De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: Warner Archives

  1. #1

    Standaard Warner Archives

    Warner Archives heeft nu ook een begin gemaakt met blu-ray's.

    De eerste twee titels zijn Gypsy and Deathtrap.



    Beide titels ken ik niet, maar Gypsy lijkt me wel wat.

    Helaas zie ik net bij de titels staan dat ze alleen verzenden naar de US ....misschien is er straks via ebay of amazon wat te regelen.

    Zie ook de site zelf voor meer info.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Helaas zie ik net bij de titels staan dat ze alleen verzenden naar de US ....misschien is er straks via ebay of amazon wat te regelen.
    ImportCDs, meestal binnen twee weken in huis en de prijzen zijn ook nog wel best redelijk te noemen.

  3. #3

    Standaard

    Zijn via screenarchives.com ook te bestellen(duurder dan importcds.com).
    Laatst aangepast door peptalk : 07-12-2012 om 10:04
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Dank je Douwe, goede tip!
    En daar is hij nog goedkoper ook....ik ga de gok wagen voor Gypsy.

    Hier zie ik trouwens nog een review staan van Gypsy, en hier van Deathtrap.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zijn via screenarchives.com ook te bestellen(duurder dan importcds.com.
    Nu ga ik weer twijfelen....ik heb een paar negatieve verhalen van importcds gelezen (ook positieve hoor), en screenarchives lijkt wat 'stabieler'.
    Mmmm, even nog over nadenken.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb met ImportCDs eigenlijk nog nooit problemen gehad. Ik bestel daar met enig regelmaat wat, alleen met het uitleveren van backorders vind ik ze soms traag. De prijzen uit de WAC/olive/kino series zijn aantrekkelijker dan amazon of deepdiscount. Je kunt het allicht eens proberen.
    Laatst aangepast door douwe37 : 07-12-2012 om 10:11

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Helaas zie ik net bij de titels staan dat ze alleen verzenden naar de US .
    Ik heb ze gecontacteerd en kreeg vandaag dit bericht :



    Thank you for contacting Warner Archive.

    We're very sorry, but the Warner Archives DVDs and digital downloads are only available within the U.S. at this time due to legal licensing and distribution restrictions on these titles. We apologize to our international fans for this inconvenience.


    Spijtig maar helaas ...

  8. #8

    Standaard

    Zie reacties boven, body heat, je kunt ze ook elders bestellen!

  9. #9

    Standaard

    Heel veel titels uit het Warner Archive zijn via ebay te bestellen.
    Ook regelmatig titels uit het Warner Archive besteld bij boudisque in Utrecht.

  10. #10

    Standaard



    Nieuwe titel: Greystroke The legend of Tarzan
    Vroeger ooit eens in de bios gezien . Goede film over tarzan.

  11. #11

    Standaard

    Die moet ik zeker in mijn collectie hebben maar wel als het goedkoper gaat zijn want 20$ vind ik nog veel te duur.

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dan kan je met de Warner Archives volgens mijn ervaringen wachten tot je een ons weegt ... of sint-juttemis (beter verstaanbaar voor Vlamingen)

    Prijzen van WA's zaken haast nooit, is zo voor de DVD's dus zal niet anders zijn voor de Blu-rays.
    Laatst aangepast door StefaanD : 18-07-2013 om 11:01 Reden: verstaan = verstaanbaar
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #13

    Standaard

    Maar wat ik vreemd vind met Gypsy en de andere film is dat ze na 8 maanden nog altijd aan 19,99$ verkocht worden. Meestal worden backcatalogus blu-ray's sneller goedkoper. 19,99$ is meestal de prijs die ik betaal voor een recente film op de releasedatum.

    Edit: Stef heeft zojuist een uitleg gegeven over de hoge prijs van de WA. Ik zal geen keuze hebben dan de volle prijs te moeten betalen voor een backcatalogus.
    Laatst aangepast door BASIL : 18-07-2013 om 10:58

  14. #14

    Standaard

    $14,27 bij importcds.com: http://www.importcds.com/movies/2631...gend-of-tarzan
    Helaas zijn hun verzendkosten erg omhoog gegaan een tijdje geleden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #15
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    WA DVD's zijn zelfs DVD-R's zonder verdere extra's, een uitgezonderde trailer daargelaten, en ook altijd zonder ondertitels.

    Verzendkosten zijn inderdaad omhoog bij importcd 5 + 1,99 $ voor 1 item maar dan nog altijd goedkoper dan amazon.com.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #16

    Standaard

    De blu-ray's lijken wel beter te zijn. Beeldkwaliteit is ongeveer 4/5 voor de twee eerste films. Geluidskwaliteit was minder onder het maar stereo was maar met Greystoke is het 5.1.

  17. #17

    Standaard


    Nieuwe titel: Fearless (1993)
    Vreemd eigenlijk dat deze titel door WAC wordt uitgebracht.

  18. #18

    Standaard

    Ik zag dat Warner Archives ook Gummo op dvd heeft uitgebracht, maar ik kan nergens ontdekken of deze ook regiovrij is (in tegenstelling tot de oorspronkelijke uitgave). Het staat wel als zodanig aangegeven op Amazon, maar dat vertrouw ik nog niet helemaal. Ik hoop ook nog op een blu ray uitgave van deze film, maar dat zal wel nooit gaan gebeuren denk ik. Weet iemand meer hierover?

    Laatst aangepast door BigLebowski : 19-12-2013 om 15:29
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #19

    Standaard

    Supergirl 1984 pre order 24-7

    https://www.amazon.com/Supergirl-Blu-ray-Faye-Dunaway/dp/B07F7W7WW9

    https://www.wowhd.nl/supergirl/888574645045

    Laatst aangepast door vista-vision : 08-07-2018 om 10:51

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •