De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Telenet decoder, klank apart ?

    Hallo, ben hier nieuw en vind al veel info, maar blijf nog met een probleem zitten.
    Ik heb sinds kort een nieuwe versterker met 4 HDMI ingangen.
    Had daar mijn telenet decoder ook op aangesloten, maar eigenlijk hoeft dat niet, want bij de TV-uitzendingen die ik bekijk (nieuws, talkshows e.d.) heeft dat weinig meerwaarde. Integendeel : het is een heel gedoe om telkens alles op de zetten, en de versterker staat daar stroom te vreten voor niets.
    Heb dus mijn decoder terug rechtstreeks op de TV aangelosten.
    Wat ik echter wel op prijs stel, dat zijn de digitale muziekkanelen. Geluid via HDMI is admebenemend.
    Het is echter een heel gedoe om telkens de kabels te veranderen.
    Zoek nu een splitter die me toelaat om 1 hdmiverbinding van de decoder rechtstreeks naar de TV te hebbenen eentje rechtstreeks naar de versterker. Het is niet de bedoeling dat ze allebei samen gebruikt worden.
    Nu vind ik er wel op ebay, maar zie dat er versterkte en niet versterkte zijn. Zoek echter gewoon een Y want zie wel op tegen het hersteken van de kabels, maar echt veel geld is me dat niet waard.
    Nog even vermelden dat de kabels maximum 1,5 meter lang zijn.
    Kan iemand me hier verder helpen ?
    Alvast bedankt daarvoor.
    Laatst aangepast door duv : 31-12-2012 om 20:58 Reden: update

  2. #2

    Standaard

    Er zit geen andere audio-uitgang op je telenet box?

    zoiets bijvoorbeeld:

    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •