Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 63 van 63 worden weergegeven.

Discussie: 11/9 (9/11) [dvd]

  1. #51

    Standaard

    Jongens (en meisjes ) ik heb een vraagje over deze dvd:
    Op zoak naar deze dvd ben ik uitgekomen bij een uk release (play.com) omdat de nederlandse release moeilijk verkrijgbaar is.
    Echter geeft zowel de site van play al amazon een speelduur van 50 minuten aan, terwijl volgens mijn beleving (en deze recensie) de speelduur 111 minuten zou zijn.
    Weet iemand of de uk versie "gecut" is?
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  2. #52

    Standaard

    Ik had deze dvd ook nog niet en kwam hem zomaar tegen bij de Saturn hier in Rotterdam voor maar 10 euro. Gelijk meegenomen uiteraard en het was nog de laatste ook volgends de mensen daar.

  3. #53

    Standaard

    De documentaire wordt vanavond opnieuw uitgezonden, ditmaal door SBS6. Aanvang: 20:30 uur.

  4. #54

    Standaard

    Deze documentaire wordt vanavond door SBS6 uitgezonden.
    11-9-2006 20.30-22.30

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Geef me één goede reden om hier m'n geld aan te besteden...
    "Geld moet rollen" :wink:
    Jazeker, maar dan wel aan goede dingen, en niet aan een wanproduct als dit!
    Ik vindt het ook een mooie en zeer indrukwekkende docu, hoor
    Ja, oké, ik reageer misschien inderdaad een beetje overdreven, vooral omdat ik de film zelf nog geen eens gezien heb, maar ik ben gewoon niet zo weg van dat Amerikaanse patriottisme enzo. Snappie?
    Dan moet je die dvd toch echt een keertje kijken ipv je oordeel meteen klaar te hebben staan
    Absoluut één van de meest indrukwekkende docu's die ik de afgelopen tijd gezien heb.
    Wat me nog het meeste bijstaat van de film is het constante geluid van mensen die hun uitvlucht zoeken door uit het raam te springen vanaf grote hoogtes
    Morgen even naar de FRS lopen en de dvd kopen.

  6. #56

    Standaard

    Net gekeken op sbs, indrukwekkende docu met aangrijpende beelden en geluiden!
    Ik hoef 'm eerlijk gezegd niet nog eens te zien, één keer is voor mij genoeg.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Dan moet je die dvd toch echt een keertje kijken ipv je oordeel meteen klaar te hebben staan
    Absoluut één van de meest indrukwekkende docu's die ik de afgelopen tijd gezien heb.
    Je weet dat je reageert op een post uit 2003?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Dan moet je die dvd toch echt een keertje kijken ipv je oordeel meteen klaar te hebben staan
    Absoluut één van de meest indrukwekkende docu's die ik de afgelopen tijd gezien heb.
    Je weet dat je reageert op een post uit 2003?
    Niet gezien.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Menno Hagendoorn
    Jongens (en meisjes ) ik heb een vraagje over deze dvd:
    Op zoak naar deze dvd ben ik uitgekomen bij een uk release (play.com) omdat de nederlandse release moeilijk verkrijgbaar is.
    Echter geeft zowel de site van play al amazon een speelduur van 50 minuten aan, terwijl volgens mijn beleving (en deze recensie) de speelduur 111 minuten zou zijn.
    Weet iemand of de uk versie "gecut" is?
    heb 'm toch maar voor alle zekerheid bij bol.com besteld..., die scheen hem nog te kunnen leveren met een goede week.
    We hopen dan maar....
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  10. #60

    Standaard

    Ik kwam op de site Zijonline het volgende filmverslag tegen, wat mensen gefilmd hebben toen de ramp gebeurde in het World Trade Centre. Deze mensen woonden erg dichtbij, en zoals je zult zien, is ook het volgende filmverslag best aangrijpend. Klik de volgende link aan, en jullie zullen het filmverslag van die Getuigen daar kunnen zien :

    http://www.zijonline.nl/gossip.asp?G...&roddels=51010

  11. #61

    Standaard

    Dit is 1 van de meest aangrijpende documentaires die ik al heb gezien. 11 september blijft dan ook vreselijk surrealistisch, hoe vaak men de beelden ook heeft gezien. 9/11 heeft goed de emoties weer die de brandweerlui op dat moment moeten hebben gevoeld. Prachtdocumentaire!

  12. #62

    Standaard

    Gekocht bij bol.com en in 2 delen bekeken en wat me opviel was dat er geen hoofdstukken aanwezig waren... zodat ik 58 minuten moest doorspoelen...
    5,5 jaar na datum geeft deze docu nog altijd een wtf gevoel bij mij.

  13. #63

    Standaard

    Geweldige docu is dit. Maandag is hij om 20.30 te zien bij SBS 6. Voor de mensen die hem nog niet op dvd hebben een echte mustsee IMO.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •