De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Panasonic TC-P50UT50 vs TX-P50UT50 vs TX-P50UT50E

    Goedenavond mijn beste Noorderburen,

    Ben nieuw op het Forum, aangename kennismaking vanuit België
    Denk dat ik na lang zoekwerk eindelijk mijn perfecte plasma Tv heb gevonden maar ik zit nog met een laatste prangende vraag.
    Ik zou nl. graag de Panasonic TC-P50UT50 kopen aangezien deze overal op het net de hemel in wordt geprezen als beste prijs/kwaliteit maar vind deze hier niet te koop in de buurt.
    De TX-P50UT50 dan weer wel, dus ik veronderstel dat de voorgaande mischien het Amerikaans model is en de TX-P50UT50 hetzelfde toestel voor de Europese markt?

    Om af te sluiten, is de TX-P50UT50E hetzelfde toestel of zit er daar wel een verschil tussen met de TX-P50UT50?

    Vriendelijk dank voor enig advies,
    Jozef

  2. #2

    Standaard

    Ik heb sinds een week of 2 de UT50 en ben er zeer tevreden over. Wat ik wel vond op het net is dat deze een zeer reflecterend paneel heeft en dat klopt wel. Als je de ruimte waarin je kijkt niet geheel kan verduisteren zou ik deze afraden. Onze woonkamer is compleet te verduisteren dus heb ik er geen last van maar van zodra er wat licht op het scherm valt heb je reflectie.

    De UT50E had dacht ik een soort filter voor het scherm zitten die ervoor zorgt dat die het niet heeft, al ben ik niet helemaal zeker of het de 50E was.

    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sunchas3r Bekijk bericht
    Goedenavond mijn beste Noorderburen,

    Ben nieuw op het Forum, aangename kennismaking vanuit België
    Denk dat ik na lang zoekwerk eindelijk mijn perfecte plasma Tv heb gevonden maar ik zit nog met een laatste prangende vraag.
    Ik zou nl. graag de Panasonic TC-P50UT50 kopen aangezien deze overal op het net de hemel in wordt geprezen als beste prijs/kwaliteit maar vind deze hier niet te koop in de buurt.
    De TX-P50UT50 dan weer wel, dus ik veronderstel dat de voorgaande mischien het Amerikaans model is en de TX-P50UT50 hetzelfde toestel voor de Europese markt?

    Om af te sluiten, is de TX-P50UT50E hetzelfde toestel of zit er daar wel een verschil tussen met de TX-P50UT50?

    Vriendelijk dank voor enig advies,
    Jozef

    Ik heb zelf de TX-50UT50e. Tuurlijk zijn er betere tv's te krijgen, maar prijs kwalitatief heb je gewoon een topper van een TV. Let hierbij wel op dat je je ruimte enigszins kunt verduisteren, want het wil nog wel eens reflecteren. Ik ben er recent achtergekomen dat bij deze TV de opname functie via een externe HD eruit geknipt is. Kijk even in hoeverre dit een motivatie is om een TV wel of niet aan te schaffen. Nogmaals: prijs/kwalitatief een topper!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor de reacties.
    De reeks met anti-reflectie filter is de duurdere ST50 Neoplasma reeks wat ik momenteel aan het researchen ben.
    Kost zo een 200€ meer maar mischien wel de moeite aangezien hij ook dubbel zoveel kleurgradaties heeft en betere speakers.
    To be continued..

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sunchas3r Bekijk bericht
    Bedankt voor de reacties.
    De reeks met anti-reflectie filter is de duurdere ST50 Neoplasma reeks wat ik momenteel aan het researchen ben.
    Kost zo een 200€ meer maar mischien wel de moeite aangezien hij ook dubbel zoveel kleurgradaties heeft en betere speakers.
    To be continued..
    Voor de speakers hoef je het normaal niet te doen, of ben je niet van plan een receivertje erop aan te sluiten?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #6

    Question

    Neen, inderdaad voor de speakers alleen hoeft het niet maar er zijn nog andere verschillen zoals een 10 degree swivel, backlit remote en vooral de Infinite Black Pro anti-reflectie filter.
    Aangezien ik enkel in een donkere kamer films ga bezien, vraag ik me af of de ST50 wel de meerprijs waard is en of dit de enige belangrijke verschillen zijn.
    Want indien de kwalitiet van het beeld in een donkere kamer hetzelfde is, zie ik geen echte reden om meer uit te geven.
    Heb gisteren in BCC Beek de ST50 gezien en die zag er zeer scherp uit zelfs onder verlichting maar er stond spijtig genoeg geen UT50 ook uitgestald om te vergelijken.
    Zij kunnen de UT50 wel leveren tegen 699€.
    Het goedkoopste wat ik heb gevonden voor de ST50 is 885€ bij PlatteTVDiscounter te Groningen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •