Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 63 worden weergegeven.

Discussie: 11/9 (9/11) [dvd]

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Geef me één goede reden om hier m'n geld aan te besteden...
    "Geld moet rollen" :wink:
    Jazeker, maar dan wel aan goede dingen, en niet aan een wanproduct als dit!
    Ik vindt het ook een mooie en zeer indrukwekkende docu, hoor
    Ja, oké, ik reageer misschien inderdaad een beetje overdreven, vooral omdat ik de film zelf nog geen eens gezien heb, maar ik ben gewoon niet zo weg van dat Amerikaanse patriottisme enzo. Snappie?
    Dat snap ik, daar ben ik ook geen fan van. Maar de docu is trouwens gemaakt door Fransen en het amerikaans patriotisme valt ook erg mee in deze docu
    Is ie te huur?! Dan kan het misschien best wel eens zo zijn dat ik hem eens een keer huur
    Volgens mij is de DVD gewoon te huur
    Heel, heel misschien... Maar ik laat toch andere films voorlopig even voorgaan.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Geef me één goede reden om hier m'n geld aan te besteden...
    "Geld moet rollen" :wink:
    Jazeker, maar dan wel aan goede dingen, en niet aan een wanproduct als dit!
    Ik vindt het ook een mooie en zeer indrukwekkende docu, hoor
    Ja, oké, ik reageer misschien inderdaad een beetje overdreven, vooral omdat ik de film zelf nog geen eens gezien heb, maar ik ben gewoon niet zo weg van dat Amerikaanse patriottisme enzo. Snappie?
    Grow up.

    Btw: deze docu kan ik in de verste verte niet als 'Amerikaanse patriottisme' beschouwen. Het is gewoon een enorm indringend beeld van de gebeurtenissen op die dag. In een andere thread zei ik het al eens: geen enkele speelfilm zal die dag zo goed kunnen weergeven als deze documentaire.

  3. #28

    Standaard

    Grow up.

    Btw: deze docu kan ik in de verste verte niet als 'Amerikaanse patriottisme' beschouwen. Het is gewoon een enorm indringend beeld van de gebeurtenissen op die dag. In een andere thread zei ik het al eens: geen enkele speelfilm zal die dag zo goed kunnen weergeven als deze documentaire.[/quote]

    Je zal wel gelijk hebben. Waarom zo hatelijk?!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Grow up.

    Btw: deze docu kan ik in de verste verte niet als 'Amerikaanse patriottisme' beschouwen. Het is gewoon een enorm indringend beeld van de gebeurtenissen op die dag. In een andere thread zei ik het al eens: geen enkele speelfilm zal die dag zo goed kunnen weergeven als deze documentaire.
    Je zal wel gelijk hebben. Waarom zo hatelijk?!
    Sorry! Let's never fight again.. *gives hug*

  5. #30

    Standaard

    Deze docu is onlangs weer op TV vertoond.
    Waar ik meer benieuwd naar ben is de film 11'09''01 http://www.imdb.com/title/tt0328802/
    Een aantal korte films van 11 minuten 9 seconden en 1 frame, gemaakt door verschillende regisseurs uit verschillende werelddelen.

  6. #31

    Standaard

    Mag ik in dit verband wijzen op een nét zo indrukwekkend boek? Geen verhaal over 9/11, want het verhaal kent iedereen inmiddels. Het is een verzameling foto's die spontaan door mensen zijn verzameld die te maken hebben met de Twin Towers voor/tijdens/na de ramp. De foto's 1000 foto's in het boek zijn willekeurig gepikt uit de collectie van 5000 stuks. Niet speciaal geselecteerd om emotionele waarde of dramatiek, maar willekeurig. Zoals ze in het voorwoord zeggen: als één foto meer zegt als duizend woorden, wat zeggen duizend foto's dan? Ik heb dit boek besteld naar aanleiding van een documentaire op tv en ik ben zeer onder de indruk. Kijk op http://hereisnewyork.org waar je ook de foto's online kunt bekijken. De opbrengst van dit boek komt ten goede aan een goed doel, het is dus geen geldklopperij of wat dan ook.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Kijk op http://hereisnewyork.org waar je ook de foto's online kunt bekijken.
    Pfft, daar wordt je wel ff stil van.....

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Geef me één goede reden om hier m'n geld aan te besteden...
    "Geld moet rollen" :wink:
    En het liefst naar mij toe.

    Voorlopig geen interesse in deze dvd. 9/11 was al hallucinant genoeg als je twee jaar geleden in de buurt van de Nato was. Geen zin om de andere kant van de oceaan nog eens te zien.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Kijk op http://hereisnewyork.org waar je ook de foto's online kunt bekijken.
    Pfft, daar wordt je wel ff stil van.....
    Klopt. Zeer indrukwekkend vind ik zelf. Net als de film is dit boek niet een product dat uit sensatiezucht is gemaakt, maar gewoon laat zien wat er gebeurd is. Bij de foto's is ook geen bijschrift geplaatst, wat in de meeste gevallen uiteraard ook niet nodig is - zelfs ongewenst.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Kijk op http://hereisnewyork.org waar je ook de foto's online kunt bekijken.
    Pfft, daar wordt je wel ff stil van.....
    Klopt. Zeer indrukwekkend vind ik zelf. Net als de film is dit boek niet een product dat uit sensatiezucht is gemaakt, maar gewoon laat zien wat er gebeurd is. Bij de foto's is ook geen bijschrift geplaatst, wat in de meeste gevallen uiteraard ook niet nodig is - zelfs ongewenst.
    En in alle stilte die beelden op je laten inwerken.....Een aanrader Mike, bedankt voor de tip.

  11. #36

    Standaard

    ik wou vandaag de dvd ook gaan bestellen... maar overal waar ik tot nu toe gekeken heb is hij niet meer leverbaar
    Jij snapt niks. Snap je dat??

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spirit
    ik wou vandaag de dvd ook gaan bestellen... maar overal waar ik tot nu toe gekeken heb is hij niet meer leverbaar
    Bij Play is ie er nog wel:

    Click
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  13. #38

    Standaard

    Uit interesse bekeek ik de review van deze dvd (deze indrukwekkende documentaire heb ik al 2 keer gezien op tv).
    Ik wilde even kort reageren op de woorden "wanprodukt" en "film".

    Een film suggereert dat er acteurs in meespelen en geloof me, de getroffenen op die 11-de september zouden die beurt om hieraan deel te nemen veeeeeeel liever hebben overgeslagen en gewoon hun dagelijks bestaan hebben geleidt.

    Dat je dit dan ook nog een "wanprodukt" DURFT te noemen is een teken van totaal GEEN respect hebben voor de getroffenen en hun nabestaanden !

    Ik hoop dat mijn mening duidelijk is.
    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

  14. #39

    Standaard

    dit is een gigantisch indrukkende documentaire, heb de hele tijd met open mond zitten kijken, vooral de eerste uren na de inslag in toren 1. de onwetendheid van de brandweermensen die naar boven gaan om mensen te redden, is hartverscheurend. deze docu moet je gezien hebben!!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  15. #40

    Standaard

    Dit is echt een hele indrukwekkende documentaire. Ik heb hem nu meerdere keren gezien en hij blijft me raken.

  16. #41

    Standaard

    Ik had deze docu een tijdje geleden gezien en hij is idd erg indrukwekkend. Vreselijk dat dit gebeurt is...

  17. #42

    Standaard

    Omdat het a.s maandag (11 September) alweer 5 jaar geleden is dat deze nare ramp zich heeft voltrokken, wordt deze opnieuw uitgezonden. Heb ik gehoord, weet alleen nog niet op welke zender, waarschijnlijk denk ik RTL 4 of 5.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RAYMOND1976
    Omdat het a.s maandag (11 September) alweer 5 jaar geleden is dat deze nare ramp zich heeft voltrokken, wordt deze opnieuw uitgezonden. Heb ik gehoord, weet alleen nog niet op welke zender, waarschijnlijk denk ik RTL 4 of 5.
    Dat is op SBS6 om 20.30 uur.
    Die dag zijn er meer programma's over 9/11. Tegenlicht bij de VPRO van 21.00 uur zou nog wel eens interessant kunnen zijn.
    Bij RTL 4 ook nog een programma over de brandweerlieden die aanwezig waren bij het WTC op 11 september en de VRT heeft ook nog een programma. Video/DVD recorder maar laten snorren dus!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #44

    Standaard

    Is deze dvd nog ergens te krijgen?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Is deze dvd nog ergens te krijgen?
    Jazeker, bv hier :

    http://www.dvdoutlet.nl/cgi-bin/web_...300&item=05983

    of hier :

    http://www.dvdplaneet.nl/view_produc...uct=11/O1AFY14

    of hier :

    http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=120807

    of hier :

    http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=40945

    Hopelijk heb jij hier wat aan, de onderste is Regio 1, de andere zijn regio 2 DVDS

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RAYMOND1976
    Hopelijk heb jij hier wat aan, de onderste is Regio 1, de andere zijn regio 2 DVDS
    Bedankt, ik ga even kijken.

  22. #47

    Standaard

    Graag gedaan, alvast succes ermee.

  23. #48

    Standaard

    Ik zag hem vanavond ook nog liggen bij DVD Valley in Utrecht (14,99 en onderdeel van de 3 voor 30 euro actie).

  24. #49

    Standaard

    Ik heb net op de BBC naar een 9/11 docu zitten kijken. Weet niet of dit dezelfde docu is, maar was erg indrukwekkend. Na het nieuws zenden ze deel 2 uit.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik heb net op de BBC naar een 9/11 docu zitten kijken. Weet niet of dit dezelfde docu is, maar was erg indrukwekkend. Na het nieuws zenden ze deel 2 uit.
    Als ik de site van de BBC zo bekijk dan lijkt me dat een andere documentaire.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •