Pagina 1 van 20 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 492 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Amazing Spider-Man

    Marvel Drops Toy Biz and Switches to Hasbro



    Source: Hasbro, Inc. January 9, 2006

    Hasbro, Inc. and Marvel Entertainment, Inc., announced today a license under which Marvel has granted Hasbro toy and game rights to its renowned superhero universe that includes franchises such as "Spider-Man," "Fantastic Four," "X-Men" and "Captain America". Through the agreement, Hasbro has obtained the rights to develop products based on Marvel's globally-known universe of over 5,000 characters in a wide range of toy and game categories -- including action figures, role play and preschool toys, board games and puzzles. The agreement covers both the "classic" comic book look of the characters as well as product lines inspired by Marvel-themed movies.

    Marvel terminated its licensing agreement with Toy Biz Worldwide Ltd. on December 31, 2005, one year earlier than the license's scheduled termination date. In 2006, Marvel-branded action figures and other toys formerly produced by Toy Biz Worldwide will be produced by Marvel.

    The five-year license with Hasbro gives the company the rights to bring Marvel Entertainment-based toy products to retail beginning January 1, 2007. Hasbro's first full line of products based on Marvel properties is expected to center on Ghost Rider and the highly-anticipated movie event, Spider-Man 3, scheduled for release on May 4, 2007. Marvel has also agreed to provide services to Hasbro in connection with the licensed toys. The license guarantees Marvel $205 million in royalty and service fee payments, of which $70 million would be payable on the theatrical release of Spider-Man 3 and $35 million upon the theatrical release of Spider-Man 4. In addition, the license can be extended past the five year term, dependent on the number of other entertainment properties released during that timeframe.

    "We are particularly pleased with this arrangement as it fits strategically into our plan to continually develop our home-grown core brands while aligning ourselves selectively with the best licenses in the business," Alfred J. Verrecchia, President and Chief Executive Officer of Hasbro, Inc. said.

    "Hasbro's multi-year agreement with Marvel provides Hasbro with proven properties in categories where we have been long-time industry leaders," said Brian Goldner, Hasbro's President, U.S. Toy Segment. "Marvel's properties are a 'who's-who' in children's and family entertainment and provide Hasbro with many exciting opportunities in the years ahead."

    Tim Rothwell, Worldwide President, Consumer Media Group, Marvel Entertainment, added, "Hasbro is renowned in the toy arena. It supports its key brands with heavy promotional and advertising campaigns and their innovation provides consumers with an unmatched retail experience. We believe aligning with Hasbro as our master toy and game partner sets the stage for us to further extend the global and domestic reach and image of the overall Marvel brand."

    Bruno Maglione, President, Marvel International, commented, "As we continue the process of developing our brands through a heightened mix of coordinated multi-media and product activity it was important to engage with a partner who understands how to leverage and optimize that sort of evergreen franchise approach. Hasbro brings that experience to the table, and with it, the ability and reach to execute globally. It's a perfect match."

    David Hargreaves, Chief Financial Officer of Hasbro, Inc, said, "We are very pleased with this deal as it provides Hasbro with incremental revenues in high margin categories and allows us to maintain an appropriate balance in our portfolio of core brands and strategic licenses."

    Juli Boylan, Sr. Vice President, Sony Pictures Consumer Products, the limited partner in Spider-Man Merchandising LP, stated, "We are thrilled to have Hasbro develop toys and games for 'Spider-Man 3'. We are very proud of the 'Spider-Man' film franchise and feel Hasbro will play a pivotal role in its continued success."

    The license is conditioned on its clearance under the Hart-Scott-Rodino Antitrust Improvements Act of 1976.

    Hasbro, Inc.
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 04-07-2012 om 20:34
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  2. #2

    Standaard

    Dit is wel erg vroege speculatie om al een topic over te openen, niet?
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  3. #3

    Standaard

    Dat er een nieuwe trilogie aankomt, is al een jaar bekend. Het zou in totaal een zes-delige serie worden van de Spider-Man avonturen.

    Harry, die The HobGoblin zou spelen, zou pas in deel 6 oog in oog komen te staan met Spider-Man...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FilmMan
    Dat er een nieuwe trilogie aankomt, is al een jaar bekend. Het zou in totaal een zes-delige serie worden van de Spider-Man avonturen.

    Harry, die The HobGoblin zou spelen, zou pas in deel 6 oog in oog komen te staan met Spider-Man...
    Dat was m'n punt niet, Spider-Man 3 is nog geeneens uitgebracht (2007) dus laat staan dat we dit iets in dit topic kunnen vol-posten als er nog helemaal niets over bekend is, niet het verhaal noch de cast (Maguire heeft getekend voor 3 delen) en crew (Raimi heeft ook getekend voor 3 delen) zelf.

    Lijkt wel meer een spelletje van wie-het-snelst-een-topic-kan-openen-van-een-film als ik zo naar bijvoorbeeld Jeroen C's andere threads kijk.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  5. #5

    Standaard

    Én ik dacht dat de hoofdrolspelers toch maar voor 3 prenten getekend hadden. Als ik het wel heb zou vooral Kirsten Dunst niet staan te springen voor een deel 4 of meer.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    het zou jammer zijn moest kirsten dunst niet meer meedoen he, alhoewel ik het van haar standpunt wel kan verstaan.

    ze mogen zeker niet verandere van regisseur ofzo, want die waren dezelfde in 1 en 2 he? en ze lijken goed op elkaar film 1 en 2, en dat vind ik belangrijk, dat het dezelfde stijl is enzo (toch bij spiderman harry potter is bv al anders ...)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    ze mogen zeker niet verandere van regisseur ofzo, want die waren dezelfde in 1 en 2 he?
    Uiteraard: de onnavolgbare Sam Raimi!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Laten we nou eerst maar is wachten op deel 3. Als die goed is mogen ze van mij wel doorgaan, mits ze inderdaad dezelfde cast en crew behouden.

  9. #9

    Standaard

    EXCL: David Koepp in Talks for Spider-Man 4!

    ComingSoon.net's Superhero Hype! has learned exclusively from a very reliable source that Spider-Man screenwriter David Koepp is in talks with Sony Pictures to write Spider-Man 4!

    Our source tells us that the studio is really excited about Spider-Man 3 after having seen a first cut of the movie. Add to that the phenomenal reaction to the screenings of footage at the Consumer Electronics Show (CES) in Las Vegas a couple of weeks ago and the momentum leading up to this point from last summer's Comic-Con, which have sparked the studio to approach Koepp about penning the fourth film's screenplay.

    Koepp is not signed yet, but the studio is definitely moving forward with another installment.

    Keopp recently finished the script for Indiana Jones 4 which received the green light from George Lucas, Steven Spielberg and Harrison Ford. Besides the first Spider-Man movie, he has written such blockbusters as War of the Worlds, Jurassic Park, Panic Room, The Lost World: Jurassic Park, Mission: Impossible and Carlito's Way.

    The first two "Spider-Man" films earned $1.6 billion dollars total worldwide. Spider-Man 3 kicks-off the summer on May 4.


    Bron: comingsoon.net
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  10. #10

    Standaard

    Koepp aan boord zou een goeie keuze zijn...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Koepp aan boord zou een goeie keuze zijn...
    Kan zijn, maar als de regisseur en hoofdrolspelers van de eerste 3 films er effectief mee willen stoppen hoop ik toch dat ze er gewoon niet aan beginnen.

  12. #12

    Standaard

    Ik dacht dat deel 3 en 4 tegelijkertijd zijn opgenomen, omdat ze anders bang waren dat Tobey, Sam en Kirsten over een paar geen deel 4 zouden willen doen?

    En ook dat deel 3 en 4 één verhaal zou zijn.
    Waarin [spoiler:549f88fe3e]Mary Jane[/spoiler:549f88fe3e] al vrij snel de pijp uit gaat.
    **** me gently with a chainsaw.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Ik dacht dat deel 3 en 4 tegelijkertijd zijn opgenomen, omdat ze anders bang waren dat Tobey, Sam en Kirsten over een paar geen deel 4 zouden willen doen?

    En ook dat deel 3 en 4 één verhaal zou zijn.
    Waarin [spoiler:1e5c6950cb]Mary Jane[/spoiler:1e5c6950cb] al vrij snel de pijp uit gaat.
    nee

  14. #14

    Standaard

    hoeft voor mij ook helemaal niet, als deel drie goed is (wat ik wel verwacht afgaand op de trailer....) en dus veel beter is dan deel een en twee en men kan dezelfde cast en crew behouden dan mag het best wel, word deel drie weer zo'n saaie boel als een en twee mag het stoppen... spider-man vond ik vroeger een van mijn favo heroes maar na de teleurstellende films is dat toch niet meer zo...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  15. #15

    Standaard

    Eigenlijk teren al die stripfilms X-men, Spiderman, Hulk (behalve Batman reeks) op teveel drama en verhaal waardoor ze saai worden. Ik zou eens een keer een Spiderman film willen zien met alleen maar actie en hersenloos vermaak.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman
    Eigenlijk teren al die stripfilms X-men, Spiderman, Hulk (behalve Batman reeks) op teveel drama en verhaal waardoor ze saai worden. Ik zou eens een keer een Spiderman film willen zien met alleen maar actie en hersenloos vermaak.
    als ge dat wilt kijk dan fantastic four he

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman
    Eigenlijk teren al die stripfilms X-men, Spiderman, Hulk (behalve Batman reeks) op teveel drama en verhaal waardoor ze saai worden. Ik zou eens een keer een Spiderman film willen zien met alleen maar actie en hersenloos vermaak.
    als ge dat wilt kijk dan fantastic four he
    deel 2 zal je oog verblinden met rise of the silver surfer.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia
    hoeft voor mij ook helemaal niet, als deel drie goed is (wat ik wel verwacht afgaand op de trailer....) en dus veel beter is dan deel een en twee en men kan dezelfde cast en crew behouden dan mag het best wel, word deel drie weer zo'n saaie boel als een en twee mag het stoppen... spider-man vond ik vroeger een van mijn favo heroes maar na de teleurstellende films is dat toch niet meer zo...
    Saaie boel, meen je dat Ik reken de eerste 2 Spiderman-films toch wel bij de betere superhero-films, en ze deden me ook weer helemaal zin krijgen in de animatie-serie die ik als kind vaak keek. Dat de 3e film waarschijnlijk goed (beter?) gaat zijn daar ben ik het wel met je eens

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Dat de 3e film waarschijnlijk goed (beter?) gaat zijn daar ben ik het wel met je eens
    ik hoop en denk het ook, alhoewel ik dat ook wel dacht van x-men: the last stand

  20. #20

    Standaard

    Laat die andere films maar komen. Maar ze mogen er wel even mee wachten. Sam Raimi heeft gezegd dat er een remake komt van Evil Dead. Daar wil ik hem graag aan houden !!!
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Laat die andere films maar komen. Maar ze mogen er wel even mee wachten. Sam Raimi heeft gezegd dat er een remake komt van Evil Dead. Daar wil ik hem graag aan houden !!!
    Sam Raimi gaat niet die Evil Dead remake regisseren. Ik vind sowiesow dat er geen remake moet komen maar ik ben al blij dat Bruce Campbell er niet aan mee wil werken.

    En Kirsten Dunst is een snol! Beetje spiderman pakken jatten en verkopen op ebay..
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia
    hoeft voor mij ook helemaal niet, als deel drie goed is (wat ik wel verwacht afgaand op de trailer....) en dus veel beter is dan deel een en twee en men kan dezelfde cast en crew behouden dan mag het best wel, word deel drie weer zo'n saaie boel als een en twee mag het stoppen... spider-man vond ik vroeger een van mijn favo heroes maar na de teleurstellende films is dat toch niet meer zo...
    Saaie boel, meen je dat Ik reken de eerste 2 Spiderman-films toch wel bij de betere superhero-films, en ze deden me ook weer helemaal zin krijgen in de animatie-serie die ik als kind vaak keek. Dat de 3e film waarschijnlijk goed (beter?) gaat zijn daar ben ik het wel met je eens
    mja, ik vind de eerste twee delen gewoon ontzettend saai, deel een ging eigenlijk nog wel, deel twee vond ik maar slappe hap, begrijp eigenlijk niet goed waarom men twee beter vond dan een... Ik weet dat er in spider-man altijd iet of wat drama zat en persoonlijkheidsproblemen met Peter maar het wordt gewoon langdradig in de films... in Batman Begins zit ook personalisering en uitdieping van de karakters maar dat is gewoon meesterlijk gedaan... De actie daarentegen vind ik wel weer goed in Spider-Man

    ik besef ook dat ik bij de weinigen ben die zo denken hoor... :P sterke superhero movies vind ik x-men, blade, daredevil.. enz
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  23. #23

    Standaard

    x-men 1 en 2, spidey 1 en 2 en Batman Begins behoren voor mij toch wel tot de top van de comicbook verfilmingen. Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar deeltje 3.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    x-men 1 en 2, spidey 1 en 2 en Batman Begins behoren voor mij toch wel tot de top van de comicbook verfilmingen. Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar deeltje 3.
    Daar komt ongetwijfeld nog Spiderman 3 en Dark Knight (Batman Begins 2) in het rijtje bij.

  25. #25

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Raimi & Dunst on Spider-Man 4!



    Source: Heather Newgen
    April 20, 2007

    ComingSoon.net/Superhero Hype! talked to "Spider-Man" franchise director Sam Raimi and star Kirsten Dunst today (Thursday) and we asked whether they would return for a fourth installment.

    "Absolutely," said Raimi. "Yes, I just don't know what the future holds right now because it's so fresh and just having finished this film like a week ago. It's taken so many years to put together. My mind is an empty blank right now."

    Good news! Also, Kirsten Dunst told us that she would do another film if both Raimi and Tobey Maguire returned.

    Spider-Man 3 opens in conventional theaters and IMAX on May 4.

    Comingsoon
    'A thing of beauty, is a joy forever'

Pagina 1 van 20 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •