Pagina 2 van 21 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 508 worden weergegeven.

Discussie: nr1media

  1. #26

    Standaard

    Jullie hebben duidelijk dat draadje nog niet gelezen, dus tot dan kun je eigenlijk geen opmerkingen maken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #27

    Standaard

    Volgend weekend is in de jaarbeurs in Utrecht weer de verzameljaarbeurs. Ook dit jaar
    zijn wij weer aanwezig met een stand met leuke aanbiedingen. Mocht je in de buurt zijn kom
    eens langs !!! Tot volgend weekend

  3. #28

    Standaard

    Ik zag net iets staan dat ik wou kopen, is op deze site redelijk goedkoop (AVATAR (AMARAY + SLIPCASE + O-CARD) (EXTENDED COLLECTOR'S EDITION)

    Maar als ik hier koop, is het dan nog in verpakking, of kan het al uit de verpakking zijn?

  4. #29

    Standaard

    Alles is nieuw in verpakking.

  5. #30

    Standaard

    Beste forumleden,
    Volgend weekend is weer de verzamelaarsjaarbeurs. Ook deze dagen zullen wij weer aanwezig zijn met een grote stand. Maar wat hebben wij jullie te bieden? Hierbij een kleine opsomming van aanbiedingen die wij hebben tijdens deze beursdagen:

    -Jurassic park Blu ray box (compleet met beeldje) voor € 30,-


    -James Bond blu ray box met skyfall t-shirt,card, en een james bond posterbook € 100,-



    -James Bond dvd box € 50,-


    -Skyfall blu ray € 15,- / Dvd € 12,50


    -Ted blu ray € 12,50 / Dvd € 10,-


    -Harry potter and the deadly hallows 3D part 1 of 2 € 10,-


    -Avatar 3D € 15,-


    - Veel nieuwe releases op bluray 30% / 50% goedkoper dan winkel prijzen en internet prijzen.


    -Blu-ray top releases . veel winkel prijzen - internet prijzen € 12.99 en 2 voor € 20,- . bij nr1media € 7,-per stuk


    -Veel dvd's . winkel - internet prijzen tussen € 7,- en € 10,- euro voor € 4,- en € 5 euro op de beurs. waarvan veel vervallen titels of nr1media exclusieve titels.


    -3D natuur documentaires en veel andere 3D films € 7,-


    -Blurays in de opruiming vanaf 2D-3D bluray pack voor maar € 5,-


    Daarnaast verkoopt nr1media een klein assortiment aan action figures en bobble heads. wij gaan hier actief mee beginnen en natuurlijk tegen scherpe prijzen. We hopen jullie volgende week van dienst te kunnen zijn !!!!


    Iedere klant krijg een flyer van de website met een 20% kortingscode. deze korting krijgt u op de gehele order op de website www.nr1media.com.

  6. #31

    Standaard

    Leuke prijzen! Waar is die beurs?

  7. #32

    Standaard

    De beurs wordt gehouden in de jaarbeurs Utrecht

  8. #33

    Standaard

    Nadeel van dat soort beurzen: reiskosten heen en terug, parkeergeld ter plekke, toegangsprijs (?) en weg is je voordeel. Tenzij je het als een dagje uit ziet natuurlijk...

  9. #34

    Standaard

    Dat is waar Maarja zo'n aanbieding doet dan toch weer goed

  10. #35

    Standaard

    Ik ga naar de beurs toe zaterdag. Is er ook een mogelijkheid dat ik dat t-shirt los kan krijgen? Ik heb de box al.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik ga naar de beurs toe zaterdag. Is er ook een mogelijkheid dat ik dat t-shirt los kan krijgen? Ik heb de box al.
    Als je alleen geïnteresseerd bent in dat T-shirt: ik heb er hier nog één liggen. Gekregen gratis bij de aankoop van Skyfall, maar nooit gedragen. Maat L. (Er was maar 1 maat). Tegen vergoeding van verzendkosten mag je die hebben. Dus als je geïnteresseerd bent, stuur me dan even een PM.

  12. #37

    Standaard

    Vandaag de eerste dag van de verzamelaarsjaarbeurs. Erg leuk om een aantal mensen van het forum
    te mogen ontmoeten. Morgen nog een dag met mooie aanbiedingen!!!

  13. #38

    Standaard

    Mooie dingen hadden jullie! Heb ik maar 1 blu-ray gekocht. Ik heb al gewoon te veel

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Mooie dingen hadden jullie! Heb ik maar 1 blu-ray gekocht. Ik heb al gewoon te veel
    Jij hebt nog het voordeel dat je in Utrecht woont, dus waarschijnlijk weinig tot geen reiskosten. Maar als ik daar heen zou gaan en met maar 1 Blu-ray zou thuiskomen, dan haal ik nooit mijn reiskosten er uit. En voor mij geldt hetzelfde: ik heb al te veel Blu-ray's dus ik vind in Nederland tegenwoordig nog zelden één die de moeite waard is. En het stadium van: ach voor deze prijs laat ik hem toch niet liggen, ben ik allang voorbij. Dat doen eerder mensen die nog niet zo veel Blu-ray's hebben en nog bezig zijn om een verzameling op te bouwen.

  15. #40

    Standaard

    Ik weet niet of het opzet is of dat er iets goed mis is gegaan, maar ik heb op maandagochtend rond 9:00 uur twee DVD's besteld bij Nr1Media, DVD's waarbij bij beiden stond dat als je deze voor 17:00 uur zou bestellen ze de volgende dag geleverd zouden worden, gebruik gemaakt van de kortingscode die ik ontvangen had op de beurs afgelopen weekend in Utrecht en betaald met iDeal.

    Het bedrag is van mijn rekening geschreven, maar ik heb geen bevestiging gehad van de bestelling via e-mail, de DVD's zijn (nog) niet geleverd, ik kan niet in mijn account (de site geeft aan dat de combinatie e-mailadres en wachtwoord niet kloppen), als ik vervolgens aangeeft dat ik een nieuw wachtwoord doorgestuurd wil hebben dan geeft de site aan dat deze verzonden is naar mijn e-mailadres, maar ik ontvang geen e-mail. Ik heb gisteren vroeg op de middag een mail gestuurd naar sales@nr1media.com, maar ik heb daar (nog) geen reactie op gekregen.

    Wat kan ik nu het beste doen?

  16. #41

    Standaard

    Dat probleem had ik ook, flinke bestelling gestuurd en al eerder emails gestuurd maar nooit een antwoord gehad, dus deze webshop is voor mij ook al geschiedenis, want ik reken nergens meer op.

  17. #42

    Standaard

    Ik denk echt dat ergens de mail van nr1media bij jullie geblokkeerd wordt(spamfilter of zo). Ik kreeg vanmiddag een mail van ze dat ze een database probleem hebben gehad en dat ik een nieuw wachtwoord moest aanvragen. Dat heb ik gedaan en ik heb het nieuwe wachtwoord ook ontvangen.

    Dit is de betreffende mail:
    Geachte meneer/mevrouw,

    U bent ingeschreven op onze website nr1media.com. Door een database probleem zijn de wachtwoorden van de accounts op nr1media.com gereset. Er zijn door dit probleem gelukkig geen gegevens verloren gegaan.

    Wel willen we u vragen om gebruik te maken van de 'wachtwoord vergeten' optie als u wilt inloggen op onze website. U kunt dit doen door op http://nr1media.com/accountlogin.php de 'wachtwoord vergeten' link aan te klikken en daar het email adres in te vullen waarmee u zich op onze website geregistreerd heeft.

    U krijgt daarna op dit emailadres een nieuw wachtwoord toegestuurd waarmee u in kunt loggen. Nadat u bent ingelogd, kunt u in uw account het wachtwoord weer wijzigen naar een eigen gekozen wachtwoord welke u makkelijk kunt onthouden.

    Onze excuses voor het ongemak.


    Met vriendelijke groet,
    Marc Buurke

    Nr1media
    Maurice Chevalierstraat 87
    6663ME Lent
    T: +31(0) 617 383 861
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #43

    Standaard

    Ik had al ruim 1 week geleden een email gestuurd, en daarna nog 2 emails, maar nog NOOIT antwoord terug gehad,vandaar.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ik had al ruim 1 week geleden een email gestuurd, en daarna nog 2 emails, maar nog NOOIT antwoord terug gehad,vandaar.
    Ik zou zeggen probeer het mailadres info@nr1media.com of bel ze op het in de mail vermelde nummer.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik zou zeggen probeer het mailadres info@nr1media.com of bel ze op het in de mail vermelde nummer.
    Of stuur een PM naar marcus1986, want die schijnt aan dit bedrijf gelieerd te zijn.

  21. #46

    Standaard

    nr1media.com : "Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis"

    Mijn 1e bestelling ging goed een aantal maanden geleden, volgende dag inderdaad in huis.

    Mijn 2e bestelling werd het al 3 dagen later, problemen bij leverancier-verhaal

    Mijn 3e bestelling nog niet binnen, vorige week besteld. Kreeg eerst een e-mail dat door de beurs van afgelopen weekend mijn bestelling vertraagd is. En later nog een tweede e-mail dat er iets met hun database is...wachtwoord verloren enz.

    Het is nu inmiddels donderdag en door die beurs (waar ik verder helemaal niks mee te maken heb) heb ik nog steeds mijn bestelling niet binnen. Komt niet echt professioneel/fatsoenlijk over zoiets.

    Ik twijfel nu echt of ik er nog vaker ga bestellen...

  22. #47

    Standaard

    Dat bedoel ik dus...heb al 3 gemaild maar nog steeds geen antwoord ontvangen op welk bericht dan ook. Misschien zijn ze alleen op zoek naar speciale klanten, want je wilt als bedrijf toch verkopen, of niet dan...??? Service blijft tegenwoordig erg moeilijk vandaag de dag, voor vele bedrijven.

  23. #48

    Standaard

    Ik begin het ook vreemder te vinden, want marcus1986 is wel online geweest en normaal is hij erg snel met reageren in dit topic.
    @langejan: Heb je ze al gebeld?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #49

    Standaard

    Ik heb een mail naar Nr1Media gestuurd via een ander e-mailadres en daar heb ik een reactie op gekregen. Er is blijkbaar een probleem met het e-mailadres van mijn UPC-account. Wat het probleem is weet ik niet, want andere mails krijg ik gewoon binnen. De websitebeheerder gaat dit uitzoeken. In de mail stond ook dat bestellingen wat vertraging hebben opgelopen door de beurs afgelopen weekend in Utrecht, maar dat mijn bestelling vandaag of anders morgen wordt verzonden. Wordt vervolgd.

  25. #50

    Standaard

    Vandaag de mail ontvangen die dinsdag is aan mij is verzonden, maar die ik maar niet binnen kreeg. Het is inmiddels ook gelukt om toegang te krijgen tot mijn account. Mijn bestelde DVD's zijn echter nog steeds niet verzonden volgens de status van mijn bestelling en bij één DVD staat niet meer dat als je 'm voor 17:00 uur besteld je 'm de volgende dag krijgt.

    Volgens de reactie die ik van Nr1Media heb ontvangen zou ik vandaag of morgen mijn bestelde DVD's moeten krijgen, maar daar ziet het dus niet naar uit als ik de website en mijn bestelstatus bekijk.

Pagina 2 van 21 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •