Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 37 worden weergegeven.

Discussie: Willow

  1. #1

    Standaard Willow

    Volgens bluray-disc.de verschijnt in duitsland op 12-04-2013 eindelijk Willow op bd .

    Deze staat hoog op mijn lijstje van nog niet uitgebrachte films op hd-formaat. Alleen nog benieuwd of er ook een nl-release komt. Anders deze aanschaffen (met of zonder nl-subs) .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  2. #2

    Standaard

    Er is meer informatie bekend over de Blu-ray.

    Extra's:
    Deleted Scenes with Ron Howard Commentary
    Making of an Adventure with Ron Howard Introduction
    Morf to Morphing with Dennis Muren Introduction and Closing
    Willow: An Unlikely Hero — Personal Video Diary of Warwick Davis
    Matte Paintings Gallery
    Zo te zien ontbreekt het audiocommentaar van Warwick Davis van de DVD uitgave, evenals de trailers en televisiespots.

    The Digital Bits schreef het volgende over deze uitgave:

    Now then… here’s something exciting for you catalog fans: 20th Century Fox is bringing Willow to Blu-ray/DVD Combo on 3/12 in honor of the film’s 25th anniversary. The film has been given a new digital transfer and restoration by Lucasfilm and contains all-new extras including deleted scenes with commentary by Ron Howard, the Willow: An Unlikely Hero diary of Warwick Davis, the original 1998 The Making of an Adventure featurette with all-new Ron Howard introduction, the From Morf to Morphing: The Dawn of Digital Filmmaking documentary with all-new Dennis Muren introduction, a gallery of matte painting artwork and Easter eggs.
    Artwork van de Blu-ray:


  3. #3

    Standaard

    Het betere BR-nieuws van 2013!

    Hopelijk heeft Lucas er niet teveel aan gesleuteld. Ik zie hem zo de special effects bij de draakscene aanpassen. Maar ik ben positief gestemd.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Het betere BR-nieuws van 2013!

    Hopelijk heeft Lucas er niet teveel aan gesleuteld. Ik zie hem zo de special effects bij de draakscene aanpassen. Maar ik ben positief gestemd.
    Als George Lucas iets wil veranderen aan de film dan zal Ron Howard, de regisseur, toch eerst toestemming moeten geven lijkt me zo.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Als George Lucas iets wil veranderen aan de film dan zal Ron Howard, de regisseur, toch eerst toestemming moeten geven lijkt me zo.
    Dat is een goede. Maar het blijft een verhaal van George en het is ook van Lucasfilm. Maar je argument stemt mij nog beter, dat wel.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Dat is een goede. Maar het blijft een verhaal van George en het is ook van Lucasfilm. Maar je argument stemt mij nog beter, dat wel.
    ...en LucasFilm is van Disney; niet meer van Lucas.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    ...en LucasFilm is van Disney; niet meer van Lucas.
    Ik denk niet dat ze pas vorige maand zijn begonnen met Willow op BR te zetten, laat staan de planning en het bepalen van de inhoud van de BR. Dus de kans bestaat zeler dat er wijzigingen hebben plaatsgevonden voordat die deal met Disney rond was.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  8. #8

    Standaard

    20th Century Fox brengt de Blu-ray ook uit. Disney heeft hier niets mee te maken. Waarschijnlijk heeft Fox net als bij Star Wars voorlopig nog de distributierechten van de film.

  9. #9

    Standaard

    De Blu-ray verschijnt op 11 maart ook in Engeland.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    20th Century Fox brengt de Blu-ray ook uit. Disney heeft hier niets mee te maken. Waarschijnlijk heeft Fox net als bij Star Wars voorlopig nog de distributierechten van de film.
    Gelukkig dat Fox nog de distributie rechten van Lucasfilm tot 2020 heeft, want Disney Benelux slaat consequent Nederland over met backcatalogus titels

  11. #11

    Standaard

    Eindelijk..staal al heeeel lang op me wishlist als Bluray titel.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #12
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  13. #13

    Standaard

    Ziet er goed uit..al veel beter dan de dvd versie die ik heb!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

    Standaard

    Nog iets meer dan twee weken voordat de Blu-ray in Amerika en Engeland verschijnt. Jammer dat er nog steeds niets bekend is over een Nederlandse Blu-ray.


  15. #15

    Standaard

    Niet erg aangeziend de EU releases NL ondertiteling hebben.

  16. #16

    Standaard

    ik vind het altijd zo vervelend dat het zo lang duurt voordat er voor een steelbook release in het buitenland de subs bekend zijn ; de reviews of hoe je ze dan wil noemen kunnen wel vermelding maken van art work en special features , maar aangeven welke subs een steelbook uitgave heeft, dat is blijkbaar een zware dobber

  17. #17

    Standaard

    Dat heeft te maken met Fox, deze distributeur heeft een hekel aan import door kopers uit andere landen. Ze verzwijgen opzettelijk informatie over ondertiteling tot aan de release. Bij release blijkt dan dat de hoes meestal enkel maar de originele taal vermeld en de dubbing indien van toepassing in het land.

    Bijvoorbeeld in Frankrijk staat er op een BD van Fox in 99% van de gevallen enkel Engels en Frans op de backcover, eenmaal de disc in de speler blijkt dat er een pak meer op staat.

    Deze informatie verzwijgen ze dan nog eens opzettelijk tegen de winkels.

    Het is bij Fox releases daarom altijd afwachten op een review, en voor speciale edities kan het dan inderdaad wel al eens te laat zijn!!!

  18. #18

    Standaard

    Recensie van de Amerikaanse uitgave (met Nederlandse ondertitels!):

    http://www.blu-ray.com/movies/Willow.../42185/#Review

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Recensie van de Amerikaanse uitgave (met Nederlandse ondertitels!):

    http://www.blu-ray.com/movies/Willow.../42185/#Review
    Ziet er goed uit! Komt op mijn wensenlijstje.

  20. #20

    Standaard

    Het zal mij benieuwen hoe de special effects zich hebben gehouden op HD en of ze aangepast zijn daarop. Mijn BR is al door zavvi opgestuurd, nu nog ontvangen (waarna de DVD wordt weggegeven aan familie).
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  21. #21

    Standaard

    Elora Danan en Willow toen en nu:


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Dat heeft te maken met Fox, deze distributeur heeft een hekel aan import door kopers uit andere landen. Ze verzwijgen opzettelijk informatie over ondertiteling tot aan de release. Bij release blijkt dan dat de hoes meestal enkel maar de originele taal vermeld en de dubbing indien van toepassing in het land.

    Bijvoorbeeld in Frankrijk staat er op een BD van Fox in 99% van de gevallen enkel Engels en Frans op de backcover, eenmaal de disc in de speler blijkt dat er een pak meer op staat.

    Deze informatie verzwijgen ze dan nog eens opzettelijk tegen de winkels.

    Het is bij Fox releases daarom altijd afwachten op een review, en voor speciale edities kan het dan inderdaad wel al eens te laat zijn!!!

    Vind ik vreemd, dat is toch je eigen afzet markt in de vingers snijden, of zie ik dit verkeerd? Fox heeft er toch ook baat bij dat er meer films worden verkocht van een release? Als je meer subs op een uitgave/release hebt staan dan bereik je toch een grotere afzetmarkt?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Vind ik vreemd, dat is toch je eigen afzet markt in de vingers snijden, of zie ik dit verkeerd? Fox heeft er toch ook baat bij dat er meer films worden verkocht van een release? Als je meer subs op een uitgave/release hebt staan dan bereik je toch een grotere afzetmarkt?
    De duitse steelbook-uitgave van Willow heeft nl-subs.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    De duitse steelbook-uitgave van Willow heeft nl-subs.
    Graag wel even de bron vermelden! Zie o.a. hier.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Graag wel even de bron vermelden! Zie o.a. hier.
    Staat ook te lezen in mijn openingspost , toen waren alleen de subs nog niet bekend.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •