De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Crimi Clowns (Luk Wyns) (2BE - Veronica)

    Crimi Clowns
    Alwéér een nieuwe Vlaamse fictiereeks? Inderdaad, al is ‘Crimi Clowns’ – vanaf vandaag op 2BE – op zijn minst een buitenbeentje: ’t is een gewelddadige, vuilgebekte, met een loodzwaar Antwerps accent behepte zwarte komedie over een criminele clownsfamilie - overdag vrolijken ze kinderfeestjes op, ’s nachts roven ze Mediamarkten en Brasschaatse villa’s leeg.

    Serie wordt eveneens uitgezonden op Veronica in NL.
    Ben wel eens benieuwd wat de Nederlanders hiervan vinden?

  2. #2

    Standaard

    Ik ben hier wel fan van , vind Wyns ook een heerlijke acteur. Hij was ook in Matroesjka's mijn favoriete personage. Sowiezo vind ik vlaamse series de laatste tijd erg sterk ook Vermist is een pareltje daar verbleekt de nederlandse versie Spoorloos Verdwenen toch wel bij. Ook een supergoede serie momenteel op 1 vind ik Wolven

  3. #3

    Standaard

    Ik heb Crimi-clowns helemaal afgekeken en ik vond het ook heel goed.Zeer donker geweldadige humeur met prima akteerwerk

    gr,Vince.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb deze serie zelf niet gezien maar dit is toch die serie met Johnny de Mol die alweer vroegtijdig van de buis gehaald is ?

  5. #5

    Standaard

    Kreeg vandaag mail binnen van Veronica dat daar de dvd-box voor 10,95 te koop is, dat is inclusief verzendkosten. Zie overigens her en der hoge waarderingen voor de serie, dus heb deze maar blind gekocht.

    Seizoen 1 heeft 10 afleveringen die allemaal uitgezonden zijn, dus niet vroegtijdig van de buis gehaald, maar kort tv-seizoen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Seizoen 1 heeft 10 afleveringen die allemaal uitgezonden zijn, dus niet vroegtijdig van de buis gehaald, maar kort tv-seizoen.
    Ik kom er net achter dat Veronica vorige week vrijdag 2 afleveringen heeft uitgezonden die niet in België zijn uitgezonden en vanavond de laatste 2!

    Veronica zend de serie uit in afleveringen van een uur en aflevering 6 zijn dus eigenlijk aflevering 11 & 12, vanavond dus 13 & 14.

    In België komen aflevering 11 t/m 14 in maart als film uit, seizoen 2 wordt vanaf september in België uitgezonden!

    PS de niet in België uitgezonden afleveringen zijn al online te zien op Veronicatv
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    In België komen aflevering 11 t/m 14 in maart als film uit, seizoen 2 wordt vanaf september in België uitgezonden!
    Nee, dat klopt niet.
    De film is een afzonderlijk verhaal.

    Afleveringen 11 -> 14 komen in België gewoon uit in de tweede reeks.

    Deze afleveringen staan normaalgezien ook op de Nederlandse uitgave van de DVD.
    Jammergenoeg levert Veronica niet naar België, tenzij hij ook nog gewoon in de Nederlandse winkels komt?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •