De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Masters of the Air | The Mighty Eight (HBO mini-series)

    Dit is al wat ouder nieuws en er is kort over gesproken in het oorspronkelijke band of brothers topic. Aangezien dit een nieuw deel gaat worden en niks met de originele band of brothers heeft te maken verdiend dit onderwerp een los topic.

    Lekker discusseren over een mogelijk vervolg. Ik kijk hier heel erg naar uit aangezien BoB en TPC een van mijn favo mini-series zijn die nog geregeld de Blu-ray speler ingaan om nogmaals te herkijken.

    Bericht:

    Het Amerikaanse mediabedrijf Home Box Office denkt serieus na over een vervolg van de HBO-serie Band of Brothers. Dat meldt het Franse tv-magazine Télérama.
    Net als Band of Brothers en een andere succesvolle HBO-serieThe Pacific speelt de nieuwe HBO-serie zich in de Tweede Wereldoorlog af. De plannen zouden al in een verder gevorderd stadium zijn. Télérama interviewde HBO-topman Michael Lombardo tijdens zijn bezoek aan Parijs.

    Luchtoorlog centraal


    Net als The Pacific speelt de nieuwe serie zich in Stille Oceaan af. Niet de grondoorlog, maar de oorlog in het luchtruim boven de grootste oceaan van de wereld staat centraal. De HBO-topman kon niet meer details over de nieuwe HBO-serie geven.

    HBO ook in Nederland en België

    HBO is als betaalkanaal bij veel Nederlandse tv-aanbieders – waaronder KPN, Ziggo en CanalDigitaal – beschikbaar. Met UPCvoert HBO op dit moment nog onderhandelingen over doorgifte bij het één na grootste kabelbedrijf van Nederland. In België zijn HBO-series en films als eerste via filmzender Prime bij Telenet beschikbaar. Films en series zijn binnen 24 uur na de eerste Amerikaanse tv-vertoning in Nederland en België te bekijken.
    Laatst aangepast door theregiment : 10-04-2015 om 09:32

  2. #2

    Standaard

    Hier zit ik zo erg naar uit te kijken..lijkt me fantastisch.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #3

    Standaard

    Aangezien de nieuwe serie zich opnieuw in het gebied van de Stille Oceaan afspeelt had je deze thread misschien beter Pacific 2 kunnen noemen .

    Maar ff zonder dollen, kan van deze HBO series geen genoeg krijgen dus laat maar komen. Ik hoop dan alleen wel dat hij op een "normale" zender wordt uitgezonden aangezien mijn kabelexploitant Caiway geen HBO in het pakket heeft zitten, ongeveer een half jaar geleden hebben ze aangegeven geïnteresseerd te zijn maar ze hebben er daarna zoals gewoonlijk eigenlijk nooit meer wat mee gedaan .
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-01-2013 om 12:36


  4. #4

    Standaard

    Dan gewoon op Bluray aanschaffen als deze uitkomt

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Aangezien de nieuwe serie zich opnieuw in het gebied van de Stille Oceaan afspeelt had je deze thread misschien beter Pacific 2 kunnen noemen .

    Maar ff zonder dollen, kan van deze HBO series geen genoeg krijgen dus laat maar komen. Ik hoop dan alleen wel dat hij op een "normale" zender wordt uitgezonden aangezien mijn kabelexploitant Caiway geen HBO in het pakket heeft zitten, ongeveer een half jaar geleden hebben ze aangegeven geïnteresseerd te zijn maar ze hebben er daarna zoals gewoonlijk eigenlijk nooit meer wat mee gedaan .
    ZO dacht ik ook, maar ze noemen het een vervolg op BoB. Misschien wel omdat The Pacific minder goed is ontvangen en echt 'iedereen' BoB wel kent

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Dan gewoon op Bluray aanschaffen als deze uitkomt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    ZO dacht ik ook, maar ze noemen het een vervolg op BoB. Misschien wel omdat The Pacific minder goed is ontvangen en echt 'iedereen' BoB wel kent
    @RobinB: dat lijkt me logisch dus daar hoef je niet bang voor te zijn , alleen weet jij net zo goed als ik dat de serie heel wat eerder op TV uitgezonden wordt dan dat hij op Blu Ray te krijgen is.

    @theregiment: Band of Brothers en The pacific vind ik nou twee totaal verschillende series die allebei vanuit een "ander" oogpunt zijn gefilmd en daardoor niet met elkaar vergeleken kunnen worden. De leek heeft ooit Band of Brothers gezien en dacht bij The Pacific op herhaling te kunnen en dus vindt men deze serie minder maar daarom snap ik wel dat ze Band of Brothers "weer" als basis gebruiken om zoveel mogelijk kijkers te trekken.


  7. #7

    Standaard

    Tom Hanks en Steven Spielberg bundelen opnieuw hun krachten voor een tv-serie over de Tweede Wereldoorlog. Het wordt na Band of Brothers en The Pacific de derde show die de acteur en regisseur samen maken over de oorlog.

    De nog titelloze serie draait om de piloten van de Eighth Air Force, oftewel de Mighty Eighth, en de luchtgevechten die zij voerden. De inhoud wordt voornamelijk gebaseerd op het boek Masters of the Air van Donald L. Miller, schrijft het Amerikaanse tijdschrift The Hollywood Reporter.

    Hanks en Spielberg treden op als uitvoerend producent van de serie. Die rol namen ze ook al op zich voor het met prijzen overladen Band of Brothers uit 2001 en The Pacific uit 2010. De shows werden uitgezonden door HBO. Ook de nieuwe serie is te zien op de Amerikaanse zender.
    FOK.nl

  8. #8

    Standaard

    Nog een toevoeging:


    De serie zal gebaseerd worden op het werk van historicus Donald L. Miller, schrijver van het boek Masters Of The Air: America's Bomber Boys Who Fought The Air War Against Nazi Germany. Spielberg en Hanks zetten in hun verhaal de strijd tussen The Eight Air Force en de Duitse Luftwaffe centraal
    Dit noem ik echt fantastisch..beide series blijven boeiend..en zijn zo mooi gemaakt.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #9

    Standaard

    Dat stond reeds in dat berichtje

  10. #10

    Standaard

    Dan heb ik daar net overheen gelezen :$

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #11

    Standaard

    Ben toch blij met de toevoeging van RobinB, want ik had geen idee wie of wat de "Mighty Eight" waren. Dus helemaal niet in de Pacific, maar een Europees 'slagveld'.
    Of waren die Duitsers ook actief in de Pacific? Nee toch?

    Ik heb toevallig met Kerst Pacific weer eens gekeken en deze nieuwe serie lijkt me ook weer heel boeiend worden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #12

    Standaard

    Ik hoor van veel mensen dat de Pacific erg tegenvalt in tegenstelling tot Band of Brothers.

    Band of Brothers vind ik erg uniek! Maar hoe is dat dan met de Pacific ?

  13. #13

    Standaard

    Dat is dan goed nieuws, BoB is eigenlijk gewoon subliem, maar The Pacific is ook erg goed.

    @langejan: lees deze review op IMDB maar eens.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ik hoor van veel mensen dat de Pacific erg tegenvalt in tegenstelling tot Band of Brothers.

    Band of Brothers vind ik erg uniek! Maar hoe is dat dan met de Pacific ?
    BoB is meer een kleine groep die gevolgd wordt door de oorlog heen.
    The Pacific volgt eigenlijk een complete divisie, hierdoor heb je mindersnel een persoonlijke band met de hoofdrolspelers omdat alles nogal shift en iedereen op elkaar 'lijkt'.

    Als je BoB en The Pacific niet met elkaar vergelijkt maar de oorlog met japan neemt zoals deze was dan vind ik the pacific niet veel onderdoen voor BoB. Heb afgelopen week The Pacific weer gezien voor de 4e keer. Elke keer als ik hem kijk kom ik weer nieuwe dingen tegen en heb je het echt wel te doen met die mensen tijdens WOII.

    Wat was dat afzien eigenlijk, nog veel meer als de amerikanen die in europa hebben gevochten.
    Laatst aangepast door theregiment : 20-01-2013 om 16:31

  15. #15
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Eindelijk weg uit The Pacific en terug naar Europa steden als: Dresden, Hanover en tenslote Berlijn.
    Laatst aangepast door Pieter V : 20-01-2013 om 14:33

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Eindelijk weg uit The Pacific en terug naar Europa steden als: Dresden, Hanover en tenslote Berlijn.
    Of gewoon BoB alleen kijken dan kom je sowieso niet buiten europa haha

  17. #17

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Uitmelkerij.
    Zeker, volgens de site in de link de geruchten gaan dat ze maar 500 miljoen dollar uit willen gaan geven. Wat een goedkope prutsers!
    Ja, dit lijkt echt op uitmelken .....

  20. #20

    Standaard

    Is alleen al wel een heel oud filmpje uit 2013..

    Ik heb nogsteeds hoop en we zullen uiteindelijk wel zien of deze serie van de grond komt

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •