De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: 3D probleem.

  1. #1

    Standaard 3D probleem.

    Ik heb deze week een LG 42 620s Smart 3D tv aangeschaft.Daarnaast heb ik een samsung e5500 3D Blurayspeler.
    Benieuwd naar de 3D beleving de BD 3D van De Lorax afgespeeld, met passieve bril, en moet zeggen dat ik onder de indruk was van het effect die 3D met deze film produceerd.
    nu heb ik ik nog een paar 3D films geprobeerd, en het valt mij op dat het effect van de eerste ervaring er niet meer is.ook de Lorax weer een keer afgespeeld,maar het valt mij direct op dat de 3D beelden, zoals dat de eerste keer wel het geval was, niet meer zo nadrukkelijk het beeld uit spatten.

    Iemand bekend met dit euvel, en-/of een oplossing voor dit probleem?

    Gr. Jaap

  2. #2

    Standaard

    Ik heb een Sony en heb vandaag Arthur Christmas & A Christmas Carol bekeken in 3D en moet eerlijk toegeven dat ik toch ook nooit het wauw effect zie bij de 3D beelden, nooit het gevoel dat er ook werkelijk iets uit m'n tv komt maar dat zal dan wel aan de ogen liggen zeker.
    BD (1243) What i Watch

  3. #3

    Standaard

    Misschien Avatar eens proberen?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik heb een Sony en heb vandaag Arthur Christmas & A Christmas Carol bekeken in 3D en moet eerlijk toegeven dat ik toch ook nooit het wauw effect zie bij de 3D beelden, nooit het gevoel dat er ook werkelijk iets uit m'n tv komt maar dat zal dan wel aan de ogen liggen zeker.
    Misschien Brave,Hugo,Transformers.

    Het hoeft ook niet uit je tv te komen,diepte is ook leuk.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door siccohans Bekijk bericht
    Ik heb deze week een LG 42 620s Smart 3D tv aangeschaft.Daarnaast heb ik een samsung e5500 3D Blurayspeler.
    Benieuwd naar de 3D beleving de BD 3D van De Lorax afgespeeld, met passieve bril, en moet zeggen dat ik onder de indruk was van het effect die 3D met deze film produceerd.
    nu heb ik ik nog een paar 3D films geprobeerd, en het valt mij op dat het effect van de eerste ervaring er niet meer is.ook de Lorax weer een keer afgespeeld,maar het valt mij direct op dat de 3D beelden, zoals dat de eerste keer wel het geval was, niet meer zo nadrukkelijk het beeld uit spatten.

    Iemand bekend met dit euvel, en-/of een oplossing voor dit probleem?

    Gr. Jaap
    3d kijken betekent niet dat er constant popout effecten zijn.
    de meeste 3d films gaat het vooral om diepte in het beeld.
    3d komt op een grotere scherm meer tot zijn recht dan op een kleinere beeldformaat,
    42 inch is natuurlijk wel groot maar voor 3d lijkt dit mij ook niet optimaal.
    het is dus geen euvel en een oplossing zal er ook niet zijn.
    probeer er gewoon van te genieten en als je het niet bevalt kijk je toch lekker in 2d,ook niets mis mee.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •