De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Question HELP! ik krijg geen geluid uit mijn PS3 via optische uitgang!

    Hoi allemaal,

    Ik ben nieuw op dit forum. De reden dat ik me heb geregistreerd op dit forum is omdat ik al twee weken kamp met een probleem waar ik tot nu toe nog geen oplossing voor heb gevonden!

    Ik heb een nieuwe home cinema set van philips gekocht maar ik krijg maar geen geluid van de PS3 naar de home cinema set! Ik heb een optische geluidskabel gekocht en die tussen de PS3 en de philips hangen, op de PS3 bij de geluidsopties aangegeven dat het geluid via optische uitgang moet. Maar helaas tot op heden geen geluid. Kunnen jullie mij helpen?

    Ik heb een oude PS3 40GB versie geupgrade naar 1TB

    de philips hts3531/12 home cinema set

    Samsung UE32EH5000W led tv

    en een optische kabel van Hama, het is een Toslink stekker.
    (wat mij opviel is dat deze kabel niet vast klikt in de PS3 en de philips set, is dit normaal dat het er zo losjes in zit?)

  2. #2

    Standaard

    Nee, het is niet normaal dat de kabel loshangt. Probeer de stekker eens een kwart slag te draaien totdat deze vast klikt.

  3. #3

    Standaard

    nee ik kan niks draaien, het kan er maar op een manier ingebracht worden gezien de vorm van de kabel en ingang/uitgang, de ene kant is recht de ander is afgerond.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zeroonethree Bekijk bericht
    nee ik kan niks draaien, het kan er maar op een manier ingebracht worden gezien de vorm van de kabel en ingang/uitgang, de ene kant is recht de ander is afgerond.
    Het klopt dat deze er maar op 1 manier inkan maar deze hoort wel vast te klikken. Kan je wat plaatjes van je kabel en je reciever posten? Dan krijgen we wat meer een beeld van de situatie....

  5. #5

    Standaard

    Maar je voelt geen klik, wanneer je de kabel insteekt?

    En de PS3 geeft wel rood licht bij die uitgang?
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  6. #6

    Standaard



    op de PS3 geeft ie wel een klein klikje op de set niet, er komt inderdaad een rood licht uit als ik in de aansluiting kijk!
    Laatst aangepast door zeroonethree : 10-01-2013 om 09:37

  7. #7

    Standaard

    ik heb dit probleem ook bij mijn upc horizon box, daar klikt ie ook niet in vast. Bij mij ligt het in ieder geval aan de upc box want op een andere aansluiting klikt ie wel goed vast.
    Misschien ligt het aan de philips set? ( zou je wel denken met dat merk)
    Laatst aangepast door kruspe : 10-01-2013 om 10:11
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  8. #8

    Standaard

    Ik weet niet wat er gebeurd is, ik heb een hdmi kabel extra aan de geluidsset en tv gekoppeld en de stroom van het apparaat gehaald en ineens heb ik geluid :S

  9. #9

    Standaard

    yay!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •