Pagina 3 van 128 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 3184 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bedoel je nou dat je als Belg daar niet kan bestellen?
    Ze leveren gratis binnen Europa!!

    Er zijn verschillende online winkels die niet leveren of die bepaalde artikelen niet leveren naar Belgiê. Zavvi.nl en Wehkamp zijn daar al voorbeelden van. Ik ga ervan uit dat dus ook zavvi.com dan niet levert naar België.
    Zo zijn er ook bepaalde producten op amazon US die niet te leveren zijn naar België.

  2. #52

    Standaard

    Belgium staat gewoon in het lijstje in landen waaraan Zavvi.com levert.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Er zijn verschillende online winkels die niet leveren of die bepaalde artikelen niet leveren naar Belgiê. Zavvi.nl en Wehkamp zijn daar al voorbeelden van. Ik ga ervan uit dat dus ook zavvi.com dan niet levert naar België.
    Zo zijn er ook bepaalde producten op amazon US die niet te leveren zijn naar België.
    amazon.com levert ook veel niet naar Nederland. Ik dacht dat enkel Italië in Europa de uitzondering is (wegens zéér slechte postbezorging).
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  4. #54

    Standaard

    Dit bewijst maar weer dat je niet zo maar ergens van uit moet gaan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Er zijn verschillende online winkels die niet leveren of die bepaalde artikelen niet leveren naar Belgiê. Zavvi.nl en Wehkamp zijn daar al voorbeelden van. Ik ga ervan uit dat dus ook zavvi.com dan niet levert naar België.
    Zo zijn er ook bepaalde producten op amazon US die niet te leveren zijn naar België.
    Zavvi.nl levert toch wel in België! Of geen grote pakketten misschien? De blu rays die ik bij zavvi.nl heb besteld, zijn toch altijd verzonden en aangekomen.
    The truth is out there

  6. #56

    Standaard

    Besteld bij Amazon.de:

    16,99€ 11,99€ totaal: 29,48€ incl. btw en geen verzendkosten.
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  7. #57
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dit bewijst maar weer dat je niet zo maar ergens van uit moet gaan
    Hier wil 'k één van mijn favoriete Engelse spreekwoorden aan vast plakken; Assumption is the mother of all screw-ups

    Zelf dan maar volgende besteld bij thehut.com in de 2 voor 12 £ actie


    Laatst aangepast door StefaanD : 03-12-2012 om 15:48 Reden: kleinere plaatjes van amazon ipv thehut
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #58
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ook de volgende 3 gescoord bij amazon.co.uk




    Once Upon a Time in Anatolia, 8,00 £
    Pink's 'Funhouse Tour: Live In Australia', 7,99 £
    Rising Sun, 8,00 £
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #59

    Standaard

    Hoera hoera net de blu ray binnen van pxar us versie met prachtige sleeve. Ik helemaal blij.
    Eindelijk kan ik de film gaan kijken.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  10. #60

    Standaard

    Ook maar besteld bij amazon.co .uk voor die prijs kan je deze nergens goedekoper kopen.

    James bond Blu-ray 75 pond.

    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  11. #61

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht


    19,49 bol.com incl. 2,50 voucher
    FF vraagje Dan : Staan op deze blu ray toevallig ook opnamen van de gastartiesten, en iets van een making off ofzo?.

    Ik heb de 2CD/DVD versie gisteren gekocht, en daar staat van de gasten alleen Gers Pardoel op.

    Hopelijk kan en wil je er iets over zeggen, alvast bedankt.

    Grt, Raymond

  13. #63

    Standaard

    Ik wil er graag iets over zeggen Watcher maar ik heb hem net een kwartier geleden bestelt dus heb die info nog niet

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Ik wil er graag iets over zeggen Watcher maar ik heb hem net een kwartier geleden bestelt dus heb die info nog niet
    Aha ok, dacht je had hem al in huis , sorry, iets te voorbarig

  16. #66

    Standaard

    Mijn eerste Black Friday bestelling van Amazon.com is binnen
    Ga de trend van blu-ray.com maar doorzetten hier, door echte foto's te posten, is veel leuker

    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  17. #67

    Standaard

    Besteld bij Amazon.de:

    6,97€ 7,99€
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ook de volgende 3 gescoord bij amazon.co.uk

    MEESTERWERK! (Maar val in herhaling!)

  19. #69

    Standaard

    bij networkdvd.net



    6,12 pond per stuk, verzenden naar UK adres gratis.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Aha ok, dacht je had hem al in huis , sorry, iets te voorbarig
    Op de achterzijde staat alleen Gers als gastartiest bij een nummer. Heb hem even snel gecheckt

  21. #71

    Standaard



    11,99 bij de Saturn van Wilrijk
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #72

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht


    11,99 bij de Saturn van Wilrijk
    Extra's, Werner?

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Op de achterzijde staat alleen Gers als gastartiest bij een nummer. Heb hem even snel gecheckt
    Die staat dus ook alleen vermeld op de DVD.

    Toch bedankt Dan

  25. #75

    Standaard

    Gisteren gekocht bij MM Eindhoven:

    - The Strangers ( 2008 ) € 8,99 ;
    - The Grey ( normale uitgave ) € 9,99.

Pagina 3 van 128 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •