Pagina 52 van 128 EersteEerste ... 24248495051525354555662102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 3184 worden weergegeven.
  1. #1276

    Standaard

    Heel, heel soms wordt je wel eens verrast als je in Nederlandse winkels shopt. Toen ik mij mijn lokale MM de nieuwe Disney's wilde gaan ophalen kwam ik daar ineens deze titel tegen:



    Het is geen grootse titel (ook volgens mij niet eens zo'n succesvolle film) maar wel een heel aardig en ondergewaardeerde (Franse) romantisch historisch drama uit de midden jaren 90. Ik verbaas me er over dat een uitgever als Bridge de moeite doet om zo'n kleine en onbekende titel als Blu-ray op de markt te brengen. Heel apart om deze tegen te komen.

  2. #1277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Beide zijn hebben zeer goede beeld - en geluidskwaliteit. Zie hier de reviews: Terminator en Jaws. Duitsland heeft verder gewoon dezelfde release als in de rest van Europa, alleen heeft de hoes vaak een duitsvertaling gekreken.

    Deze even bij de vorige bestelling gedaan:



    €7,97 op amazon.de
    Is deze al in normale uitgave ( keepcase ) beschikbaar ?

  3. #1278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Heel, heel soms wordt je wel eens verrast als je in Nederlandse winkels shopt. Toen ik mij mijn lokale MM de nieuwe Disney's wilde gaan ophalen kwam ik daar ineens deze titel tegen:



    Het is geen grootse titel (ook volgens mij niet eens zo'n succesvolle film) maar wel een heel aardig en ondergewaardeerde (Franse) romantisch historisch drama uit de midden jaren 90. Ik verbaas me er over dat een uitgever als Bridge de moeite doet om zo'n kleine en onbekende titel als Blu-ray op de markt te brengen. Heel apart om deze tegen te komen.
    Is eze 1080i zoals de meeste andere JustBridge titels?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #1279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is eze 1080i zoals de meeste andere JustBridge titels?
    Volgens de verpakking is ie 1080p. Maar ik heb hem nog niet zelf bekeken.

  5. #1280

    Standaard

    Vandaag ontvangen:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #1281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Is deze al in normale uitgave ( keepcase ) beschikbaar ?
    In Duitsland wel.

  7. #1282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Is deze al in normale uitgave ( keepcase ) beschikbaar ?
    Wacht ik ook al een tijdje op, samen met The Bourne Leagcy. Maar in Nederland nog niet kunnen vinden. Voordeel kan zijn dat ze meteen afgeprijsd zijn als ze eindelijk verschijnen.

  8. #1283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Largo Bekijk bericht
    Wacht ik ook al een tijdje op, samen met The Bourne Leagcy. Maar in Nederland nog niet kunnen vinden. Voordeel kan zijn dat ze meteen afgeprijsd zijn als ze eindelijk verschijnen.
    The Bourne Legacy heb je in de 4 movie collection van Bourne in normale keepcase.. heb mijn 1ste 3 delen verkocht voor € 15,- totaal.. de 4 movie box collection aangeschaft voor € 30,- incl. verzendkosten via Marktplaats.

    Zo heb ik Bourne Legacy in normale keepcase en de 1ste 3 delen nieuwe uitgaves ( hoezen ) !

  9. #1284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ziet er toch wel naar uit dat er 'kak' Engels gesproken wordt in deze film. Zijn het dan lastige dialogen of is het slecht verstaanbaar?
    Onder andere dat. Woorden en uitdrukkingen die niet tot het dagelijkse taalgebruik horen, en inderdaad snel en soms half verstaanbaar spreken. Maar dat heb ik bij sommige Nederlandse speelfilms ook. "De bende van Oss" bijv. is zonder ondertitels ook nauwelijks te volgen.

  10. #1285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Onder andere dat. Woorden en uitdrukkingen die niet tot het dagelijkse taalgebruik horen, en inderdaad snel en soms half verstaanbaar spreken. Maar dat heb ik bij sommige Nederlandse speelfilms ook. "De bende van Oss" bijv. is zonder ondertitels ook nauwelijks te volgen.
    Ik zal het wel zien/horen
    Bij NL films vind ik de 'verstaanbaarheid' per definitie slecht. Ik moet de volumeknop meestal aardig opendraaien om het te kunnen volgen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #1286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Largo Bekijk bericht
    Wacht ik ook al een tijdje op, samen met The Bourne Leagcy. Maar in Nederland nog niet kunnen vinden. Voordeel kan zijn dat ze meteen afgeprijsd zijn als ze eindelijk verschijnen.
    The Adventures of tintin zag ik nu ook in keepcase. Heeft wel een tijdje geduurd dus.

  12. #1287

  13. #1288

    Standaard

    Besteld voor 38,33 bij Zavvi.nl (incl. 4,- korting met code MARSNL4, bij bestelling boven de 40,-):

    It's a Wonderful Life (65th Anniversary Edition)

    Blackthorn

    Flowers of War
    Laatst aangepast door Seus : 22-03-2013 om 17:50
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  14. #1289

    Standaard

    Binnen van Amazon UK:

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #1290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Amazon UK:


    12,00 pond
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Binnen van Amazon UK:

    Je moet 'm wel erg goed vinden als je 'm 2x koopt .

  16. #1291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je moet 'm wel erg goed vinden als je 'm 2x koopt .
    Ergo: 1x vermelden is voldoende, zie daarvoor ook de regels in de beginpost

  17. #1292

    Standaard


    -14€ inc. verzendingskosten op Ebay

  18. #1293

    Standaard



    Via een third seller bij amazon.co.uk voor slechts 11,50 euro incl

  19. #1294

  20. #1295
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bij tvserieshop.be voor alles samen 71,64 €



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #1296

    Standaard

    Vorige week gekocht:

    11,90 euro bij Carrefour Schoten


    11,99 eur en 59,99 eur bij MM Antwerpen


    8 euro bij FRS Schoten

    Afgelopen woensdag in de bus via Amazon Fr:


    23,49 euro

    Vandaag gekocht:


    16,99 euro bij Saturn Antwerpen

  22. #1297

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven :




    The Paperboy : 17,99 Euro
    Stolen : 17,99 Euro
    Trouble with the Curve : 17,99 Euro
    The Watch : 22,99 Euro (Inclusief DVD)

  23. #1298

  24. #1299

    Standaard

    Afgelopen week binnen gekregen van Wehkamp.




    Gisteren gekocht bij V&D in de 3=2 actie



  25. #1300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gekocht bij MM Eindhoven :

    The Paperboy : 17,99 Euro
    Stolen : 17,99 Euro
    Trouble with the Curve : 17,99 Euro
    The Watch : 22,99 Euro (Inclusief DVD)
    Stolen niet gezien maar die andere drie waren niet om aan te zien. The Paperboy is zelfs de slechtste film in jaren. Dat zijn dure frisbees.

Pagina 52 van 128 EersteEerste ... 24248495051525354555662102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •