Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.

Discussie: Pain & Gain

  1. #1

    Standaard Pain & Gain

    Pain & Gain
    Eerste poster voor Michael Bay's 'Pain & Gain'

    Hieronder vind je de eerste poster van Michael Bay's Pain & Gain, een film met hoofdrollen voor Mark Wahlberg en Dwayne Johnson. De film, gebaseerd op een waargebeurd verhaal, volgt een groep bodybuilders die verwikkeld raken in de onderwereld van Florida. Verder rollen voor Anthony Mackie, Ed Harris, Rob Corddry, Tony Shalhoub, Bar Paly, Ken Jeong en onze eigen Yolanthe Sneijder-Cabau.

    Pain & Gain staat gepland voor 26 april 2013.



    Bron : Filmtotaal.nl

  2. #2

    Standaard

    Poster van Michael Bay's 'Pain & Gain'

    Na de teaser poster die afgelopen september uitgebracht werd, is er nu een echte poster van Michael Bay's Pain & Gain. De film is het waargebeurde verhaal van een groep bodybuilders die verwikkeld raken in de duistere praktijken van de onderwereld van Florida. De hoofdrollen in deze film zijn voor Mark Wahlberg en Dwayne Johnson, zoals wel uit de onderstaande poster blijkt. Andere rollen zijn er voor Anthony Mackie, Ed Harris, Rob Corddry, Tony Shalhoub, Bar Paly, Rebel Wilson, Ken Jeong en Yolanthe Cabau.



    Bay wil de film al ruim tien jaar maken. Hij vergeleek het project tijdens interviews met klassiekers als Fargo en Pulp Fiction, en vertelde blij te zijn dat het een relatief klein project is. Het productiebudget van deze film is slechts twintig miljoen dollar. Ter vergelijking: zijn vorige film, Transformers: Dark of the Moon een kleine tweehonderd miljoen kostte om te maken. De trailer van deze film, die vanaf 2 mei in de bioscopen moet draaien, komt over twee weken online uit.

    Bron : Filmtotaal.nl

    Die armen van The Rock

  3. #3

    Standaard

    Volgens mij is Mark Wahlberg z'n kop op een lijf geplakt...

  4. #4

    Standaard

    Nee dat is ' em echt.



  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Duidelijke foto van The Rock : FOTOLINK_(Ivm_Grootte_vd_Afbeelding)
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 09-12-2012 om 14:57 Reden: Link gemaakt van foto ivm de hoogte-lengte

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Nieuwe tv-spot 'Pain & Gain'



    Hieronder is een nieuwe tv-spot te zien van Michael Bay's nieuwste actiefilm, Pain & Gain. De spot benadrukt nog maar eens hoe de film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Mark Wahlberg, Dwayne Johnson en Anthony Mackie spelen de hoofdrollen in de film die vanaf 2 mei 2013 in de Nederlandse bioscopen draait.

    FILMPJE!

    Bron : Filmtotaal.nl

  9. #9

    Standaard

    Dwayne Johnson op de vlucht op nieuwe foto 'Pain & Gain'

    Hieronder vind je een nieuwe foto van Michael Bay's Pain and Gain. We zien Dwayne Johnson die duidelijk op de vlucht is voor iets of iemand. De film is het waar gebeurde verhaal van een groep bodybuilders die verwikkeld raken in de duistere praktijken van de onderwereld van Florida.

    Naast Johnson zijn er rollen voor Mark Wahlberg, Anthony Mackie, Ed Harris, Rob Corddry, Tony Shalhoub, Bar Paly, Rebel Wilson, Ken Jeong en Yolanthe Cabau. Pain & Gain komt in Nederland uit op 2 mei 2013.



    Bron : Filmtotaal.nl

  10. #10

    Standaard

    Red-band trailer voor Michael Bay's 'Pain & Gain'



    Yahoo! Movies brengt ons onderstaande red-band trailer van Michael Bay's Pain & Gain, waarin onder meer sterren te zien zijn als Dwayne Johnson, Mark Wahlberg en Ed Harris. Ook onze eigen Yolanthe Sneijder-Cabau heeft een rolletje in de film.

    Pain and Gain, een film met een budget van "slechts" 20 miljoen dollar, is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal en gaat over een groep bodybuilders die verwikkeld raakt in de onderwereld van Florida. Bay zei eerder dat hij dit project vergelijkt met de klassiekers als Joel en Ethan Coens Fargo en Quentin Tarantino's Pulp Fiction.

    Vanaf 5 september in de Nederlandse bioscoop.

    FILMPJE!

    Bron : Filmtotaal.nl

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Pain & Gain komt in Nederland uit op 2 mei 2013.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vanaf 5 september in de Nederlandse bioscoop.
    Zo dat is een lange uitstelling. Terwijl deze film niet wordt uitgesteld in de US en UK (26 april resp 3 mei). Is men bang dat we teveel the Rock in de bios zullen zien? Wordt men moe van the Rock. Als ik de bioscoopagenda erbij haal, dan kom ik op het volgende. Nu in de bios G.I. Joe 2: Retaliation. Op 18 April wordt Snitch verwacht en op 23 mei Fast & Furious deel 6.

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Je kan natuurlijk dan ook gewoon de BD importeren ipv downloaden...

  14. #14

    Standaard

    Trouwens: Bluray.com is niet echt positief.....

  15. #15

    Standaard

    Goh, Yolanthe is ergens bij, waar naderhand spullen zijn verdwenen. Waar hebben we dat meer gehoord :

    Seksspeeltjes gestolen op set Pain & Gain



    Regisseur Michael Bay van de film Pain & Gain, met onder meer Yolanthe Sneijder-Cabau, heeft omgerekend 57.000 euro uitgegeven aan diverse seksspeeltjes omdat deze constant van de filmset verdwenen.

    Regisseur Bay had gehoopt dat hij een aantal ongebruikte vibrators en andere speeltjes na de opnames terug kon brengen naar de winkel. Op deze manier zou hij nog wat geld terug krijgen van het filmbudget. Na de opnamen waren echter bijna alle seksspeeltjes verdwenen.

    'Pain and Gain' vertelt het verhaal van groep bodybuilders die verwikkeld raken in de onderwereld in Florida en een rijke zakenman uit Miami ontvoeren. Ze dwingen hem om financiële stukken te ondertekenen terwijl ze hem martelen in hun schuilplaats, een sekswinkel.

    "We kochten voor 75.000 dollar aan spullen mee om de sekswinkel te bevoorraden. Het was grappig om te zien hoe de crew daarop reageerde. Het was de bedoeling de spullen terug te brengen om driekwart van het geld terug te krijgen, maar alles was weg," vertelt Bay aan The Daily Beast.

    Naast Wahlberg spelen Dwayne ‘The Rock’ Johnson, Ed Harris en onze eigen Yolanthe Sneijder-Cabau in de film. Yo speelt Wahlbergs vriendin in de actiefilm.

    Bron : Telegraaf.nl

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Gisteren in de sneak gezien, ik vond hem echt geweldig. Van begin tot eind van genoten.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  18. #18

    Standaard

    Ik twijfel, ga er morgen heen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #19

    Standaard

    Ik heb deze ondertussen ook gezien en afgekeken. Daarna vroeg ik me wel meteen af of ik dit een leuke/goede film vond en het antwoord was NEE.
    Eigenlijk is het gewoon een slechte film en er gebeurd werkelijk helemaal niks en als er dan iets gebeurd is het zwak en heeft het niks om handen.
    Flauwe humor, slecht acteerwerk en 'The Rock' speelt een flikker rol!

    Leuk voor een keer maar meer ook niet.

    4/10

  20. #20

    Standaard

    Hmm....deze film krijgt nogal "love-it-or-hate-it" reacties en recensies. Bluray.com is uiterst positief en raadt de BD aan terwijl HighdefDigest.com de film helemaal afkraakt en de BD niet echt aanraadt, hooguit een huur (maar wie doet dat nog in NL). Ik ga em zelf maar eens bekijken dan...

  21. #21

    Standaard

    Een film met The Rock en Yolanthe............dat mensen er serieus over denken om naar deze film toe te gaan..........

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hmm....deze film krijgt nogal "love-it-or-hate-it" reacties en recensies. Bluray.com is uiterst positief en raadt de BD aan terwijl HighdefDigest.com de film helemaal afkraakt en de BD niet echt aanraadt, hooguit een huur (maar wie doet dat nog in NL). Ik ga em zelf maar eens bekijken dan...
    Het is ergens ook wel een eigenaardig ding. Ik denk dat je het zomaar het beste werk van de Coen brothers, maar dan op steroïden kan noemen. Ik viel echt van de ene verbazing in de andere.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Het is ergens ook wel een eigenaardig ding. Ik denk dat je het zomaar het beste werk van de Coen brothers, maar dan op steroïden kan noemen. Ik viel echt van de ene verbazing in de andere.
    En hoe mogen we het werk van Yolanthe in de film omschrijven? is het wat?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En hoe mogen we het werk van Yolanthe in de film omschrijven? is het wat?
    2 Scenes van 5sec thats it!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    2 Scenes van 5sec thats it!
    Slecht film dus..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •