De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Keuze home cinema set

    Ik ben van een plan een nieuw audioset aan te schaffen maar zie door de bomen het bos niet meer. Wellicht hebben jullie tips

    Mijn wensen:
    2.1 of 2.5
    Afspelen van dvd en blueray
    Geluid van tv en tele2 via set
    Ps3 via set

    Daarnaast wil ik muziek af kunnen spelen welke nu op de laptop staat.
    Ik heb geen idee of er ook sets zijn met een ingebouwde hd of iets dergelijks
    Als laatste wil ik ook films kunnen afspelen die zijn gedownload. Ik heb verhalen gehoord van mediaplayers die geen ondertitels kunnen afspelen

    Budget 1000 euro

  2. #2

    Standaard

    Welkom op dit forum home.

    Ik heb ook wel eens verhalen gehoord van mensen die de meeste films van internet plukken.

    Als ik jou was zou ik daarom eerst maar eens de regels lezen en elders op dit forum kijken om te kijken wat er al over geschreven is.

    Voor het kijken naar BD en DVD, heb ik vanwege de beperkte hoeveelheid van informatie, maar één advies en dat is om zelf te gaan kijken en luisteren naar wat er allemaal mogelijk is. Zo lang er nog winkels zijn, is het mogelijk om dit zelf te doen en hoef je de set dus niet samen te laten stellen door iemand anders.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 22-12-2012 om 15:15
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    @Home, je kunt het beste een computer nemen met een goede grafische kaart.
    Installeer het programma xbmc en je kunt alle files afspelen (zolang je grafische kaart dat aan kan), alle blu-ray rips met DTS-HD en Dolby Digital True-HD, ondertiteling, cover en fan arts bij al je films muziek en tv shows en zoveel meer.
    Kijk even rond op youtube wat het precies is.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door home Bekijk bericht
    Ik ben van een plan een nieuw audioset aan te schaffen maar zie door de bomen het bos niet meer. Wellicht hebben jullie tips

    Mijn wensen:
    2.1 of 2.5
    Afspelen van dvd en blueray
    Geluid van tv en tele2 via set
    Ps3 via set

    Daarnaast wil ik muziek af kunnen spelen welke nu op de laptop staat.
    Ik heb geen idee of er ook sets zijn met een ingebouwde hd of iets dergelijks
    Als laatste wil ik ook films kunnen afspelen die zijn gedownload. Ik heb verhalen gehoord van mediaplayers die geen ondertitels kunnen afspelen

    Budget 1000 euro
    Eigenlijk onmogelijk om je te helpen als je zelf al niet eens weet of je 2.1 of misschien een 5.1 wilt....

    Enkel een budget opgeven en wat wensen, maar geen info over de ruimte waar het komt te staan of dat je misschien een voorkeur hebt voor grote of kleine speakers en wat je van je toekomstige systeem echt verwacht op geluidsgebied.

    Toch:

    1 Neem een losse receiver(kun je van alles op aansluiten. (ca €250/300)
    2 Neem een losse BR speler(ca €100)
    3 Neem een multimediaspeler(ca €200)
    4 Begin met 2 of 4 knappe speakers (ca €400) en breid uit na binnenkomend budget.

    Zo zou ik het doen in jouw geval, als je belangstelling hebt in deze wijze, wil ik je wel een paar voorbeeldjes geven. Toch zul je wel even wat moeten toelichten, zie mijn eerdere opmerking over ruimte, grootte en verwachting.
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Die mediaplayers die geen ondertiteling kunnen afspelen zijn haast niet meer te verkrijgen. Kijk even altijd voor de zekerheid of de speler die je wilt kopen .srt (ondertitelingbestanden) ondersteund en dan zit je wel goed.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •