Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 138 worden weergegeven.

Discussie: Malena (Korea)

  1. #1

    Standaard Malena (Korea)

    Goed nieuws voor de liefhebbers van Monica Bellucci: de uncut versie van Malena komt in 2013 uit op Blu-ray! Ik haal even dit berichtje van blu-ray.com:

    Malena will be released in mid-January next year (2013) in Korea. It will be the uncut version of the movie and contain English subtitle (and most likely region-free). I will update the further info when it is officially announced. Below is the temporary image of the Blu-ray package (1 BD + 1 DVD).

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Interessant.
    Waar valt deze te bestellen?
    Dvdfromkorea.com en koreandvds.com bestaan niet meer....

  4. #4

    Standaard

    kimchidvd toevallig ? yesasia.com

    De koreanse digi-books zijn altijd gruwelijk mooi. De hele CJ entertainment lijn is prachtig. Hun letterfont tesamen met hun gekozen kleur gebruik voor elke digi-book design zijn prachtige synergieen van kunst.

  5. #5

    Standaard

    Klinkt veelbelovend. Even in de gaten houden dan maar
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #6

    Standaard

    Zit er zoveel verschil tussen de UK BD en deze qua lengte/censuur of wat dan ook?
    Deze Koreaanse lijkt me wel tof, maar kwestie hoeveel gaat het kosten?

  7. #7

    Standaard

    Er schijnen op de UK-versie zo'n 20 minuten minder te staan dan op het origineel. Deze Koreaanse versie zal flink aan de prijs zijn, verwacht ik, en tel daar de importkosten (douane!) nog maar eens bij op. Verder ga ik ervan uit dat het de originele Italiaanse versie is en niet een Koreaanse nagesynchroniseerde.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Zit er zoveel verschil tussen de UK BD en deze qua lengte/censuur of wat dan ook?
    Enorm. Lees mijn bespreking op dvdinfo maar eens na over de dvd, waar hetzelfde probleem zich stelt. De uncut versie is maar in twee taalgebieden te vinden: in Italië en in Korea. Waarbij de Italiaanse het bijkomende probleem heeft dat er alleen maar Italiaans gesproken wordt en Italiaanse ondertiteling is, wat voor iemand die geen Italiaans spreekt het quasi onmogelijk wordt om de film te volgen. De Koreaanse versie zal naar verluidt Koreaanse en Engelse ondertiteling hebben. Zo was het nl. met de dvd ook het geval, wat maakt dat de Koreaanse versie zowat voor ons de enige mogelijkheid is om de uncut-versie van deze prachtige film te beleven.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Enorm. Lees mijn bespreking op dvdinfo maar eens na over de dvd, waar hetzelfde probleem zich stelt. De uncut versie is maar in twee taalgebieden te vinden: in Italië en in Korea. Waarbij de Italiaanse het bijkomende probleem heeft dat er alleen maar Italiaans gesproken wordt en Italiaanse ondertiteling is, wat voor iemand die geen Italiaans spreekt het quasi onmogelijk wordt om de film te volgen. De Koreaanse versie zal naar verluidt Koreaanse en Engelse ondertiteling hebben. Zo was het nl. met de dvd ook het geval, wat maakt dat de Koreaanse versie zowat voor ons de enige mogelijkheid is om de uncut-versie van deze prachtige film te beleven.
    Kun je een linkje plaatsen Werner? Ik vind alleen http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=410 en daar lees ik er niets over.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    kimchidvd toevallig ? yesasia.com
    Vreemd genoeg (release al halverwege deze maand!?) niet, ook dvdheaven.com heeft m nog niet staan...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kun je een linkje plaatsen Werner? Ik vind alleen http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=410 en daar lees ik er niets over.
    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=1777

  12. #12

    Standaard

    Van blu-ray.com (review van de UK Blu-ray):

    The version of the film offered on Studio Canal's Blu-ray release is heavily edited, with virtually all of the cuts affecting the first story, and specifically Renato's dreams and fantasies (most of which show Malena seducing or making love to Renato). This shorter version of the film runs at approximately 92 minutes, and it was the version of the film Miramax distributed on DVD in the United States.

    The uncut version of the film runs at approximately 104 minutes. Initially, it was available on DVD only in Italy, courtesy of local distributors Medusa (see here). Later on, Korean distributors Spectrum also released the uncut version of the film on DVD (their release is essentially an NTSC-encoded replica of the Italian PAL-encoded release; see here). Unlike the Italian DVD release, the Korean DVD release is English-friendly. However, interestingly enough, the uncut version of the film can only be seen as intended by director Tornatore if one turns on the English subtitles on the disc. If one turns on the Korean subtitles, plenty of the footage that is missing from the Miramax cut release is optically censored.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Dank je wel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

    Standaard

    De prijs valt goed mee op yesasia. (http://www.yesasia.com/global/malena...0-en/info.html )

    Ben benieuwd naar de verzendingskosten. Wel vermelden ze er nog bij dat hij regio A is.

    Edit: ik zie net dat dit de oude BD release is. De nieuwe is dus nog nergens aangekondigd.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 03-01-2013 om 23:03

  15. #15

    Standaard

    Door dat region-free aspect ga ik nog even de kat uit de boom kijken, maar zodra er iets bekend over wordt zal ik waarschijnlijk me figuurlijk naar de dichtstbijzijnde Aziatische webwinkel begeven...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ben benieuwd naar de verzendingskosten.
    Bij Yesasia zijn de verzendkosten bij de prijs inbegrepen.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De prijs valt goed mee op yesasia. (http://www.yesasia.com/global/malena...0-en/info.html )
    Aan de speelduur te oordelen is dit bovendien de gecutte versie. De DVD van de uncut versie duurt 103 minuten. Zonder PAL-speedup want de Koreaanse DVD-versie is NTSC.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    aparte afzetmarkt alleen in korea en niet eens in italie (of europa)

  19. #19

    Standaard

    Tsja.
    De complete Sherlock Holmes serie met Jeremy Brett op Blu-ray in Japan en niet in de UK is ook zoiets...

  20. #20

    Standaard

    Ik vraag me af of er een import van de Koreaanse Malena BD gaat komen op de website van amazon US?
    Nu Kim Yong Un aan de macht is en minder rakketjes en meer blu-raytjes gaan persen, verwacht ik toch dat het land wat "Westerser" zou gaan worden en dus ook de commerciële band met EU of US gaan aanhalen.

  21. #21

    Standaard

    Als we het hier over Koreaanse Blu-rays en DVDs hebben zijn dat alijd Zuid Koreaanse. Ik hoop dat je weet dat, net als Duitsland vroeger, 1 helft communistisch is en de andere democratisch? Zuid Korea doet het heel goed hoor; Samsung, LG, Hyndai en nog veel meer. En oh ja, Gangnam Style

  22. #22

    Standaard

    Ik kijk met hoge verwachtingen uit naar de Koreaanse Blu Ray release.
    De uncut Koreaanse dvd (destijds aangeschaft via Ebay) had ik al maar Monica Bellucci in HD is ook niet te versmaden natuurlijk
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Even een tip: hoewel Yesasia bij pakketten vaak een lagere douanewaarde aangeeft dan wat er werkelijk in zit weet je dat nooit zeker als je iets besteld.
    Bij kimchidvd.com kun je zelf aangeven welke waarde je op het CN22 formulier wilt. Hou dat dus omgerekend onder de €22 ($24.99 bijvoorbeeld) en je weet zeker dat je geen invoerrechten e.d. hoeft te betalen. De prijs inclusief verzenden is bij beide bedrijven nagenoeg gelijk. Klik

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Bij kimchidvd.com kun je zelf aangeven welke waarde je op het CN22 formulier wilt. Hou dat dus omgerekend onder de €22 ($24.99 bijvoorbeeld) en je weet zeker dat je geen invoerrechten e.d. hoeft te betalen. De prijs inclusief verzenden is bij beide bedrijven nagenoeg gelijk. Klik
    Bedankt voor de tip Nisei! Heb hem nu bij kimchidvd besteld en dat scheelt weer 5 USD's!

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •