Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.

Discussie: 3D bril kopen

  1. #1

    Standaard 3D bril kopen

    Hallo,

    We hebben een nieuwe Samsung Smart TV gekocht.
    Het is ook een 3D televisie. Maar ik heb geen 3D brillen. Ik wil geen brillen van 50 euro per stuk of zo, gewoon iets wat goed genoeg is.

    Is deze bril voor 12,99 goed?

    http://www.bol.com/nl/p/hama-3d-bril...0000012226668/

    Het is een 46 inch Samsung Full HD Smart TV.
    Type is Samsung UE46ES6900 SXXN Led TV

    (Twijfelde waar het topic moest...)

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij gaat dit niet werken, de bril in de link is passief en volgens mij heeft samsung alleen maar ondersteuning voor actieve brillen. Denk dat je beter even verder kan zoeken!

  3. #3

    Standaard

    Tips? Heb zelf geen verstand van tvs enzo .

  4. #4

    Standaard

    Normaal zouden er 2 actieve brillen bij de tv moeten zitten. Ik heb namelijk zelf nog maar recent een es6 reeks samsung gekocht en hier zaten 2 brillen bij.

  5. #5

    Standaard

    Nou, het niveau is weer hoog. Wat dacht je ervan om dit eerst eens te proberen?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gurty Bekijk bericht
    Nou, het niveau is weer hoog. Wat dacht je ervan om dit eerst eens te proberen?
    nou, nou!! hij mag het toch gewoon vragen!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    nou, nou!! hij mag het toch gewoon vragen!
    nee dat mag hier schijnbaar niet,afkraken is leuker dan iemand helpen.
    voor je tv heb je actieve brillen nodig, deze kun je bij de mediamarkt al kopen voor circa 25 euro,tenminste in mijn regio.
    voor de duurdere versies zit je wel over de 50 euro heen maar deze zijn ook oplaadbaar en hoef je geen batterij te vervangen.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  8. #8

    Standaard

    Het verbaast me eigenlijk dat je een televisie hebt gekocht zonder jezelf eerst te informeren hoe het zit met die brillen. Beetje een impulsaankoop gedaan?

    Trouwens, volgens Samsung horen er al wel twee brillen bij te zitten:
    Accessoires

    2 3D-brillen inbegrepen
    Heb je die er nu niet bij gekregen?
    Met korting online Chinees shoppen:
    MisterTao.com - recommender: DutchJohan

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    nou, nou!! hij mag het toch gewoon vragen!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    nee dat mag hier schijnbaar niet,afkraken is leuker dan iemand helpen.
    voor je tv heb je actieve brillen nodig, deze kun je bij de mediamarkt al kopen voor circa 25 euro,tenminste in mijn regio.
    voor de duurdere versies zit je wel over de 50 euro heen maar deze zijn ook oplaadbaar en hoef je geen batterij te vervangen.
    @Kruspe, grappig wel kritiek leveren maar roninpacino niet het juiste antwoord geven? Dan was mijn antwoord nog nuttiger dan die van jou

    @Jamiev, laat me niet lachen, hij koopt een Samsung 3D TV, daar zitten 2 actieve 3D brillen bij, de doos en handleidingen staan vol met Active 3D .
    Vervolgens kom je op een forum om te vragen welke brillen je moet hebben?

    De beste persoon heb ik duidelijk wel geholpen en niet afgekraakt want was dit dan geen voldoende informatie om zijn brilletjes te vinden.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gurty Bekijk bericht
    @Kruspe, grappig wel kritiek leveren maar roninpacino niet het juiste antwoord geven? Dan was mijn antwoord nog nuttiger dan die van jou
    het gaat om de manier waarop je het zegt! Slaat gewoon nergens op!
    Iedereen is vrij om alles te vragen hier op dit forum, dus ook deze vraag.
    Maar als jij vind dat jou niveau vele malen hoger ligt dan de anderen hier op het forum moet je misschien maar ergens anders naar toe gaan.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  11. #11

    Standaard

    Hij vraagt of die goedkope brillen van Bol werken op zijn Samsung TV.
    Lijkt mij een normale vraag waar je via Google niet zomaar even achter komt.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  12. #12

    Standaard

    De hamvraag is: hoe komt het dat er geen 3D brillen bijzitten?
    Anders zou ik eerst verhaal halen bij de verrkoper, dan hoef je helemaal geen onnodige kosten te maken.


    @kruspe: officieel is het zo dat je van alles kunt vragen op een forum, alleen is het wel zeer wenselijk dat je eerst zelf gaat zoeken. Dan had roninpacino minimaal kunnen achterhalen dat de brillen er bij zaten, en het verschil tussen passief/actief.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De hamvraag is: hoe komt het dat er geen 3D brillen bijzitten?
    Anders zou ik eerst verhaal halen bij de verrkoper, dan hoef je helemaal geen onnodige kosten te maken.


    @kruspe: officieel is het zo dat je van alles kunt vragen op een forum, alleen is het wel zeer wenselijk dat je eerst zelf gaat zoeken. Dan had roninpacino minimaal kunnen achterhalen dat de brillen er bij zaten, en het verschil tussen passief/actief.

    Misschien vind ie het fijner om het op dit forum te vragen met de achterliggende gedachte dat hier de meeste kennis ligt op dit gebied?
    Dan is het toch heel normaal dat ie zijn vraag hier stelt ipv google te doorzoeken?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Tips? Heb zelf geen verstand van tvs enzo .
    Helaas zijn actieve brillen altijd vrij duur en dan is er nog onderscheid tussen oplaadbare en batterij versies en bluetooth en ifrarood (oud). Je moet dus altijd kijken of een bril compatibel is met jouw type tv. 50 euro is wat dat betreft nog scherp aan de prijs. Mijn Pana brillen zijn bijna 2x zo duur.

    Maar idd zou je even kunnen googlen waar je de scherpste prijs vind voor een geschikte actieve bril.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De hamvraag is: hoe komt het dat er geen 3D brillen bijzitten?
    Anders zou ik eerst verhaal halen bij de verrkoper, dan hoef je helemaal geen onnodige kosten te maken.


    @kruspe: officieel is het zo dat je van alles kunt vragen op een forum, alleen is het wel zeer wenselijk dat je eerst zelf gaat zoeken. Dan had roninpacino minimaal kunnen achterhalen dat de brillen er bij zaten, en het verschil tussen passief/actief.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Misschien vind ie het fijner om het op dit forum te vragen met de achterliggende gedachte dat hier de meeste kennis ligt op dit gebied?
    Dan is het toch heel normaal dat ie zijn vraag hier stelt ipv google te doorzoeken?
    Eigenlijk kan ik me in beide meningen wel vinden. Weliswaar had een kleine research hem al wat meer informatie opgeleverd, zodat we hem nog meer van onze knowhow konden bieden, maar eigenlijk had Gurty dat dus even voor hem gedaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Misschien vind ie het fijner om het op dit forum te vragen met de achterliggende gedachte dat hier de meeste kennis ligt op dit gebied?
    Dan is het toch heel normaal dat ie zijn vraag hier stelt ipv google te doorzoeken?
    In mijn optiek is dat inderdaad niet normaal; voordat ik iets vraag, heb ik zelf even gekeken. Vind ik geen bevredigend antwoord, dan kan ik 'm hier stellen.

    In het verleden zijn zulke vragen gesteld....dat is toch vreemd?

    Eerlijk gezegd komt het anders over als lui .

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Eigenlijk kan ik me in beide meningen wel vinden. Weliswaar had een kleine research hem al wat meer informatie opgeleverd, zodat we hem nog meer van onze knowhow konden bieden, maar eigenlijk had Gurty dat dus even voor hem gedaan.
    dat is ook goed gedaan door Gurty, alleen had ie zijn opmerking over "niveau" best wel achterwege kunnen laten...maar goed, hij zal er nu wel aan uit komen denk ik met alle informatie.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In mijn optiek is dat inderdaad niet normaal; voordat ik iets vraag, heb ik zelf even gekeken. Vind ik geen bevredigend antwoord, dan kan ik 'm hier stellen.
    ja, en sommige mensen doen het liever andersom...is toch niets mis mee?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  19. #19

    Standaard

    Laat staan dat je je antwoord via Google vindt, tijdens en voor de aankoop van een 3D TV verdiep je je toch ook in dit soort zaken? In de winkel laat je je toch goed voorlichten en stel je toch ook dit soort vragen, in elk geval of er in ieder geval brillen bijzitten. En dat is toch vaak al wel het geval?

  20. #20

    Standaard

    Heb even voor je gekeken, maar deze brillen van 40 euro zijn speciaal voor jou samsung tv.

    http://www.qplaza.nl/artikel/5255/Sa...B_3D_Bril.html
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #21

    Standaard

    De tv komt van de Mikro Elektro en er zaten geen brillen bij, ik had het de verkoper ook gevraagd, maar hij zei dat die er niet bij zaten?

    En waarom oordeelt iedereen hier meteen? Hoe komen jullie erbij dat ik nergens naar gevraagd heb... dat heb ik dus wel, maar volgens de verkoper zaten er dus geen brillen bij en daarom heb ik dit topic geopend...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    De tv komt van de Mikro Elektro en er zaten geen brillen bij, ik had het de verkoper ook gevraagd, maar hij zei dat die er niet bij zaten?

    En waarom oordeelt iedereen hier meteen? Hoe komen jullie erbij dat ik nergens naar gevraagd heb... dat heb ik dus wel, maar volgens de verkoper zaten er dus geen brillen bij en daarom heb ik dit topic geopend...
    Dan zou ik toch eens terug langsgaan bij Mikro Elektro. Want zelfs op hun website geven ze aan dat hier 2 3D brillen bij zitten.
    Accesoires
    Aantal 3D-brillen 2

  23. #23

    Standaard

    Er horen absoluut 2 brillen bij te zitten.
    Gewoon terug gaan eisen dat je die brillen krijgt, anders ben je voor minimaal €100 besodemieterd.

  24. #24
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tenzij het een speciale deal of demoversie was. Dat weten wij natuurlijk niet, maar anders wel natuurlijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #25

    Standaard

    Als het een demo versie was zouden ze er heel duidelijk bij hebben moeten zetten dat de brillen er niet meer bij zaten.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •