Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 234 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    UPC HD is echt een aanrader hoor. Ik heb eerst KPN gehad met HD zenders en UPC heeft veel minder moiré en artefacten in hun HD streams. Dus dan is regulier TV kijken op een (voor mij) 52" echt geen straf hoor
    Ik heb nu wel UPC HD maar ik kijk er bijna nooit naar, vandaar dat ik aangeef dat ik overweeg over te stappen op het standaard digitale abo met 10 HD zenders er in.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #27

    Standaard

    Ik zie in de specificaties van de VT60-serie dat deze nog maar 3 HDMI-aansluitingen hebben ipv de 4 op de VT50. Dat is wel erg mager. Wel zijn er 3 USB-aansluitingen, maar wat moet je daar nu in godsnaam mee? Eén zou echt meer dan voldoende zijn, lijkt me.

  3. #28
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Iig één voor een harde schijf om DVB op te kunnen nemen. Één voor een USB stick met foto's, films enz en een spare. Minder HDMI is wel jammer, maar kan ook een specificatie fout zijn of om meer onderscheid te maken met de luxere ZT.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #29

    Standaard

    Maar drie HDMI-aansluitingen zijn straks in mijn systeem allemaal meteen bezet: 1 voor de HD-decoder/harddiskrecorder, 1 voor de verbinding met mijn AV-receiver en 1 voor de 3D Blu-rayspeler die er nog komt (mijn AV-receiver ondersteunt geen HDMI 1.4, dus ik moet deze voor het beeld rechtstreeks met de TV verbinden).
    Ik gebruik de TV verder alleen maar voor TV-kijken; al die andere dingen (internet, foto's bekijken) interesseren mij niet. Daar heb ik mijn iPad voor. Goed, we zullen afwachten. Misschien inderdaad een foutje.

  5. #30
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sterker nog, ik heb ze alle 4 in gebruik, omdat mijn x-box bijvoorbeeld weer andere beeldinstellingen nodig heeft als UPC en datzelfde gaat op voor 3D BD en mijn dvdspeler. Het is anno 2013 dus wel vreemd dat ze een poort minder hebben. Het zou zomaar kunnen, maar kan het me bijna niet voorstellen!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #31

    Standaard

    Ik zag trouwens dat de Panasonic LED line-up voor 2013 alleen nog maar passive 3D-toestellen zijn. Voor active 3D ben je op de plasma-lijn aangewezen. Dat is wel een erg vreemde move van Panasonic.

  7. #32
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Weinig keuze voor mij met mn 60" wens, zal wel een dure grap worden die ZT60 en of dat dan ga redden met mn vakantiegeld.
    Ik in ieder geval niet met mijn vakantiegeld, zou dan nog eens moeten wachten tot oktober ook. Oktober zeg je ... ja maar dat is een ander verhaal

    Beetje jammer zelfs dat er geen 65" is van de ZT60 hier in Europa.

    Ga even de afmetingen bekijken en mijn karton terug bovenhalen. Ah wou vorig jaar al een vervanging doen maar het is er toen door omstandigheden niet van gekomen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ff geen BD's meer kopen de komende maanden misschien...
    Check
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #33
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Er is natuurlijk nog weinig bekend, maar ik vraag me af of de ZT zijn geld in meerwaarde echt waard is. 60" zou voor mij geen optie zijn en als de 65VT60 1000 euro goedkoper is. Ik zou eerst maar goed informeren. Door een andere opbouw zou DFC minder zijn en dat is de grootste makke van de 50. Als dat alleen bij de ZT is, wordt het verhaal weer anders.

    Maar wat is er mis met een stuk karton? Ideale bruinwaardes...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #34
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zag trouwens dat de Panasonic LED line-up voor 2013 alleen nog maar passive 3D-toestellen zijn. Voor active 3D ben je op de plasma-lijn aangewezen. Dat is wel een erg vreemde move van Panasonic.
    De vorige introductie serie LED van Panasonic stelde echt zwaar teleur. Als dit niet sterk verbeterd is, zijn er sowieso veel betere opties. Wat active 3D betreft, het is niet slecht, maar de compensatie voor zwartwaardes is toch wel een issue bij active 3D. Het is al donkerder, maar active maakt het nog donkerder, onrustiger en duurder. Zou plasma niet beperkt zijn tot active 3D, dan zouden ze daar toch wellicht vanaf gestapt zijn. Niet voor niets wordt passive 3D veelal geprezen. Full hd en quasi hd zou ook te verwaarlozen zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #35
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Daarom wacht ik wel nog even af, tja ze zijn er ook nog niet dus ...

    Het zou ook zomaar kunnen dat er hier een 65VT60 komt ipv een ZT. We zien wel.

    Trouwens geen last van zwarte balken op karton, inbranden is wel nefast voor het ganse geval en extreem gevaarlijk erom heen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #36
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hou zit het met vouwlijnen, warmte ontwikkeling en de cartbordfiber issue?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #37

    Standaard

    Op avforums hebben ze het over 4000 pond voor de Z60 en de andere modellen ongeveer dezelfde prijzen als de 50 serie.

    Oktober weer een ander uitkeringkje Stef

    Ik moet me ook maar eens een stuk karton maken en dan kijken of de 65" er tussen past als de maten bekend zijn Anders wordt het een 60" Samsung of een projector...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #38
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De maten zullen niet afwijken als ik de pics zo zag. In dat geval zijn de maten mij bekend, dus roep maar...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    De vorige introductie serie LED van Panasonic stelde echt zwaar teleur. Als dit niet sterk verbeterd is, zijn er sowieso veel betere opties. Wat active 3D betreft, het is niet slecht, maar de compensatie voor zwartwaardes is toch wel een issue bij active 3D. Het is al donkerder, maar active maakt het nog donkerder, onrustiger en duurder. Zou plasma niet beperkt zijn tot active 3D, dan zouden ze daar toch wellicht vanaf gestapt zijn. Niet voor niets wordt passive 3D veelal geprezen. Full hd en quasi hd zou ook te verwaarlozen zijn.
    Ik lees vaak het tegenovergestelde, nl. dat active 3D juist beter is dan passive 3D. In bijna alle vergelijkingen komt active 3D als winnaar naar voren, vooral ook vanwege de hogere resolutie.

  15. #40
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik kan niet echt vergelijken, maar las juist dat passive minder crosstalk zou hebben en dat bijvoorbeeld de LG's het beste 3D plaatje lieten zien. Dat van die resolutie ging niet helemaal op. Ik dacht eerst ook dat het puur SD zou zijn, maar dat schijnt ook niet zo te zijn. Echter mag het geen FullHD heten.

    Al dat gezegt te hebben, ik ben dik tevreden met het 3D van de Panasonic, maar het komt niet in de buurt van de kwaliteit, contrast en helderheid van 2D. (de zwarte balken zijn nooit zwart) Vooral door de donkere actieve glazen en de frequentie die voor sommige als onrustig kan worden ervaren. Daar heeft passief 3D geen of minder last van. Plus dat het meer lijkt op wat je in de bios ervaart en je geen dure kwetsbare op batterij werkende brillen nodig hebt. De brillen die je los koopt kunnen via USB opgeladen worden. De 2 meegeleverde niet.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 18-02-2013 om 20:01
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #41

  17. #42

    Standaard



    Review van de TX-P50ST60 door Home Cinema Magazine

    Conclusie:
    Alles bij elkaar genomen wint de ST60 serie het toch weer van de ST50 serie van vorig jaar, al is het geen overduidelijk groot verschil. Op het gebied van Smart TV functies en vormgeving heeft Panasonic grote stappen gemaakt, met name door de toevoeging van My Home Screen en de geavanceerde Viera Remote applicatie. Een leuke gimmick is de Touch Pen maar ik vraag me af of deze veel gebruikt zal worden. Helaas blijft het (Nederlandse) app aanbod van Panasonic nog erg mager. Wat betreft de beeldkwaliteit zijn er verbeteringen zichtbaar, onder meer in het contrast en de zwartwaarden, maar helaas hebben sommige grijstonen een subtiele blauwe tint meegekregen. Afgezien van dat biedt de ST60 serie een boven gemiddelde beeldkwaliteit met een scherpe en dynamische weergave.

  18. #43

  19. #44
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou, binnenkort krijg ik de TX-P65VT60, ben benieuwd naar het verschil met de VT50. Even tot mei wachten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #45

  21. #46

    Standaard



    Review van de TX-P55VT65B (= TX-P55VT60 hier) op whathifi.co.uk.

  22. #47

    Standaard

    Review van de TX-P55VT65B (= TX-P55VT60 hier) op avforums.com
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #48
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ah avforums ... eindelijk. Vertrouw hun reviews toch meer dan WhatHifi. Zijn ook een stuk uitgebreider.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ah avforums ... eindelijk. Vertrouw hun reviews toch meer dan WhatHifi. Zijn ook een stuk uitgebreider.
    Maar ja, lezen is kopen Stef!!
    Nu ga ik weer twijfelen om toch deze in de 55" te nemen, 65" wordt te groot en te duur...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #50

    Standaard

    Review van de TX-P55VT65B (= TX-P55VT60 hier) op hdtv.co.uk

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •