Pagina 3 van 21 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 508 worden weergegeven.

Discussie: nr1media

  1. #51

    Standaard

    Hoewel de status van mijn bestelling nog steeds op "in behandeling" staat heb ik vandaag mijn twee bestelde DVD's ontvangen.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Hoewel de status van mijn bestelling nog steeds op "in behandeling" staat heb ik vandaag mijn twee bestelde DVD's ontvangen.
    Gelukkig maar dat je ze hebt ontvangen, maar na hun goede start geeft dit niet veel vertrouwen meer in dit bedrijf. Vreemd dat ze een beurs als excuus gebruiken, zoiets mag nooit je lopende zaken in de weg zitten want dan moet je daar gewoon niet heen gaan.

    Ben benieuwd wanneer Marcus hier een keer reageert, want hij is nu wel vrolijk in de pricewatch aan het posten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #53

    Standaard

    Het was de eerste en meteen ook laatste keer dat ik via hun website besteld heb. Het lijkt erop dat ze zowat de hele inventaris meegenomen hebben naar de beurs, maar dat mag inderdaad geen lopende zaken in de weg zitten. Ik hoop voor ze dat ze het de volgende keer anders aanpakken. Sluit gedurende de beurs de website bijvoorbeeld en geef dat ook duidelijk aan op de homepage.

  4. #54

    Standaard

    Het geeft inderdaad wel een vreemd luchtje aan dit bedrijf als je niet ingaat op klachten van je klanten maar wel vrolijk reclame blijft maken. Dit doet vermoeden dat het je als ondernemer meer gaat om bestellingen en omzet dan om klanten, service en tevredenheid.

  5. #55

    Standaard

    Beste forumleden,

    We hebben de week voor de beurs en de week erna, storingen gehad op de website. Waardoor emails niet binnen zijn gekomen en wachtwoorden niet meer werkte. Onze excuses voor het ongemak! de website is nu enkele maanden online en nog steeds in een start fase. Er word elke dag hard gewerkt om de site beter en overzichtelijker te maken. Over enkele weken hebben we ook een banner systeem en worden er nieuwsbrieven verstuurd. Problemen zijn allemaal opgelost!. We willen dan ook de klanten die de afgelopen weken problemen hebben ondervonden een gratis dvd of bluray aanbieden terwaarden van 10,- euro. u kunt ons een email sturen hierover.


    Ook proberen wij alle prijzen aan te passen. Als u een product ziet die ergens anders goedkoper is dan kunt u deze emailen en wij zullen dan de prijs aanpassen zodat u deze goedkoper kan bestellen.


    Bedankt voor het vertrouwen,


    Met vriendelijke groet
    Miesje Wijers

  6. #56

    Standaard

    De site werkt precies niet, krijg dees: CAN'T CONNECT TO LOCAL MYSQL SERVER THROUGH SOCKET '/TMP/MYSQL.SOCK' (2)

  7. #57

    Standaard

    Site doet het inmiddels weer bedankt voor je reacie

  8. #58

    Standaard

    Ik heb net iets besteld, hopelijk komt het morgen aan.

  9. #59

    Standaard

    Nog steeds niet hier na 4-tal werkdagen

  10. #60

    Standaard

    Hoewel ik langer heb moeten wachten dan de aangegeven 1 dag, ben ik zeer tevreden over deze webshop, goedkoop, uitstekend verpakt, en nog eens 20% korting op mijn volgende aankoop!

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Hoewel ik langer heb moeten wachten dan de aangegeven 1 dag, ben ik zeer tevreden over deze webshop, goedkoop, uitstekend verpakt, en nog eens 20% korting op mijn volgende aankoop!
    Je weet ook dat er problemen waren bij PostNL? Ze zeggen wel dat alles is opgelost maar wij bij bol.com hebben er ook nog steeds last van.

  12. #62

    Standaard

    Had geen idee, woon in België dus heb er niet op gelet, in dat geval is het niet "de schuld" van nr1 en is het echt een aanrader!

  13. #63

    Standaard

    @Marcus1986,
    Vandaag falling skies seizoen 1 ontvangen.
    Laatst aangepast door The Puma : 14-09-2013 om 12:51

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    Beste verzamelaars,

    Ook dit weekend zullen wij weer aanwezig zijn op de Verzamelaarsjaarbeurs in Utrecht. Hier zullen we met een stand staan met vele mooie aanbiedingen.
    We hopen u daar te mogen ontmoeten.

    Team Nr1media

  16. #66

    Standaard

    Vorige week donderdag een Bluray bij deze shop via Bol.com besteld, dezelfde dag een verzendsbevestiging gekregen maar tot vandaag nog geen Blu-ray te bekennen. Denk dat dit de eerste en laatste keer is dat ik via deze shop bestel....

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vorige week donderdag een Bluray bij deze shop via Bol.com besteld, dezelfde dag een verzendsbevestiging gekregen maar tot vandaag nog geen Blu-ray te bekennen. Denk dat dit de eerste en laatste keer is dat ik via deze shop bestel....
    Hoe is dit verhaal afgelopen?

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Hoe is dit verhaal afgelopen?
    Nou, uiteindelijk wel ontvangen. Ik heb gebeld en werd te woord gestaan door ene vriendelijke dame die eea ging uitzoeken. Werd teruggebeld en het kwam erop neer dat ze de BD in het weekend volgend op de donderdag op een beurs hadden gekocht en dus moesten bestellen. Dat hadden ze gedaan en dus ging deze die dag op de bus en ontving ik hem de volgende dag (de woensdag erop). Totaal bijna een week geduurd dus. Wel probeerden ze eerst de schuld op de post te schuiven maar uiteindelijk bleek het probleem intern te zijn (door de verkoop). Beetje amateuristisch allemaal, maar het is goed gekomen.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou, uiteindelijk wel ontvangen. Ik heb gebeld en werd te woord gestaan door ene vriendelijke dame die eea ging uitzoeken. Werd teruggebeld en het kwam erop neer dat ze de BD in het weekend volgend op de donderdag op een beurs hadden gekocht en dus moesten bestellen. Dat hadden ze gedaan en dus ging deze die dag op de bus en ontving ik hem de volgende dag (de woensdag erop). Totaal bijna een week geduurd dus. Wel probeerden ze eerst de schuld op de post te schuiven maar uiteindelijk bleek het probleem intern te zijn (door de verkoop). Beetje amateuristisch allemaal, maar het is goed gekomen.
    De beurs (in Utrecht) was eerder dit jaar ook al het probleem waarom ik mijn (eerste) bestelling pas na een week binnen had, terwijl de website duidelijk aangaf "voor 17:00 uur besteld, de volgende dag in huis". Prima dat ze naar de beurs gaan, maar gooi dan de website op slot of geef in ieder geval aan op de website dat het verwerken van de bestelling langer gaat duren. Dan laat je ook zien dat je jouw klanten serieus neemt.

  20. #70

    Standaard

    dvd besteld bij nr1media.nl
    vooruit betaald.
    niks ontvangen helaas...status staat al 2 weken op 'verzonden' als ik inlog op nr1media.nl
    2 x e-mail gestuurd naar sales van nr1media.nl maar krijg geen antwoord

    waardeloos die nr1media.nl
    voel me echt opgelicht

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mafiosi Bekijk bericht
    dvd besteld bij nr1media.nl
    vooruit betaald.
    niks ontvangen helaas...status staat al 2 weken op 'verzonden' als ik inlog op nr1media.nl
    2 x e-mail gestuurd naar sales van nr1media.nl maar krijg geen antwoord

    waardeloos die nr1media.nl
    voel me echt opgelicht
    Heb je al eens gebeld?
    Ik heb er al verschillende keren bested, eigenlijk nooit problemen gehad die niet opgelost konden worden.
    Verzending is wel iets trager dan je bij bv BOL gewent bent.

  22. #72

    Standaard

    Er staat geen telefoonnummer op de website. Ze hebben wel een Facebookpagina. Misschien dat Mafiosi op deze manier in contact kan komen.

  23. #73

    Standaard

    Of stuur eens een berichtje naar marcus1986
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #74

    Standaard

    Raar, ik heb ook onlangs iets besteld, ik vroeg waar het bleef want stond al enkele dagen op verzonden, dag erna mail gekregen, maar toen waren de films al aangekomen. Vind het een zeer goede site, levering is traag, prijzen maken dat meer dan goed!

  25. #75

    Standaard

    Volgens mij is dit het nummer 06 17383861
    Gewoon probleren, en laat weten hoe het opgelost is

Pagina 3 van 21 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •