De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: Banshee

  1. #1

    Standaard Banshee

    Op 14 januari begint op HBO (NL) de gloednieuwe actieserie Banshee. Deze serie van Alan Ball (Six Feet Under, True Blood) vindt het actiegenre opnieuw uit en volgt de avonturen van de sympathieke crimineel Lucas Hood (Antony Starr). Hij neemt de identiteit aan van de sheriff van het Joodse stadje Banshee en ziet in zijn nieuwe functie de perfecte dekmantel...




    Trailer
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 07-01-2013 om 12:40

  2. #2

    Standaard Re:

    Ik zag de trailer op HBO maar dat was echt een trailer in de categorie 'hoe wil je zo min mogelijk iets laten zien'. Je kon totaal geen idee van de serie krijgen.

  3. #3

    Standaard

    Pilot beviel me goed, zeker een serie die ik blijf volgen. Lekker hoog tempo, goede actiescènes en plot lijkt ook interessant.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Pilot beviel me goed, zeker een serie die ik blijf volgen. Lekker hoog tempo, goede actiescènes en plot lijkt ook interessant.
    Mee eens, er hangt ook een heerlijk naargeestig sfeertje. Blijf het zeker volgen.

  5. #5

    Standaard

    Interview met Martin de Boer in de Volkskrant, hij is de stuntdouble in Banshee.

  6. #6

    Standaard

    Was een fijn eerste seizoen, gelukkig ook een aankondiging van seizoen twee. Sterke laatste aflevering, met helaas in mijn optiek wel een minder punt iedereen wordt helemaal overhoop geschoten, alleen Rabbit niet... die kan uiteindelijk alleen ontsnappen. Begrijpelijk dat ze nog geen afscheid willen nemen van een dergelijk personage, maar daar hadden ze wel wat beters op kunnen vinden. .

  7. #7

    Standaard

    Op 28 augustus komt bij ons enkel een dvd uit. In de UK komt de week erna op 2 september een blu-ray. Weet iemand of deze nederlandse subs zal hebben...? op blu-ray.com vinden ze het weer niet nodig om alle ondertitels op hun site te zetten (zucht). Volgens een review van de US version zou deze nederlandse subs hebben. Staat ook op de back cover van de US versie. Dus hopelijk brengen ze in de UK dezelfde schijven uit. Ze zijn trouwens regio vrij.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 09-08-2013 om 16:19

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Volgens een review van de US version zou deze nederlandse subs hebben.
    Link?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Werner, zelf geen link gevonden maar volgens de backcover is dat wel degelijk het geval.

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #10

  11. #11

    Standaard

    De Uk version heeft spijtig genoeg geen nederlandse ondertiteling.
    wel mooie slipcover die wat ruw aanvoelt.
    image.jpg

  12. #12

    Standaard

    Ik zou toch graag van iemand bevestiging vernemen, want het zou niet de eerste keer zijn dat de cover mordicus fout is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Net begonnen met seizoen 1, eerste deel was wel redelijk ongeloofwaardig moet ik zeggen.
    Maar goed, er waren ook genoeg pluspunten, dus ik geef het een kans.

  16. #16

    Standaard

    Ik ben na het belachelijke derde deel afgehaakt....er werd al in deel 1 een enorme offer van de kijker verwacht qua geloofwaardigheid ( dat niemand ooit ook maar een foto had gezien van de nieuwe sheriff had gezien, zelfs de burgemeester niet die hem als essentieel onderdeel ziet in zijn anti Proctor strijd ), maar dit deel gaf de doorslag om voortijdig te stoppen.
    En dat terwijl ik series toch minimaal een seizoen de kans geef. Naast het feit dat hij niet genoeg charme heeft om de hoofdrol te vertolken, was het belachelijk dat zijn karakter een bokskampioen verslaat, met welke reden dan ook ingegeven door zijn verleden. .

    Helaas.

  17. #17

    Standaard

    Seizoen 2 loopt momenteel en seizoen 3 is aangekondigd: http://tvseriesfinale.com/tv-show/ba...cinemax-31398/

  18. #18

    Standaard

    Laatste seizoen start in april en trailer uit: http://tvseriesfinale.com/tv-show/ba...iler-released/

  19. #19

    Standaard

    Net de allerlaatste aflevering gezien, waardige afsluiter. De serie was misschien geen absolute topper, maar heb mij er vier seizoen toch prima mee vermaakt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •