De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Inside the Actors Studio

    Kennen jullie dit programma?
    Het is best wel interessant om te zien. Voorheen enkel op YouTube tegengekomen (de aflevering met Clint Eastwood), maar ik zag net dat FoxLife het ook uitzendt.

    Net de aflevering met Anthony Hopkins gekeken, erg interessante aflevering. Wat een slimme man (hij komt i.i.g. wel zo over :P ).

    Je kunt ook episodes terug kijken, er staan er volgens mij een stuk of 10, maar lang niet allemaal en het zijn van de wat minder bekende/interessante acteurs. Ik zag er wel Mat Damon tussen staan.


  2. #2

    Standaard

    De serie is wel aardig, maar het blijft allemaal wel veelal aan de oppervlakte. Erg diepgaand is het allemaal niet. En die vragenlijst aan het einde is een beetje schoolkrantniveau.
    Ik vraag me altijd af in hoeverre we op tv een samenvatting krijgen van een veel uitgebreidere sessie die in het betreffende theater te zien is.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #3

    Standaard

    De aflevering die ik het meest diepgaand vond was die met Mickey Rourke; omdat hij echt wel wat persoonlijke zaken vertelt. Ook die met James Cameron is wel een leuk kijkje in de keuken. Maar de serie is idd zwaar gemonteerd en de vragen aan het einde zijn soms wel erg standaard. Maar ik vind presentator Lipton wel een geinige vent en het heeft iets aristocratisch en grappigs over zich heen dus ik neem ze altijd wel op en kijk ernaar. Oh ja, die met Mike Myers is ook wel leuk, juist omdat hij het interview als zijn personages gaat doen. De mindere vind ik oa Charlie Sheen (te braaf) en Colin Firfth (heeft niet in zo heel veel films gespeeld dus heeft weinig te vertellen). Met Hilary Swank is ook wel aardig. Ik neem ze altijd automatisch op maar wis er ook een hoop.

  4. #4

    Standaard

    Dit kijk ik al een tijdje via youtube. Heel erg gaaf wat mij betreft.
    De aflveringen met Ricky Gervais en James Gandolfini zijn geweldig.

  5. #5

    Standaard

    Die met Anthony Hopkins is ook wel erg persoonlijk hoor. Op een gegeven moment moet hij zelfs huilen :P.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Die met Anthony Hopkins is ook wel erg persoonlijk hoor. Op een gegeven moment moet hij zelfs huilen :P.
    Dat is bij meerdere gasten gebeurd. Er is ook een compilatie-episode (ik meen ter gelegenheid van de 100ste aflevering) waarin scènes gerangschikt per thema (lachen, dansen, huilen, heftige onthullingen, enz.) worden gebundeld. Tom Hanks krijgt het bijvoorbeeld in een van z'n afleveringen (hij is vaker geweest) te kwaad als hij herinneringen ophaalt aan het maken van Philadelphia en ineens beseft dat praktisch al z'n tegenspelers in een bepaalde scène intussen aan AIDS overleden zijn.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #7

    Standaard

    Het wordt regelmatig uitgezonden op Foxlife. Ik vind het lang niet altijd even boeiend. Veel van de acteurs die ze tegenwoordig hebben zijn gewoon niet zo interessant.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Die met Anthony Hopkins is ook wel erg persoonlijk hoor. Op een gegeven moment moet hij zelfs huilen :P.
    Dat huilen is nep, hij laat Lipton een truuc zien hoe hij op commando kan gaan huilen (door een hele tijd niet te knipperen). Daarna improviseert hij een emotionele scene die volledig geacteerd is. Ik denk dat je dan die compilatie hebt gezien waar de overige beelden niet in zijn verwerkt.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Dat huilen is nep, hij laat Lipton een truuc zien hoe hij op commando kan gaan huilen (door een hele tijd niet te knipperen). Daarna improviseert hij een emotionele scene die volledig geacteerd is. Ik denk dat je dan die compilatie hebt gezien waar de overige beelden niet in zijn verwerkt.
    Dat kan ik ook, dat is toch niet zo bijzonder of wel.
    Dat had ik al heel lang geleden door, niets makkelijker dan ''op commando'' huilen xD.

    Maar ik heb inderdaad de bewerkte versie gezien.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •