De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Release : Magister Magius.

    Het is bijna overal terug te vinden bij de belangrijke Nederlandstallige verkopers op internet:

    Er staat voor 17/1 een release gepland van Magister Magius.

    Ik vraag me af of het gaat over de TV serie van de BRT uit de jaren zeventig.
    Ik heb deze reeks nooit gezien maar ben er misschien wel nieuwsgierig naar.

    De titel van de te releasen dvd is echter Magius en niet Maesius zoals de oorspronkelijke serie. Ik vraag me dus af of het wel degelijk om de jaren zeventig release gaat van een BRT serie. Weet iemand meer?

  2. #2

    Standaard

    Ik ben 99,99% procent zeker dat het de oude VRT-serie uit de jaren zeventig is. Er was bericht dat deze begin 2013 zou uitkomen. Uitgever is EIC en ook dat klopt, want zij geven nu de oude VRT-series uit. Wanneer de cover bekend is, zal het wel volledig duidelijk zijn.

  3. #3

    Standaard

    Waarschijnlijk heeft iemand met niet te veel vakkennis Magius in plaats van Maesius op de releaselijst getikt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Ergens op een site las ik wel een totaal foute verwijzing naar een totaal andere film bij de koopversie : magister magius. Ik vind op imdb wel niks met dezelfde titel, dus het zou wel eens gewoon de BRT serie kunnen zijn.

    Kweet niet of het de moeite is van kopen nooit gezien...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •