De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard samsung BD-ES6000 technisch probleem

    Goedenmiddag,

    Ik heb een Samsung BD-ES6000 in juli gekocht.
    Als ik met deze speler een dvd kijk en op pauze zet. ongeveer 5 minuten op pauze laat staan. Hem dan weer laat afspelen dan komt er een heleboel kabaal uit de Bluray speler.
    Hij is al 2x door samsung gerepareerd. Ik heb inmiddels een nieuwe gekregen die precies het zelfde probleem heeft.
    De dvd is gloed nieuw en werkt perfect in andere dvd en bluray spelers.
    Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door otchoo Bekijk bericht
    Goedenmiddag,

    Ik heb een Samsung BD-ES6000 in juli gekocht.
    Als ik met deze speler een dvd kijk en op pauze zet. ongeveer 5 minuten op pauze laat staan. Hem dan weer laat afspelen dan komt er een heleboel kabaal uit de Bluray speler.
    Hij is al 2x door samsung gerepareerd. Ik heb inmiddels een nieuwe gekregen die precies het zelfde probleem heeft.
    De dvd is gloed nieuw en werkt perfect in andere dvd en bluray spelers.
    Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
    De DVD/blu-ray optical drive waarschijnlijk. Wat voor soort geluid is het? Het kan ook de fan van de bluray speler zijn.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-12-2012 om 15:56

  3. #3

    Standaard

    Ik denk niet dat het een defekt is.

    Wanneer je de weergave onderbreekt, hoeft de speler minder te werken en hoeft de hardware dus niet voor 100% gebruikt te worden en kunnen het loopwerk en de ventilator(en) op een lagere snelheid draaien. Dit wordt gedaan om energieverbruik te verlagen en slijtage te verminderen. Zodra je de weergave hervat is dit wel nodig en moet alles weer op normale snelheid gaan draaien. Doordat de speler dan de drive en de ventilator dit tegelijk laat doen, kan het (als gevolg van een dip) voor meer kabaal zorgen.

    De enige manier om dit bijverschijnsel te voorkomen is om te kijken of je in het menu iets als een eco-stand kunt vinden en de speler uit te schakelen bij het langdurig onderbreken van de weergave. Anders kun je het beter gewoon accepteren.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 20-12-2012 om 14:56
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •