De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard tv geluid niet meer via tv?

    Ik heb net een blu ray speler van philips gekocht (HTS5562/12) en heb deze aangesloten op mijn Samsung smart tv

    met hdmi kabel

    Als ik nu de blu ray speler uit zet en de tv aan, krijg ik geen geluid via tv, hij zet ook automatisch dan weer de blue ray speler aan om vervolgens het geluid van de tv alleen nog maar via blue ray speler te laten lopen

    weet iemand hoe ik dit kan uitzetten?

  2. #2

    Standaard

    Wat dacht je van de instellingen eens nalopen?

    Dan mag je zelf bedenken wat je eventueel aan of uit zou moeten zetten.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fox79 Bekijk bericht
    Ik heb net een blu ray speler van philips gekocht (HTS5562/12) en heb deze aangesloten op mijn Samsung smart tv

    met hdmi kabel

    Als ik nu de blu ray speler uit zet en de tv aan, krijg ik geen geluid via tv, hij zet ook automatisch dan weer de blue ray speler aan om vervolgens het geluid van de tv alleen nog maar via blue ray speler te laten lopen

    weet iemand hoe ik dit kan uitzetten?


    Zo'n ding heet niet een Blu ray speler, maar een alles in 1x weggooiset(All in One is daarvoor de engelstalige benoeming ), een speler sluit je bijvoorbeeld aan op een receiver, die je op zijn beurt weer aansluit op een TV of beamer. Gaat een speler stuk of wordt hij wat bejaard en je wilt met je tijd meegaan, dan haal je een nieuwe en de rest van je spullen kun je behouden. Met alles in 1x weggooizooi ben je toe aan een complete set als de daarin aanwezige speler kapot gaat, of toe aan een vaak dure reparatie......

    Alles in 1x weggooispul is vaak iets voor luie mensen die er niet al teveel moeite en geduld in willen steken om wat leuks bijelkaar te zoeken en vaak ook te lui om de gebruiksaanwijzing te lezen

    Zoek in je gebruiksaanwijzing naar termen als HDMI CEC, bij de Philips dan letten op easy Link en bij Samsung iets met de term smart ofzo en schakel die rommel uit en ga zelf je spulletjes goed leren bedienen, hoe meer je ervan weet hoe meer je eruit kan halen, geloof me, dat red je alleen met de gebruiksaanwijzing erbij, tegenwoordig is dat spul zo verschrikkelijk uitgebreid dat je echt niet zonder de gebruiksaanwijzing kan.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •