Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 43 worden weergegeven.

Discussie: Looper

  1. #1

    Standaard Looper

    Futureshop.ca:



    UK editie:



    NL editie:


  2. #2

    Standaard

    Er komt ook nog een HMV exclusive steelbook. Design nog niet bekend.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McMurphy Bekijk bericht
    Volgens mij wat ik ergens gelezen heb staat die afbeelding voor voorlopig artwork, dus niks definitief hoor

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Als je door die topic spit zul je ergens tegenkomen dat dat concept art is.

  7. #7

    Standaard

    ik heb de canadese editie geruild met iemand lol

  8. #8

    Standaard

    Dan deze er ook nog maar even bij:
    De Franse Collector's box met lenticular steelbook, gegrafeerd replica horloge en poster:









    Pre order bij Amazon Frankrijk
    Laatst aangepast door Nisei : 17-01-2013 om 18:05

  9. #9

    Standaard

    Iemand de UK versie al binnen?

    Hoe zijn het beeld en het geluids qua kwaliteit.

    Dank u,

  10. #10

    Standaard

    een review van de US versie, ik kan me niet voorstellen dat beeld en audio veel zullen afwijken.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    een review van de US versie, ik kan me niet voorstellen dat beeld en audio veel zullen afwijken.
    Sony release in US en Eone in UK. Dan is het maar afwachten of het dezelfde transfer is, vandaar dat ik het vraag

  12. #12

    Standaard

    Iemand de UK versie al in bezit?

  13. #13

    Standaard

    Wat gegevens van de NL versie, ik denk dat die gelijk is aan de UK versie van eOne. Er staan allerlei extra's op, framerate is niet precies 24 en ook nog op een BD50. Misschien dat het nu toch zover is dat we de voordelen gaan zien dat RCV door de eOne groep is overgenomen.
    Let op: De videobitrate klopt niet, dat geeft WinDVD bij elke BD weer en er is nog een audiostream voor het commentaar(niet vermeld hieronder).

    Video:
    Downstream Renderer: CLSID_DisplayServer
    Downstream Renderer
    Video/Primary Video Stream
    Type: Encrypted H264
    Connection type: DXVA_ModeH264_MVC
    Bitrate: 37.999 Mbps
    Framerate: 23.976 Hz
    Resolution: 1920x1080
    Aspect ratio: 16x9

    Audio:
    Stream:
    Type: DTS-HD Master Audio
    Bitrate: 1536 Kbps
    Number of main channels: 5
    LFE Channel: Present
    Sampling Frequency: 48khz
    Bits Per Sample: 16

    Audio 2:
    Stream:
    Type: Linear PCM
    Bitrate: 2304 Kbps
    Number of main channels: 2
    LFE Channel: None
    Sampling Frequency: 48khz
    Bits Per Sample: 24



    Total Movie Time:
    01:58:40
    Laatst aangepast door peptalk : 05-03-2013 om 00:21
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wat gegevens van de NL versie, ik denk dat die gelijk is aan de UK versie van eOne. Er staan allerlei extra's op, framerate is niet precies 24 en ook nog op een BD50. Misschien dat het nu toch zover is dat we de voordelen gaan zien dat RCV door de eOne groep is overgenomen.
    Dat kan kloppen van 23,976 fps is de framerate die in het NTSC gebied gelijk staat aan de 24p bij ons. Het wil nog wel eens voorkomen dat noord-amerikaanse producties (veelal Canada) met specifiek noord-amerikaanse apparatuur worden opgenomen of gemasterd en dat gebeurt dan altijd in 23,976 fps i.p.v. true 24p. Vaak zijn TV masters die door DFW e.d. gebruikt worden soms ook 23,976 fps omdat die ook voor de NTSC markt zijn gemasterd. Maar ja het verschil is nauwelijks te zien dus mij maakt het niet heel veel uit.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Dat kan kloppen van 23,976 fps is de framerate die in het NTSC gebied gelijk staat aan de 24p bij ons. Het wil nog wel eens voorkomen dat noord-amerikaanse producties (veelal Canada) met specifiek noord-amerikaanse apparatuur worden opgenomen of gemasterd en dat gebeurt dan altijd in 23,976 fps i.p.v. true 24p. Vaak zijn TV masters die door DFW e.d. gebruikt worden soms ook 23,976 fps omdat die ook voor de NTSC markt zijn gemasterd. Maar ja het verschil is nauwelijks te zien dus mij maakt het niet heel veel uit.
    Mij maakt het ook niet uit, maar is wel beter voor de mensen met een Samsung BD speler, die willen nog wel eens haperen op die titels namelijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wat gegevens van de NL versie, ik denk dat die gelijk is aan de UK versie van eOne. Er staan allerlei extra's op, framerate is niet precies 24 en ook nog op een BD50. Misschien dat het nu toch zover is dat we de voordelen gaan zien dat RCV door de eOne groep is overgenomen.
    Let op: De videobitrate klopt niet, dat geeft WinDVD bij elke BD weer en er is nog een audiostream voor het commentaar(niet vermeld hieronder).

    Video:
    Downstream Renderer: CLSID_DisplayServer
    Downstream Renderer
    Video/Primary Video Stream
    Type: Encrypted H264
    Connection type: DXVA_ModeH264_MVC
    Bitrate: 37.999 Mbps
    Framerate: 23.976 Hz
    Resolution: 1920x1080
    Aspect ratio: 16x9

    Audio:
    Stream:
    Type: DTS-HD Master Audio
    Bitrate: 1536 Kbps
    Number of main channels: 5
    LFE Channel: Present
    Sampling Frequency: 48khz
    Bits Per Sample: 16

    Audio 2:
    Stream:
    Type: Linear PCM
    Bitrate: 2304 Kbps
    Number of main channels: 2
    LFE Channel: None
    Sampling Frequency: 48khz
    Bits Per Sample: 24



    Total Movie Time:
    01:58:40
    Dat zou mooi zijn, ik hoop het.
    UitvoeringBlu-ray, 2 disks las ik.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 05-03-2013 om 16:30

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Dat zou mooi zijn, ik hoop het. Maar MVC is toch voor 3D ???
    Geen idee, misschien heeft het met mijn laptop of WinDVD te maken. Had geen zin om het via BDinfo te doen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Is de EOne Uitgave met een slipcover? Eerst dacht ik de Franse uitgave te kopen maar nu ben ik toch aan het twijfelen.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wat gegevens van de NL versie, ik denk dat die gelijk is aan de UK versie van eOne. Er staan allerlei extra's op, framerate is niet precies 24 en ook nog op een BD50. Misschien dat het nu toch zover is dat we de voordelen gaan zien dat RCV door de eOne groep is overgenomen.
    En is het waar?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    En is het waar?
    Geen idee, ben na deze nog geen titel tegengekomen die zowel in Uk als NL door eOne is uitgegeven.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22

    Standaard

    De Engels en Nederlandse uitgave zijn beiden van eOne, maar de Engelse uitgave heeft iets meer extra's.

    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...tid=99:blu-ray

  23. #23

    Standaard

    De kans dat ik deze ga kopen convergeert intussen toch naar de 100 %
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Geen idee, ben na deze nog geen titel tegengekomen die zowel in Uk als NL door eOne is uitgegeven.
    Ik vroeg dat omdat ik twijfel tussen de Franse en de Belgische uitgave. Ik zou graag willen weten welke van de twee de beste is. De Franse is perfect maar is dat ook het geval met de Belgische uitgave?

  25. #25

    Standaard

    Moet zeggen dat E1 eindelijk weer eens fatsoenlijke release ervan gemaakt heeft

    http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=218

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •