Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 43 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Brave [Blu-ray Disc]

    Brave

    Een pijl en boog gaat boven een man, volgens Merida.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Er zijn internationale uitgaven die uit meerdere schijfjes bestaan, waar dan ook meer extra’s op staan.
    De Nederlandse 3D-uitgave bevat ook het extra schijfje met extra's.

    En volgens de recensie en het menu van de Blu-ray staat er ook een Engelse 5.1 track op de disc, maar als ik daarop klik krijg wordt de 7.1 track afgespeeld.
    Laatst aangepast door Frank : 18-12-2012 om 08:04

  3. #3

    Standaard

    Goede review.De soundtrack van Partrick Doyle vind ik geweldig.

    Jammer dat je niets over het 3D effect kunt zeggen,die is bij deze film erg goed.
    Dat de film voor de kids eng kan zijn op momenten viel me ook wel op,best wel durf van het lieve Pixar/Disney.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-12-2012 om 12:10

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Goede review.De soundtrack van Partrick Doyle vind ik geweldig.

    Jammer dat je niets over het 3D effect kunt zeggen,die is bij deze film erg goed.
    Dat de film voor de kids eng kan zijn op momenten viel me ook wel op,best wel durf van het lieve Pixar/Disney.
    Dat heeft bij mij verschillende redenen: ik heb de 3D uitgave niet en die heb ik niet omdat ikzelf geen 3D kan zien.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Slordig dat er niet eens de correcte audio tracks vermeld kunnen worden, de 2D disc franse audio-track is in Dolby Digital Plus 7.1.

    Zodoende komt het dat ik toch wel eens twijfel aan de kwaliteit van sommige reviews....

    Inderdaad ook jammer dat het niet mogelijk is dat de 3D schijven besproken worden.

    Overigens staan er veel fouten op de hoes mbt de audio info van de 3D disc, is een euvel dat helaas steeds vaker voorkomt bij Disney.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Slordig dat er niet eens de correcte audio tracks vermeld kunnen worden, de 2D disc franse audio-track is in Dolby Digital Plus 7.1.

    Zodoende komt het dat ik toch wel eens twijfel aan de kwaliteit van sommige reviews....
    Nou nou, je kunt ook overdrijven zeg. Mensen maken wel eens een foutje.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nou nou, je kunt ook overdrijven zeg. Mensen maken wel eens een foutje.
    Gelukkig zijn we daarom mensen, maar als de reviews serieus genomen willen worden dan mag de info die gegeven wordt toch wel correct zijn.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat heeft bij mij verschillende redenen: ik heb de 3D uitgave niet en die heb ik niet omdat ikzelf geen 3D kan zien.
    Oke,snap het.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Slordig dat er niet eens de correcte audio tracks vermeld kunnen worden, de 2D disc franse audio-track is in Dolby Digital Plus 7.1.

    Zodoende komt het dat ik toch wel eens twijfel aan de kwaliteit van sommige reviews....

    Inderdaad ook jammer dat het niet mogelijk is dat de 3D schijven besproken worden.

    Overigens staan er veel fouten op de hoes mbt de audio info van de 3D disc, is een euvel dat helaas steeds vaker voorkomt bij Disney.
    Disney heeft het te druk met hun recente aankopen.

  10. #10

    Standaard

    Hmmm, we nemen Brother bear. Mixen het hier en daar. Eh voila, Brave is geboren.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Hmmm, we nemen Brother bear. Mixen het hier en daar. Eh voila, Brave is geboren.
    Beetje kort door de bocht,deze film is best wel een durf van Pixar de film is soms
    eng voor de kids en het thema moet je maar net liggen.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Hmmm, we nemen Brother bear. Mixen het hier en daar. Eh voila, Brave is geboren.
    Echt wel. Waar is de pixar van vroeger gebleven ?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Beetje kort door de bocht,deze film is best wel een durf van Pixar de film is soms
    eng voor de kids en het thema moet je maar net liggen.
    Waarom is dit een durf van pixar ? Dit is zo standaard als wat.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Waarom is dit een durf van pixar ? Dit is zo standaard als wat.
    Durf,om een wat enge[kids] princese film te maken.Ze weten bij Pixar toch ook wel dat er tal van dit soort animatie films zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-12-2012 om 21:29

  15. #15

    Standaard

    Eng ? Volgens mij heb jij een andere film gezien dan ik

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Eng ? Volgens mij heb jij een andere film gezien dan ik
    Ik heb er toch duidelijk bij staan voor kids,daar is deze film ook voor bedoeld,toch ?Er zijn momenten dat het audio/visueel flink te keer gaat.Misschien heb jij een andere gezien.

  17. #17

    Standaard

    De enige bemerking van deze blu-ray is de lelijke cover. Gelukkig was die van de 3D versie mooier.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Slordig dat er niet eens de correcte audio tracks vermeld kunnen worden, de 2D disc franse audio-track is in Dolby Digital Plus 7.1.

    Zodoende komt het dat ik toch wel eens twijfel aan de kwaliteit van sommige reviews....

    Inderdaad ook jammer dat het niet mogelijk is dat de 3D schijven besproken worden.

    Overigens staan er veel fouten op de hoes mbt de audio info van de 3D disc, is een euvel dat helaas steeds vaker voorkomt bij Disney.
    Klopt de 2D disc franse audio-track is in Dolby Digital Plus 7.1. en in Dolby Digital 5.1
    Er staan dus 2 Franse audiotracks op, en dan nog de overige andere talen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 18-12-2012 om 21:29

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik heb er toch duidelijk bij staan voor kids,daar is deze film ook voor bedoeld,toch ?Er zijn momenten dat het audio/visueel flink te keer gaat.Misschien heb jij een andere gezien.
    Vind dit echt onzin dat Brave dit alleen heeft. In elke grote animatie voor de kids zitten zeer pittige scene's. Noem bv een Tarzan, Belle en het beest, Lion King. Gewoon een paar Disney's die Brave gemakkelijk evenaren met enge scene's...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Vind dit echt onzin dat Brave dit alleen heeft. In elke grote animatie voor de kids zitten zeer pittige scene's. Noem bv een Tarzan, Belle en het beest, Lion King. Gewoon een paar Disney's die Brave gemakkelijk evenaren met enge scene's...
    We hebben het hier over Brave.

    Wat ik zeg mag jij onzin vinden,goed.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    We hebben het hier over Brave.

    Wat ik zeg mag jij onzin vinden,goed.
    Onzin vind ik wat te hard uitgedrukt van mij. Brave heeft zeker pittige momenten, maar dat hebben veel animatie films voor kinderen. Dat het soms op het randje zit, daar geef ik je wel gelijk in overigens.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #22

    Standaard

    Het waren gewoon een paar momenten die voor een kind van 6 best heftig kunnen zijn.
    Dat ik de film leuk vind heeft ook te maken dat het Fantasy thema mij erg aanspreekt.Een leuke Pixar om weer eens met kerst te kijken.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Onzin vind ik wat te hard uitgedrukt van mij. Brave heeft zeker pittige momenten, maar dat hebben veel animatie films voor kinderen. Dat het soms op het randje zit, daar geef ik je wel gelijk in overigens.
    Ik weet niet in welke tijd jullie leven of over welke
    leeftijd van kinderen jullie praten maar kinderen
    hoeven toch echt niet meer 'beschermd' te worden
    tegen 'pittige' scenes.
    Via hun computer zien kinderen alles!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Ik weet niet in welke tijd jullie leven of over welke
    leeftijd van kinderen jullie praten maar kinderen
    hoeven toch echt niet meer 'beschermd' te worden
    tegen 'pittige' scenes.
    Waarom niet?

    Je kan een kind niet 100% beschermen (in welke tijdsperiode dan ook).

    Maar je kan wel je best doen om zoveel mogelijk te beschermen! De bezorgheid over de heftige scenes in Brave is meer dan terecht. Want als ouder heb je immers ook verantwoordelijk voor je kind. Kinderen die niet meer beschemd hoeven te worden is wel erg nonchalante uitspraak van je.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Via hun computer zien kinderen alles!
    Dan ben je geen goede ouder

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Ik weet niet in welke tijd jullie leven of over welke
    leeftijd van kinderen jullie praten maar kinderen
    hoeven toch echt niet meer 'beschermd' te worden
    tegen 'pittige' scenes.
    Via hun computer zien kinderen alles!
    Ik heb het over een kind van een jaar of 6,en die hoort met speelgoed te spelen of een Disney filmpje te kijken.

    Ben misschien van de oude stempel,maar ik zou een kind van 6 toch weg houden van een PC/laptop.

    Gelukkig ben ik oom van 2 kinderen die noch lekker spelen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •