De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Grimm

  1. #1

    Standaard Grimm




    "Grimm" is a drama series inspired by the classic Grimm Brothers' Fairy Tales. After Portland Homicide Detective Nick Burkhardt (David Giuntoli, "Turn the Beat Around") discovers he's descended from an elite line of criminal profilers known as "Grimms," he increasingly finds his responsibilities as a detective at odds with his new responsibilities as a "Grimm."
    His attempts to shield his fiancée, Juliette Silverton (Bitsie Tulloch, "The Artist"), and his partner, Hank Griffin (Russell Hornsby, "Lincoln Heights"), from the hazards of his new life have reached a crisis, leaving Juliette in a mysterious coma and Hank on the verge of a mental breakdown.
    With help from his confidants, Monroe (Silas Weir Mitchell) and Rosalee (Bree Turner, "The Ugly Truth") - both reformed Grimm creatures, Nick must help those closest to him while still facing off against all manner of ancient evils, including royal lines dating back to the original profilers themselves, the Grimm Brothers. As Nick develops his ability to harness his inner Grimm, he begins to question what he once knew, never more so than when he is reunited with his mother (guest star Mary Elizabeth Mastrantonio, "Scarface"), also a Grimm, whom he thought dead for the past 20 years. Reggie Lee ("The Dark Knight Rises") and Sasha Roiz ("Caprica") also star as Sgt. Wu and Captain Renard, respectively.
    http://www.nbc.com/grimm/about/

    Opvallend dat hier nog geen thread over was.....de serie wordt sinds vorige week in Nederland uitgezonden, maar enige tijd geleden heb ik alle afleveringen via 'andere kanalen' gezien. (seizoen 1 en de 1e helft van seizoen 2; de 2e helft van seizoen 2 wordt pas in maart 2013 uitgezonden)

    De BluRay box van seizoen 1 heb ik inmiddels (UK; de NL versie komt later dit jaar pas uit) en ziet er prima uit.
    Halverwege seizoen 1 komt de serie echt goed op gang en seizoen 2 vlamt pas echt. Kan niet wachten tot maart als in de VS weer nieuwe afleveringen komen.

  2. #2

    Standaard

    Deze staat met stip op mijn wishlist.

    Trailer gezien van sz 1 (volgens mij alleen ep. 1).

    Ook weer eens een serie met 22 eps. per seizoen ipv 12 of 13.

    Altijd de vraag of ze het een paar seizoenen uithouden, maar de uitgangspositie is er.
    Send a maniac to catch a maniac...

  3. #3

    Standaard

    Heb deze serie gevolgd op 2BE en vond er maar niks aan.

  4. #4

    Standaard

    2BE (België) is vorige week met het 2de seizoen gestart. Het is best een leuk tussendoortje, zonder meer. Makkelijk vermaak, in de grote lijnen voorspelbaar en weinig diepgaand. Effecten en acteerprestaties zozo. Meer had ik er eigenlijk ook niet van verwacht. 't Valt me op dat ik deze afleveringen vaak bekijk wanneer ik 's avonds te moe ben om een film te ondergaan.

    Edit : Zonet de eerste twee afleveringen (S2) bekeken, er zit eindelijk meer vaart in. Alsook een duidelijkere rode draad, tot nu toe in ieder geval.
    Laatst aangepast door Esteban : 07-01-2013 om 09:54

  5. #5

    Standaard

    Misschien dat ik binnenkort wel eens een inhaalslag maak met deze, het klinkt in ieder geval niet slecht. Maar ik geef voorlopig nog steeds de voorkeur aan Once Upon A Time.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #6

    Standaard

    Hele goede serie goede acteurs leuke verhaallijn en dergelijke...

    Seizoen 2 is ook al begonnen...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    2BE (België) is vorige week met het 2de seizoen gestart. Het is best een leuk tussendoortje, zonder meer. Makkelijk vermaak, in de grote lijnen voorspelbaar en weinig diepgaand. Effecten en acteerprestaties zozo. Meer had ik er eigenlijk ook niet van verwacht. 't Valt me op dat ik deze afleveringen vaak bekijk wanneer ik 's avonds te moe ben om een film te ondergaan.

    Edit : Zonet de eerste twee afleveringen (S2) bekeken, er zit eindelijk meer vaart in. Alsook een duidelijkere rode draad, tot nu toe in ieder geval.
    Seizoen 2 heeft vergeleken met 1 een betere verhaallijn en meer actie.
    Vind Grimm ook veel leuker dan Once Upon A Time.

    Ze hebben iig meer moeite gedaan met de special effect dan Once Upon A Time heeft gedaan.

  8. #8

    Standaard

    Vorig jaar halverwege de eerste aflevering uitgezet. Niet helemaal mijn kopje thee.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •