerikaanse uitgave van Criterion. De Nederlandse uitgave is van Paramount.
    Dat wist ik, maar omdat het over die film ging heb ik het geplaatst

  11. #861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Weet niet of het ook voor deze uitgave geldt, maar lees dit artikel eens : http://www.schokkendnieuws.nl/recens...-baby-dvd.html
    Dat gaat over de criterionuitgave. Dat is bekend. Het gaat me juist om de Nederlandse uitgave. Bedankt iedereen voor de reacties.

  12. #862

    Standaard


    Seasons 1-5 voor 36 pond, inclusief verzending 45 euro

    Wel raar dat een dag later die prijs weer omhoog schiet naar 69 pond
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  13. #863

    Standaard

    Vandaag FRS Tielt >
    Lag er al :P Killing them Softley 16.99 EUR + inclusief 4 Poster Cards aan beide kanten bedrukt (8 dus)

    Eindelijk gevonden : Ruby Sparks 14.99 EUR

    Ook eindelijk gevonden : De zaak Alzheimer 10.00 EUR Gelukkig staat de film er in zijn originele bioscoop formaat op en niet dat mottige ingezoomde full frame van de dvd.

    Savages 17.99 EUR (dacht ie enkel in Nederland verscheen.


    Dredd 3D lag er ook maar mocht nog niet verkocht worden.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 14-02-2013 om 18:31

  14. #864

    Standaard

    Bol.com €24,98:
    Rosemary's Baby
    Schindler's List (pre-order)

    Mediamarkt.nl €20,95:
    Skyfall Steelbook (pre-order)

    Wehkamp.nl €73,88 inclusief €10 facebook korting:
    Crank Collection
    Tropa de Elite
    Tropa de Elite 2
    Cell 211
    The Wrestler
    The Road
    Game of Thrones Season 2 (pre-order).

  15. #865

    Standaard

    Kreeg een mail over de bogof bij deepdiscount.com, maar bij hun zusterbedrijf dvdplanet.com zijn ze individueel de 1/2 en meestal zelfs nog iets minder. Dat is een stuk makkelijker met bestellen en het verzenden kost hetzelfde($6,99 + $1,99 per artikel).





    $13,48 + $13,58 + $6,23
    $5,95 + $10,98 + $10,40

    Ben benieuwd of dit in 1 keer wordt verstuurd en of het douanespook om de hoek komt kijken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #866

    Standaard

    Vandaag gekocht bij de Media Markt in Eindhoven voor € 12,99:


  17. #867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kreeg een mail over de bogof bij deepdiscount.com, maar bij hun zusterbedrijf dvdplanet.com zijn ze individueel de 1/2 en meestal zelfs nog iets minder. Dat is een stuk makkelijker met bestellen en het verzenden kost hetzelfde($6,99 + $1,99 per artikel).





    $13,48 + $13,58 + $6,23
    $5,95 + $10,98 + $10,40

    Ben benieuwd of dit in 1 keer wordt verstuurd en of het douanespook om de hoek komt kijken
    Volgens mij heb je per ongeluk Annie in je bestelmandje gegooid.....of was dat bewust

  18. #868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Volgens mij heb je per ongeluk Annie in je bestelmandje gegooid.....of was dat bewust
    Iets met jeugd en zonde of zo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #869

  20. #870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mementi Bekijk bericht



    Loterij gewonnen ofzo

  21. #871

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Loterij gewonnen ofzo
    Ik ben eindelijk lid geworden van dit forum en bovenstaand lijstje zijn mijn Blu-rays die ik tot nu toe kocht in 2013

  22. #872
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mementi Bekijk bericht
    Ik ben eindelijk lid geworden van dit forum en bovenstaand lijstje zijn mijn Blu-rays die ik tot nu toe kocht in 2013
    Nog van harte welkom op ons forum en een heel mooi lijstje...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #873

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mementi Bekijk bericht
    Ik ben eindelijk lid geworden van dit forum en bovenstaand lijstje zijn mijn Blu-rays die ik tot nu toe kocht in 2013
    Nou, als je in dit tempo door gaat: 36 Blu-rays in 6 weken, dat worden er dit jaar dus 52 x 6 = 312 stuks ...

  24. #874

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht

    Seasons 1-5 voor 36 pond, inclusief verzending 45 euro

    Wel raar dat een dag later die prijs weer omhoog schiet naar 69 pond
    Helemaal niet raar. Dat zijn gewoon aanbiedingen die amazon regelmatig heeft. Je hebt gewoon geluk gehad.
    Zelf heb ik 2 weken geleden bijv. de Coen Brothers Collectie voor ong. 11 pond gekocht. Die prijs gold voor ongeveer een week. Daarna schoot ie weer naar rond de 22 euro. Zelfde gold voor de Predator-trilogie. Net in die week 9 pond nogwat. Daarna tegen de 15 pond.
    Tip: check bluray.com. Daar staan de aanbiedingen steeds op een rijtje. Kun je ook nog aangeven bij een item dat je gewaarschuwd wilt worden als een dvd of br qua prijs in een range komt die jij hebt aangegeven te willen betalen. Werkt perfekt.

  25. #875

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mementi Bekijk bericht
    Ik ben eindelijk lid geworden van dit forum en bovenstaand lijstje zijn mijn Blu-rays die ik tot nu toe kocht in 2013
    Leuk lijstje in ieder geval, en van harte welkom op het Forum

Pagina 35 van 128 EersteEerste ... 253132333435363738394585 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •