De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Parker met Jason Statham en Jennifer Lopez

    Jennifer Lopez eindelijk weer eens in een actiefilm na al die rom-com flauwekul!:

    http://www.rottentomatoes.com/m/parker_2012/trailers/

  2. #2

    Standaard

    Een film die ik wel wil zien. Hopelijk is ie beter dan de gemiddelde Statham.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Een film die ik wel wil zien. Hopelijk is ie beter dan de gemiddelde Statham.
    IK ben wel een fan van Statham en ook van Lopez, dus laat maar komen!

  4. #4

    Standaard

    Mweh had liever een Transporter 4...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  5. #5

    Standaard

    Geef mij maar een nieuwe Crank..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Geef mij maar een nieuwe Crank..
    Oh nee alsjeblieft niet, werd helemaal hyper van die films
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  7. #7

    Standaard

    haha alleen hyper? Kan ik me voorstellen, pure adrenaline films..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #8

    Standaard

    Ja, de Transporter- en Crank-films zijn wel cool. Ook vond ik 13 verrassend (orginele film nooit gezien). Safe was ook best te pruimen (wel teveel scenes alleen in het Chinees, wat ik irritant vond).
    Maar ik heb ook JS-films gezien die maar matig waren.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ja, de Transporter- en Crank-films zijn wel cool. Ook vond ik 13 verrassend (orginele film nooit gezien). Safe was ook best te pruimen (wel teveel scenes alleen in het Chinees, wat ik irritant vond).
    Maar ik heb ook JS-films gezien die maar matig waren.
    Safe is typisch zo'n film die ik net niet goed genoeg vond om aan te schaffen, vond het een beetje een rommeltje maar de aktie scenes en het geluid waren fantastisch!
    En die vele scenes in het Chinees vond ik juist bijdragen aan het verhaal, ik ben er een groot voorstander van om karakters in Amerikaanse films zoveel mogelijk hun eigen taal te laten praten.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •