Pagina 10 van 21 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 508 worden weergegeven.

Discussie: nr1media

  1. #226

  2. #227

    Standaard

    Tot nu toe nog niets.
    Je zou denken dat Social Media altijd alles in een stroomversnelling zou brengen.
    Misschien dat hij enkel tijdens de week er op zit ofzo.

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Tot nu toe nog niets.
    Je zou denken dat Social Media altijd alles in een stroomversnelling zou brengen.
    Misschien dat hij enkel tijdens de week er op zit ofzo.
    Of ze willen gewoon niks zien en dus niet reageren?

  4. #229

    Standaard

    Als je googelt op KvK nr. en BTW nr. van nr1media dan krijg je ook een verwijzing naar Jemiemedia.com. Die dvd-webshop had 6 jaar geleden exact hetzelfde probleem en ook daar werden privéproblemen als oorzaak aangevoerd: http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=77722

    s0ulpredator 23 Mei 2009
    Deze mensen die dit doen, zijn gewoon normale mensen, die ook problemen hebben.
    Ze zijn TOTAAL geen oplichters, ze hebben gewoon prive zaken die nog opgelost moeten worden.
    Een opmerkelijke déjà-vu (niks van geleerd blijkbaar).

  5. #230

    Standaard

    Dus dat koppel heeft een knipperlichtrelatie, dus moeten andere mensen voor hun kosten dus maar opdraaien via hun opgezette bedrijfspolitiek?
    Dat zijn volgens mij NET WEL OPLICHTERS!!!
    Niet willen terugbetalen of verkeerde items opsturen of helemaal niets krijgen en er voor betaald hebben, dat klinkt me net als oplichterij... ik kan het niet anders bezien.
    Ik stel me dus de vraag waarom sommigen hier die mensen (nog) durven verdedigen of er nog bij kopen...

  6. #231

    Standaard

    Als ik jou was dan zou ik die ingebrekestellingsbrief snel op de post doen, want sommige mensen in dat topic op dvdforum hebben hun geld kennelijk nooit meer teruggezien.

    En is s0ulpredator misschien wel Marcus1986? Misschien dat hij aan de eigenaar kan doorgeven dat hij zijn feestboek inbox eens moet checken (ook het 'other' mapje)??

    Ik vind het trouwens een slecht argument. Iemand met een bedrijf hoort privé en zaken strict gescheiden te houden en dit zeker niet de klant aan te rekenen, iets wat die s0ulpredator wel doet.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 01-06-2014 om 20:53

  7. #232

    Standaard

    Mijn advies is om je als gedupeerde klant te verenigen en een gezamelijke aangifte te formuleren en in te dienen. Veel losse aangiften belanden onderaan de stapel maar als het er in één keer meerderen zijn dan heeft de politie ook meer in handen om tot actie te komen. Of schakel een consumenten programma oid in. Maar dit schiet niet op lijkt me zo.

  8. #233

    Standaard

    Schokkend nieuws: vandaag reactie gehad van JeanPaul Christ waarin hij zegt het geld terug te zullen storten.
    Net een mailtje teruggestuurd met al mijn gegevens.
    Ik vind het heel tof dat het eindelijk zover is, alleen jammer de manier waarop natuurlijk.

  9. #234

    Standaard

    Je moet het eerst nog krijgen Jurgen. Gezien het verloop van deze hele toestand zou ik niet te vroeg juichen...

  10. #235
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Inderdaad, het moet eerst maar blijken. Zeker als andere gedupeerden ook deze weg gaan behandelen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #236

    Standaard

    Het probleem is dat ze dit al vaker hebben gedaan en er mee weg komen en het dus blijven doen?
    Is er in Nederland dan geen enkele instantie die zo'n praktijken aanpakt?

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Het probleem is dat ze dit al vaker hebben gedaan en er mee weg komen en het dus blijven doen?
    Is er in Nederland dan geen enkele instantie die zo'n praktijken aanpakt?
    Heeft weinig tot geen prioriteit, maar dat is in vele landen zo. Ken nog wel een voorbeeld uit de US. Tevens doen mensen niet zo snel aangifte voor dit soort zaken en hebben ze ook geen zin om een civiele procedure te starten voor zo'n klein bedrag.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #238

    Standaard

    En dus blijven vele klanten graag betalen met een kredietkaart of Paypal, of een achterafbetalingsoplossing als Klarna etc... En dat natuurlijk op kosten van iedereen die winkelt online want we betalen allemaal de hogere marges om die betaalopties aan te bieden.

  14. #239

    Standaard

    Tsja, ik heb betaald met gewone overschrijving, ben ik ook vet mee....

  15. #240

    Standaard

    Het is inderdaad een lichtpuntje, maar er kan zomaar weer een maand overheen gaan voordat je je geld terug hebt. Ze hebben al ruimschoots bewezen dat prioriteit niet op de agenda voorkomt.

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Tsja, ik heb betaald met gewone overschrijving, ben ik ook vet mee....
    Bijna 2 weken verder... geld al teruggestort?

  17. #242

    Standaard

    Nee, nog steeds niet. Ik blijf hem bestoken met e-mails. Gisteren nog eentje gestuurd.
    Jean Paul Christ zijn emailadres van nr1media is: nr1mediasales@gmail.com
    Als er nog mensen zijn met klachten, kunnen die daar naartoe mailen.
    Echt antwoorden doet ie ook niet.

  18. #243

    Standaard

    tsja, een gmail adres, toont natuurlijk nog meer het niet professionele karakter aan

  19. #244

    Standaard

    Op een terrasje zitten en naar een festival gaan van het geld van zijn klanten kan hij blijkbaar goed als je naar zijn Facebookpagina kijkt, maar de problemen oplossen is te veel gevraagd. Te idioot voor woorden.

  20. #245

    Standaard

    Heb zonet officieel klacht ingediend bij het ECC en heb bijkomende schadeclaim geëist.
    Ik eis nu minimaal 85 euro (90 euro gewenst).
    Dat is minder dan 9 euro bovenop het bedrag dat hij mij moet terugbetalen.

  21. #246

    Standaard

    Dat is nog vrij weinig voor al het gedoe dat je er tot op heden mee hebt. Ik zou die € 90,- gewoon bij 'm vorderen. Hij heeft tenslotte genoeg tijd volgens zijn feestboek om naar terrasjes, de sportschool en concerten te gaan.

    Heb je hem al een ingebrekestelling gestuurd? Zo niet: snel doen. Per mail en per post.

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dat is nog vrij weinig voor al het gedoe dat je er tot op heden mee hebt. Ik zou die € 90,- gewoon bij 'm vorderen. Hij heeft tenslotte genoeg tijd volgens zijn feestboek om naar terrasjes, de sportschool en concerten te gaan.

    Heb je hem al een ingebrekestelling gestuurd? Zo niet: snel doen. Per mail en per post.
    Mja, weeral kosten maken voor die kerel, wetende dat je die kosten nooit terug zal kunnen vorderen.
    Enfin, mijn klacht is vandaag bij ECC goed binnengekomen, nu nog wachten op antwoord.
    Dit kan nog een week of 2 duren, aangezien ze daar duizende klachten per dag binnenkrijgen.
    Ik zie alleszins wel een klein lichtpunt aan de hemel, JPC mag dra een donderwolk boven hem verwachten.

  23. #248

    Standaard

    Wat gaat het ECC er dan aan doen? Is het niet zo dat ze pas bij een bepaald aantal klachten over nr1media iets zullen ondernemen?

    Als ik jou was dan zou ik die ingebrekestelling eens op de post doen. Misschien dat ie zijn briefpost wel leest...
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 25-06-2014 om 02:27

  24. #249

    Standaard

    Waarom zou die kerel zijn briefpost lezen als ie al de moeite niet doet voor zijn emails?
    Hij moet wel naar zijn brievenbus kunnen/willen stappen.
    Een muisklik is voor hem blijkbaar al te zwaar...

  25. #250

    Standaard

    Marcus is de laatste tijd ook wel afwezig niet

Pagina 10 van 21 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •