De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: recensies?

  1. #1

    Standaard recensies?

    Het kan aan mij liggen maar vinden jullie ook dat er de laatste tijd maar erg weinig recensies op dvd.nl staan?

    Vanaf september 2012 slechts 19 dvd recensies!
    En op blu ray ook slechts 19 vanaf oktober!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  2. #2

    Standaard

    Tsja, dan zal er gezegd worden dat ze afhankelijk zijn van wat de distributeurs aanleveren. Of dat het veel tijd kost.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Tsja, dan zal er gezegd worden dat ze afhankelijk zijn van wat de distributeurs aanleveren. Of dat het veel tijd kost.
    Je kan toch ook iets recenseren uit je eigen collectie?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  4. #4

    Standaard

    Het kost inderdaad veel tijd. Momenteel is dvd.nl hard op zoek naar schrijvers. Al een tijdje trouwens. Dus het is inderdaad wat rustiger dan wat men van dvd.nl gewend is.

  5. #5

    Standaard

    Kunnen leden van dvd.nl geen eigen schrijfsels insturen, die dan beoordeelt worden en, wanneer goedgekeurd, geplaatst?
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 12-01-2013 om 19:55

  6. #6

    Standaard

    Het heeft een aantal redenen waarom het aantal recensies zo beperkt is.
    De belangrijkste twee op dit moment zijn de drukke werkzaamheden en/of ziekte van de recensenten en het aanbod van de distributeurs.
    Er wordt ook wel uit eigen collectie gerecenseerd, maar daarbij komt ook het eerste punt weer om de hoek kijken.
    Als er mensen zijn die willen en kunnen recenseren, dan mogen ze zich bij mijn melden!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    FF een kort vraagje over de recensies :

    Als er een recensie wordt geschreven op de site, vind ik dat erg top, want zodoende kunnen we wat meer te weten komen over de release.

    Alleen vaak worden hele grote stukken geplaatst zonder af en toe spaties ertussen.

    Dan krijg je dus een vrij grote lap tekst, wat dan mijn inziens wat lastiger leest.

    Hier een voorbeeld (Met het grote stuk bedoel ik onder de afbeelding van de hoes, bij samenvatting) : http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=4742

    Als er dan spaties tussen zitten, leest het ook rustiger.

    Wellicht dat hier een keer naar gekeken kan worden?

  8. #8

    Standaard

    Aan welke criteria moet een dvd.nl recensie voldoen?

  9. #9

    Standaard

    Als je interesse hebt kun je het beste meer info opvragen bij Ludo Keeris. Om te zien waar het aan moet voldoen kun je het beste gewoon een paar recensies op de voorpagina bekijken. Daarnaast moet je bepaalde apparatuur in huis hebben. Daarbij zijn de eisen voor BD iets hoger dan voor alleen DVD.

    We werken meestal met een proefrecensie. Daarmee kan iemand die serieus geïnteresseerd is laten zien wat hij in huis heeft.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •