De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: 3DBluray Top 5 2012

  1. #1

    Standaard 3DBluray Top 5 2012

    Noem 5 3D films die de beste 3D weergave hebben.

    1-Transformers Dark of the moon
    2-Titanic
    3-Avatar
    4-Tintin
    5-Brave

    Deze films kan in natuurlijk ook in 2D zien,maar door de 3D weergaven waren deze toffer.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-12-2012 om 20:49

  2. #2

    Standaard

    IK heb geen 3D blu-ray speler, en geef ook niet zo veel om 3D. maar wel een goeie topic voor mensen die zich willen orienteren welke de3D toppers zijn.
    Is het dan om de 3D effect of de film op zich?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    IK heb geen 3D blu-ray speler, en geef ook niet zo veel om 3D. maar wel een goeie topic voor mensen die zich willen orienteren welke de3D toppers zijn.
    Is het dan om de 3D effect of de film op zich?
    Een film die leuker is in 3D.

    Denk ik aan Avatar,dan wil ik die 3D zien.

    Tron Legacy is tot nu toe mijn beste 3D film maar die is van 2011

  4. #4

    Standaard

    Ik zou wel eens willen weten, welke 3D films goede 3D effecten hebben.
    Avatar is zeker een goeie film en zal zeker mooi zijn in 3D. Ik heb de film Avatar in de bioscoop gezien in 3D. Maar op blu-ray heb ik hem in 2D.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik zou wel eens willen weten, welke 3D films goede 3D effecten hebben.
    Avatar is zeker een goeie film en zal zeker mooi zijn in 3D. Ik heb de film Avatar in de bioscoop gezien in 3D. Maar op blu-ray heb ik hem in 2D.
    Daar gaat dit topic toch over,films met een geweldige 3D weergave.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Daar gaat dit topic toch over,films met een geweldige 3D weergave.
    Ow oke, dat kon ik niet op uithalen met je vorige antwoord op mijn vorige vraag "Is het dan om de 3D effect of de film op zich? ", want toen antwoorde je je "Een film die leuker is in 3D.
    " Dus toen dacht ik dat je bedoelde een leuke film in 3D.

    Oke dus het gaat over de betere 3D weergave. Mooi dat is wel interessant ja, dat wil ik ook wel weten.
    ik had wel eens sammy's avonturen gezien (in 3D) de 3D effecten waren echt goed. Het 3D effect kwam tot het puntje van je neus.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 16-12-2012 om 18:48

  7. #7

    Standaard

    Oei, mijn top 3D films van 2012, als ik eerlijk ben dan zou ik ook de voorgaande jaren daarbij betrekken, immers als ik een film van 2010 nog steeds de beste zou vinden, dan zou hij ook in 2012 nog steeds tot mijn 2012 toppers behoren

    Probeer een grote originele 3D collectie op te bouwen, en vraag daar ook hulp bij op het forum, heb er nu meer dan 90 en denk ook dat je enkel van je originele films zo'n oordeel mag vellen. ( kijk ook wel 3D downloads, maar dat is geen garantie voor kwaliteit)

    Dan, wat zijn de criteria, enkel beeld, enkel het 3D effect, of ook het verhaal, het geluid, de diepgang, het geheel of een combinatie ervan, zo vond ik de 3D effecten van bijvoorbeeld een heel goedkope film als The Hole erg goed op het gebied van 3D beeldkwaliteit, maar om deze film in mijn top 5 te plaatsen enkel en alleen om het 3D effect gaat me wat ver...

    Zo komt je eigen nr 1 bij mij ook hoog te staan, maar mis dan wel weer The Avengers in je lijstje, beiden films met super beeld en ook nog eens geweldig goede 7.1 audio tracks

    Al naar gelang je stemming kan ook je voorkeur voor een film wel eens behoorlijk wisselen, denk dat je daarom wat beter zult moeten omschrijven wat je als criteria stelt.....

    Mijn top 5 is aan stemmingen onderhevig en degenen die mij wel een beetje kennen weten dan wel wat ik bedoel
    Have fun and enjoy your collection

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Wat bedoel je,ik heb het over een 2012 top5.

  10. #10

    Standaard

    Wat ik bedoel Jeroeni,
    Dat het veel overzichtelijker voor mij zou zijn (en misschien voor andere ook) dat al wat je te vragen hebt of wil vertellen over 3D blu rays, dat dat daar in geplaatst zou worden.
    (dan blijft het topic ook op de 1e of 2e pagina staan.)

    Het wordt er allemaal niet overzichtelijker op.
    (maar dat is mijn mening)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik zou wel eens willen weten, welke 3D films goede 3D effecten hebben.
    Avatar is zeker een goeie film en zal zeker mooi zijn in 3D. Ik heb de film Avatar in de bioscoop gezien in 3D. Maar op blu-ray heb ik hem in 2D.
    Avatar bied op 3DBluray de zelfde weergave als in de bios.
    De 3D weergave bij Avatar is strenger als bv. bij Tintin,die voor het oog iets rustiger is.Dus als je geen hoofdpijn hebt dan is Avatar wel een toffe ervaring die in 3D gewoon leuker is.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •