Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 43 van 43 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    ten eerste vond ik deze film niet zooo bijzonder... (komt misschien omdat ik m voor me werk al 6x heb moeten zien)

    ik hoopte eigenlijk erop dat er iets met de originele WTC towers scene gedaan zou worden, dit zou deze dvd zeker de moeite waard maken.. vraag me nu wel af of deze dvd wel 37 euro waard is, gaat mij namelijk alleen om die film... ik hoef al die extra's er bij deze film niet echt bij.. is dit een nieuwe rage ofzo? :P...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    ... ik hoef al die extra's er bij deze film niet echt bij.. is dit een nieuwe rage ofzo? :P...
    Extra's zijn juist één van de geweldige dingen aan het DVD-medium. En voor mensen die geen extra's hoeven is er nu Superbit. Het is dus geen rage -hoop ik- want ik ben juist blij met al die extra's. Wel vind ik vaak overdreven extra's erop staan die niks toevoegen.

  3. #28

    Standaard

    jah maar ik vind niet dat een mens 80 gulden hoef te betalen.. die extra's zijn toch extra erbij ... maarjah na lang wikken en wegen... zal ik m toch maar aanschaffen, alleen als het een mooie rooie amaray is hoor

  4. #29

    Standaard

    Volgens mij komt er ook een Superbit uit hoor, maar die dingen zijn ook duur. Soms wordt je wel iets teveel opgedrongen vind ik, zeker als je geen extra's wil, maar wél de film.
    Maar waarom aanschaffen als je hem niet zo bijzonder vindt?

  5. #30

    Standaard

    het is zeker wel een film die ik zeker nog wel een paar keer op dvd wil zien... dat ie niet bijzonder is hoeft niet te betekenen dat ik m nooit meer hoef te zien en tsjah, superbit is ook een optie.. denk toch dat ik gewoon voor die boven besproken release ga, het valt me gewoon op dat de dvd's weer wat duurder aan het worden zijn, (maar zo waren ze vroeger allemaal rond de 70/80 gulden de goeie releases) ik ben gewoon te verwend met die huidige dvd releasjes van rond de 23euro

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    ik ben gewoon te verwend met die huidige dvd releasjes van rond de 23euro
    Dat zal het wel zijn ja. Daarom ga ik ook meestal overzees of ik wacht. Tenzij het echte must-haves zijn.

  7. #32

    Standaard

    Voor meer info over de 4 disc versie zie http://www.ezydvd.com.au/item.zml/221348. Deze set bevat dezelfde DVD's als de hier besproken versie en heeft als aanvulling nog een DVD met extra's plus nog de sountrack CD. Dit alles verpakt in een bijzondere verpakking.

  8. #33

    Standaard

    Die komt zeker in het kastje?????
    Hoe duur word ie +/-??

    ooo ja reageer allemaal ff op mn forum AUB

    GRTz JC

  9. #34

    Standaard

    Deze ga ik ook zeker aanschaffen ondanks ik hem nog niet eens gezien heb, voor mij is dit een MUST HAVE !!!

  10. #35

    Standaard

    Ik wil hem graag hebben, maar waarom is ie niet 2:35 Anamorf???

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willem-Alexander
    Ik wil hem graag hebben, maar waarom is ie niet 2:35 Anamorf???
    Omdat ie niet zo is opgenomen.... Dit viel mij ook tegen, want ik vind dat formaat over het algemeen wat indrukwekkender en professioneler overkomen.
    Er is in ieder geval niet in geknipt hoor...

  12. #37

    Standaard

    Had dit spinnetje in eerste instantie bij 'splash' ge-pre-ordered.
    Kon echter nergens terugvinden of hier ook nederandse subs bijhoorden. Heb toen bij 'splash' gecancelled en bij 'devoted' besteld...daarvan weet ik zeker dat er nederlandse subs zijn.
    Devoted is volgens mij ook nog iets goedkoper dan splash...

    kijk er echt naar uit dat dit beestje in mijn brievenbus valt (zachtjes!!!)....

    greetzzzz

  13. #38
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Ook dat ziet er lekker gelikt uit maar minder gelikt dan LOTR met zijn boekensteunen

  14. #39

    Standaard

    Heb m in de bioscoop gezien en zat met open mond te kijken. De DVD met o.a. de making off heb ik van iemand gekregen en ik was erg onder de indruk. Echt een hele gave film, die ik ook zeker op DVD ga kopen. Maar ik vind de release datum al zo snel!! Hij is nog geen drie maanden geleden in de bioscoop geweest...!

  15. #40

    Standaard

    Hoi,
    Op Playcom staat toch echt een R1- versie met 2:35 Anamorf Beeld!!!!!!
    Een of andere Speciale Editie die al is uitverkocht.
    Kijk maar:
    http://www.playserver3.com/play247.a...1&title=108754

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Heb m in de bioscoop gezien en zat met open mond te kijken. De DVD met o.a. de making off heb ik van iemand gekregen en ik was erg onder de indruk. Echt een hele gave film, die ik ook zeker op DVD ga kopen. Maar ik vind de release datum al zo snel!! Hij is nog geen drie maanden geleden in de bioscoop geweest...!
    Idem voor Star Wars II en nog andere films ... ik vind het alleen niet snel. Van sommige films mogen ze de DVD al de dag na de release in de cinema uitbrengen. Van adere films hoeft de release nooit te gebeuren ... maar dat is persoonlijk natuurlijk
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  18. #43

    Standaard

    5 november 2002...a day to remember! de dag dat Spiderman (2 disc edition) aan mijn bescheiden collectie toegevoegd mocht worden...erg blij!

    greetzzz

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •