De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Youtube hapert via blu ray,bij afspelen tv

    Beste,

    Heb een bd-es5000 van samsung gekocht waarmee ik youtube filmpjes kan kijken op mijn tv (jvc)
    Sommige filmpjes speelt hij vlekkeloos af, maar sommige filmpjes van hoge kwaliteit hebben soms moeite met afspelen. Iemand enig idee waar dit mee te maken kan hebben?

    Tips en vragen altijd welkom, hoop dat ik het in de juiste sectie heb geplaatst.

    Mvg

    Daniel20

  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat je aan youtube gewoon niet al te veel waarde moet hechten. Over het algemeen is het allemaal baggerkwaliteit. Helemaal vergeleken bij echt HD materiaal. Het moet immers worden gestreamed. Enige advies wat ik kan geven is check je internetverbinding. Die moet uiteraard snel en constant genoeg zijn om HD kwaliteit te kunnen streamen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Dankjewel voor je reactie, heb kpn alles in een extra, dus snelheid zit wel goed..
    Jammer, want vind yt video's kijken vanaf mijn tv wel echt fijn.

  4. #4

    Standaard

    Wellicht dat een firmware update in de toekomst zorgt voor betere weergave. Ben zelf sowieso niet zo te spreken over Samsung blu-ray spelers eigenlijk. Pasgeleden eentje gekocht, maar binnen een uur stond hij weer in de winkel en heb ik mijn Sony speler gekocht. Als ik al youtube kijk op tv is het via mijn Xbox, maar de kwaliteit is vaak om te huilen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel20 Bekijk bericht
    Dankjewel voor je reactie, heb kpn alles in een extra, dus snelheid zit wel goed..
    Jammer, want vind yt video's kijken vanaf mijn tv wel echt fijn.
    die snelheid zit juist niet goed, doe maar eens voor de gein een snelheids test

    het aangeven max snelheid van kpn hangt is vrijwel onmogelijk te behalen en dan heb je nog factoren als je router je tv definities en youtube zelf die niet werken als simpel een bestandje afspelen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •