De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Home Cinema vs mediaplayer

    Ik heb een WD Live (2011) mediaplayer die precies doet wat ik wil. Echter nu wil ik ook een set boxen aan de mediaplayer of tv geknoopt hebben. Bij mijn zoektocht kwam ik de Sony BDV EF420 tegen. Nu is mijn vraag of deze precies hetzelfde kan als de mediaplayer (afspelen ISO's, DVD en BR bestanden) vanaf een netwerkplokatie of desnoods een aangesloten USB-schijf, waardoor ik de mediaplayer op zijn huidige plek kan laten vervallen. Of moet deze alsnog ernaast blijven bestaan? Ofwel is de Sony BDV EF420 een volwaardige mediaplayer met boxen of niet?
    Volgens de specs : Video - XviD HD 1080/WMV9/MPEG-1/MPEG-2/MPEG-4 (mkv)/AVCHD.

  2. #2

    Standaard

    Welkom op dit forum b(vdwielen).

    Een set als de BDV EF420 is geen volwaardige mediaplayer met boxen, maar een alles-in-één set met ingebouwde BD en mediaplayer. Daarnaast is het nog maar de vraag of deze volwaardig is. Bij veel dan dat soort systemen ontbreekt vaak de ruimte die zorgt voor een goede koeling om het apparaat goed te laten functioneren.

    Wanneer je een volwaardige mediaplayer met luidsprekers wilt, kun je het beste zelf een set samenstellen zodat ook het beeld en geluid volwaardig kunnen zijn. De set zal hierdoor wat meer gaan kosten, maar dat zal je na verloop van tijd weer terug verdienen door het plezier bij het gebruiken er van.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Een gouden tip!
    Ga NOOIT voor een alles in een oplossing... Behalve als je iets cadeau doet aan iemand die je haat.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •