De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Problemen Intouchables DVD's

    1. Zojuist de prachtige Intouchable box ontvangen met een scala aan spul. Fantastisch. Naast boekwerk etc. zitten er ook 2 cd's bij. Wanneer je die onder de lamp houdt zie je van die gekke lijmvlekken (niet voelbaar). Dit zie je bij cd's ook wel eens. Nu vroeg ik mij af of dit kwaad kon. Een cd handelaar zei ooit tegen mij dat dit lijmvlekken waren, maar in principe geen kwaad konden.

    2. Of het erg is weet ik niet. Bij de mooie collectors box Intouchable zitten ook 2 dvd's bij. Eentje met de film en eentje met extra's. Nu is het zo dat wanneer ik de extra's op zet en in het menu de taal verander in Ned. dat de film niet meer loopt. Dan blijft ie hangen. Pas wanneer ik hem terug zet in het hoofdmenu de film gewoon start en pas daarna de ondertiteling verander is het geen probleem.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 07-01-2013 om 13:06
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Klinkt als een onschadelijk verschijnsel. In het verleden heeft dit uit onwetendheid tot misplaatste en voorbarige verontwaardiging geleid.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #4

    Question Intouchable extra dvd loopt niet door na keuze ned. ondertiteling

    Of het erg is weet ik niet. Bij de mooie collectors box Intouchable zitten ook 2 dvd's bij. Eentje met de film en eentje met extra's. Nu is het zo dat wanneer ik de extra's op zet en in het menu de taal verander in Ned. dat de film niet meer loopt. Dan blijft ie hangen. Pas wanneer ik hem terug zet in het hoofdmenu de film gewoon start en pas daarna de ondertiteling verander is het geen probleem.

    Meer mensen met dit euvel?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  5. #5

    Standaard

    Waarom open je voor elk probleempje m.b.t. deze uitgave een nieuwe thread als ik vragen mag? Als topicstarter kan je ook gewoon het een en ander samenvoegen zodat de boel een klein beetje overzichtelijk blijft.


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Waarom open je voor elk probleempje m.b.t. deze uitgave een nieuwe thread als ik vragen mag? Als topicstarter kan je ook gewoon het een en ander samenvoegen zodat de boel een klein beetje overzichtelijk blijft.
    Juist om het overzichterlijker te houden. Ik weet namelijk niet of die zgn lijmvlekken hiermee te maken kunnen hebben. Ik denk van niet en dus is dit een ander probleem. Problemen mee?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Juist om het overzichterlijker te houden. Ik weet namelijk niet of die zgn lijmvlekken hiermee te maken kunnen hebben. Ik denk van niet en dus is dit een ander probleem. Problemen mee?
    Misschien een tip : Had dan een topic aangemaakt ''Problemen met Intouchables DVD'', was makkelijker en overzichtelijker geweest lijkt me.

    Dan had je alle problemen onder 1 dak
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 06-01-2013 om 13:26

  8. #8

    Standaard

    Okay, maar die lijmvlekken heb ik al veel vaker gezien ook bij cd's. En het is geen rot. Maar goed ik weet bijna zeker dat dit probleem met het menu daar waarschijnlijk niets mee te maken heeft.

    Mijn vraag hier is, kan het kwaad? en zijn er meerdere mensen met dit probleem?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  9. #9

    Standaard

    Discussies even samengevoegd.

  10. #10

    Standaard

    Waarom staat een probleem met de DVD uitgave nu in het Blu Ray subforum?
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Waarom staat een probleem met de DVD uitgave nu in het Blu Ray subforum?
    Precies, dat vraag ik mij ook af.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Waarom staat een probleem met de DVD uitgave nu in het Blu Ray subforum?
    Misschien dat Jordy een kleine vergissing heeft gemaakt? en het per ongeluk geplaatst heeft in het Blu ray subforum, in plaats van het DVD subforum?.

    Vergissing maken is menselijk toch?

  13. #13

    Standaard

    Stom van me inderdaad, de discussies stonden oorspronkelijk in het Blu-ray subforum, nu verplaatst naar het DVD subforum

  14. #14

    Standaard

    Nee nee jongens beter lezen!!! De speciiale collection item van The Intouchables is een BLU RAY uitgaven! Alleen de 2 extra's zijn op dvd geprint. Gebeurt wel vaker. Blu ray + dvd.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Nee nee jongens beter lezen!!! De speciiale collection item van The Intouchables is een BLU RAY uitgaven! Alleen de 2 extra's zijn op dvd geprint. Gebeurt wel vaker. Blu ray + dvd.
    De DVD zit in de box met de Blu ray en andere dingen.

    Maar de fouten staan volgens jou op de DVD uitgave, dus hoort het toch echt in het DVD subforum

  16. #16

    Standaard

    Ik zie hier nu zoveel reacties, maar iedereen is volgens mij meer bezig met het topic dan de inhoud.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Ik zie hier nu zoveel reacties, maar iedereen is volgens mij meer bezig met het topic dan de inhoud.
    Ik heb de box ook, en hier speelt de DVD gewoon probleemloos af.

  18. #18

    Standaard

    Hmm ook als je eerst de ned. ondertiteling opzet? En zitten er bij jou toevallig geen lijmvlekken op?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Hmm ook als je eerst de ned. ondertiteling opzet? En zitten er bij jou toevallig geen lijmvlekken op?
    Zoals ik al zei : Hij speelt gewoon af, ik zet altijd eerst de ondertiteling aan en dan pas de film.

    En ik zie geen enkele lijmvlek, dus ben bang dat je gewoon een foutief exemplaar hebt.

  20. #20

    Standaard

    Nou kreeg gisteren een gloednieuwe box binnen met extact dezeflde problemen. Opnieuw die zgn. lijmvlekken maar ook precies hetzelfde verhaal met het afspelen. Wanneer ik het blokje op ned. ondertiteling zet moet ik ongeveer een minuut wachten voordat ik hem kan afspelen.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Nou kreeg gisteren een gloednieuwe box binnen met extact dezeflde problemen. Opnieuw die zgn. lijmvlekken maar ook precies hetzelfde verhaal met het afspelen. Wanneer ik het blokje op ned. ondertiteling zet moet ik ongeveer een minuut wachten voordat ik hem kan afspelen.
    Wow, één hele minuut!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •