De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Philips BDP9700/12 is uit!

    Philips heeft onlangs de BDP9700/12 uitgebracht. Zijn er al mensen met ervaringen over dit top toestel van rond de € 600.-?

    Qdeo™-videoverwerking voor films in de puurste vorm
    • Quad full HD levert de beste beelden in HD-weergave
    • Smart TV Plus voor onlineservices en multimedia op TV
    • Blu-ray 3D Discs afspelen voor een volledige HD 3D-ervaring in uw eigen huis
    • SimplyShare voor het draadloos aansluiten en streamen van alle entertainment
    • DivX Plus HD-gecertificeerd voor afspelen van DivX in High Definition
    Hoor meer

    • TI Burr-Brown-DAC's voor een zeer gedetailleerde geluidsreproductie
    • Aparte toroïde voeding voor een helder geluid zonder ruis

    • Meerkanaals SACD voor totaal muziekgenot
    • Dolby TrueHD en DTS-HD MA voor HD 7.1 Surround Sound
    Doe meer

    • Met EasyLink bedient u alle HDMI CEC-apparaten met één afstandsbediening
    • Ingebouwde Wi-Fi-n voor snellere, uitgebreidere draadloze prestaties
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    Ziet er belovend uit en zijn voorganger (bdp 9600) kwam goed uit de testen maar persoonlijk heb ik het echter niet zo op Philips,.. ben hard bezig alle Eindhovense rommel uit huis te verbannen.

    Ik neem aan dat je niet van plan bent om het aan te schaffen ?
    Zo ja dan advizeer ik je om eerder geld te investeren in een nieuwe TV want voor een 32" HD ready TV is een speler als dit wel wat overdone.
    Voor €600 kun je al een aardig 42" of zelfs 47" scherm kopen
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #3

    Standaard

    Ik vind de prijs ook aan de hoge kant. Voor 100 euro heb je tegenwoordig al een hele goede speler van Sony of Panasonic.
    Het apparaat ziet er wel stijlvol uit trouwens !

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ziet er belovend uit en zijn voorganger (bdp 9600) kwam goed uit de testen maar persoonlijk heb ik het echter niet zo op Philips,.. ben hard bezig alle Eindhovense rommel uit huis te verbannen.
    Dat klinkt heel herkenbaar.

    Ik vertrouw Philips-spul ook niet meer zo en ik zou zeker geen 600 euro spenderen aan een speler van Philips. Er zijn zoveel betere merken.

  5. #5

    Standaard

    Ik zou niet meer zonder een speler kunnen met de bouwkwaliteit als een Oppo, en in die catogorie hoort deze Philips ook thuis.

    Mijn Oppo 93 was ruim 3 keer zo duur als zijn voorganger, de Panasonic DMP-BD35, maar ik zou echt niet meer terrug willen.
    De Panasonic was nog geen 2 jaar oud en ondanks dat hij nooit geweigerd heeft een disc af te spelen begon hij na verloop van tijd kuren te krijgen die verband hadden met de slechte bouwkwalteit, zoals ratelend en rammelend geluid waarbij ik me afvroeg hoelang het beestje nog te leven had. Ook werd het ding niet meer Firmwarematig door Panasonic ondersteund.
    Die dingen worden echt gemaakt om maar een paar jaar mee te gaan.

    Mijn Oppo heeft inmiddels al bijna de zelfde leeftijd en is nog altijd zo degelijk als bij aankoop.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  6. #6

    Standaard

    Sony en Pioneer spelers zijn goed en betaalbaar.[lees de reviews]

  7. #7

    Standaard

    Een Oppo is wel iets duurder dan deze Philips. Maar als je ervoor kiest om dit bedrag uit te geven voor een Blu-ray speler dan zal ik overwegen om voor een Oppo te gaan.

    Ik heb zelf de Oppo BDP-103EU, zoals hierboven vermeld staat Oppo bekend om de goede bouwkwaliteit. Ook komen er vaak nieuwe firmware updates, verder is de Oppo klantenservice uitstekend.

    De Oppo BDP-103EU heeft het voordeel t.o.v de Philips BDP9700/12 dat de Oppo ook een hdmi- ingang heeft, op deze manier kan ook overige randapperatuur gebruik maken van de videoverbeteringen (Qdeo) van de Oppo.

    Voorheen heb ik een Philips Blu-ray speler gehad maar sinds dat ik deze Oppo heb wil ik voor geen goud meer terug naar Philips.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ziet er belovend uit en zijn voorganger (bdp 9600) kwam goed uit de testen maar persoonlijk heb ik het echter niet zo op Philips,.. ben hard bezig alle Eindhovense rommel uit huis te verbannen.

    Ik neem aan dat je niet van plan bent om het aan te schaffen ?
    Zo ja dan advizeer ik je om eerder geld te investeren in een nieuwe TV want voor een 32" HD ready TV is een speler als dit wel wat overdone.
    Voor €600 kun je al een aardig 42" of zelfs 47" scherm kopen
    Heb je helemaal gelijk in. Er komt bij mij ook pas een nieuwe in, als mijn tv stuk is of veel minder gaat doen.......
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •