Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 391011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 339 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Ik denk dat hij eerder doeld op de extra's. Maar tegen die tijd komt er vast en zeker een complete Middle Earth Box uit met alle 6 de films en ik verwacht dat de LOTR Trilogy wel eens alternatieve scènes zal kunnen bevatten zoals het vervangen van de orginele scene waarbij Bilbo de ring vindt door de scene met Martin Freeman.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #302

    Standaard

    Ik had het (deels) ook op extra's bedoeld. Voor mij staat er meer dan genoeg op de EE set.

    In het audiocommentaar zei PJ dat hij nog steeds niet zeker is of hij ooit die scène zal vervangen in Fellowship. 't Zou een leuk detail zijn natuurlijk!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Wat ik leuk vind is dat je in de scene keuze op de disc al kunt zien wat een nieuwe of extended scene is
    Ik heb alleen nog de extra's gezien, dus vraag me af of ze ook bij de proloog aangeven dat deze is aangepast voor de EE. Het design van de draak is van 4 poten in de Theatrical naar 2 poten in de Extended gegaan. Wordt dat aangegeven in het scènemenu?

    Wat betreft de extra's, ook ik ben een beetje teleurgesteld: er zijn geen gallery's meer en ook is er geen aparte docu over het schrijfproces van het script. Erg jammer, want dat vond ik reuze-interessant. Wellicht was hiervoor geen tijd omdat er vergeleken met LOTR veel minder tijd zat en zit tussen de productie van de films en het verschijnen van de Blurays? En komt dit pas op de release van de 2e en 3e films omdat er anders te veel prijs gegeven wordt (ook ivm de op latere termijn-switch van 2 naar 3 films)? Geen idee.

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    En komt dit pas op de release van de 2e en 3e films omdat er anders te veel prijs gegeven wordt (ook ivm de op latere termijn-switch van 2 naar 3 films)? Geen idee.
    Ik denk/hoop dat het vooral hierin zit. Bij LOTR was sprake van een aantal boeken die weliswaar één verhaal vertelden, maar ook in zekere zin afgeronde episodes vormden die redelijk makkelijk naar aparte films te vertalen waren. The Hobbit is één boek wat nu opgesplitst wordt in drie delen, elk aangevuld vanuit andere bronnen en de fantasie van de filmmakers. Je hebt wat bronmateriaal betreft dus niet echt de hapklare brokken waar bij LOTR wel sprake van was. Ik kan me voorstellen dat het voor de filmmakers daarom handiger is om in een later stadium alles in één keer te bespreken. En ik hoop uiteraard dat ze dat ook gaan doen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Ik heb alleen nog de extra's gezien, dus vraag me af of ze ook bij de proloog aangeven dat deze is aangepast voor de EE. Het design van de draak is van 4 poten in de Theatrical naar 2 poten in de Extended gegaan. Wordt dat aangegeven in het scènemenu?
    Ja, de proloog bevat volgens de scène selectie aanvullend beeldmateriaal.

    De volgende hoofdstukken bevatten aanvullend beeldmateriaal:

    4, 17, 18, 22, 26

    En de volgende hoofdstukken bevatten uitsluitend nieuw beeldmateriaal:

    1, 6, 21

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Wat betreft de extra's, ook ik ben een beetje teleurgesteld: er zijn geen gallery's meer en ook is er geen aparte docu over het schrijfproces van het script. Erg jammer, want dat vond ik reuze-interessant. Wellicht was hiervoor geen tijd omdat er vergeleken met LOTR veel minder tijd zat en zit tussen de productie van de films en het verschijnen van de Blurays? En komt dit pas op de release van de 2e en 3e films omdat er anders te veel prijs gegeven wordt (ook ivm de op latere termijn-switch van 2 naar 3 films)? Geen idee.
    Er is ook zo goed als geen aandacht voor de muziek van Howard Shore. Je ziet wat beelden van de opnames, maar een interview ontbreekt. Hopelijk volgt er bij het volgende of derde deel een uitgebreide documentaire.

  6. #306

  7. #307

    Standaard

    En hier nog steeds wachten op mijn versie, heb er twee besteld bij amazon.uk en vorige week zaterdag verzend bericht gehad maar nog steeds niet gezien.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b Bekijk bericht
    En hier nog steeds wachten op mijn versie, heb er twee besteld bij amazon.uk en vorige week zaterdag verzend bericht gehad maar nog steeds niet gezien.
    De mine heb ik vandaag binnen gekregen, een week na release. Wellicht zal je nog een week mogen wachten.

  9. #309
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Waarom komt de commentaartrack alleen met Franse ondertiteling.....? Nu is Engels geen probleem voor mij. Maar deze disc is ook in meerdere landen te vinden. Slaat nergens op.

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Waarom komt de commentaartrack alleen met Franse ondertiteling.....? Nu is Engels geen probleem voor mij. Maar deze disc is ook in meerdere landen te vinden. Slaat nergens op.
    Er zijn uitzondering, zoals bij The Goonies (die voorzien is van Nederlandse ondertitels), maar normaal gesproken worden audiocommentaren niet ondertiteld bij Warner Bros.

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Ik heb alleen nog de extra's gezien, dus vraag me af of ze ook bij de proloog aangeven dat deze is aangepast voor de EE. Het design van de draak is van 4 poten in de Theatrical naar 2 poten in de Extended gegaan. Wordt dat aangegeven in het scènemenu?
    Wat is eigenlijk de reden van van Smaugs gedaanteverwisseling van 4 naar 2 poten? wordt ook niet in de extra's toegelicht. (of is dat voor de extra's van deel 2?)
    Laatst aangepast door Joslyn : 02-12-2013 om 21:33
    uh, uh, It's a dinosaur

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Wat is eigenlijk de reden van van Smaugs gedaanteverwisseling van 4 naar 2 poten? wordt ook niet in de extra's toegelicht. (of is dat voor de extra's van deel 2?)
    Officieel is niet eens bevestigd dát er een gedaantewisseling heeft opgetreden, laat staan wat de reden is. Maar deze Tolkien-adept heeft er een uitgebreide analyse op losgelaten die de moeite waard is door te lezen.

  13. #313

    Standaard

    Heb onlangs ook de Extended cut aangeschaft maar wat een magere en schrale uitgave zeg!
    Geen mooi artwork en boekje zoals bij de LOTR boxen maar gewoon een kale doos (sorry voor de uitdrukking ) met verder helemaal niks er in.
    Ook nog eens het audiocommentaar niet onderttiteld.
    De LOTR extendend boxen waren echt pareltjes in alle facetten wat dat betreft.
    Wat een gedrocht van een uitgave vind ik dit als ik ze zo naast elkaar leg. Shame on you Warner!!!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher Bekijk bericht
    Geen mooi artwork en boekje zoals bij de LOTR boxen maar gewoon een kale doos (sorry voor de uitdrukking ) met verder helemaal niks er in.
    Ik vind er niets mis met de artwork. Ik heb de 2D US uitgave en ik vind de slipcover mooi. Ieder zijn smaak.

    Wat betreft de inhoud, daar kan ik niets over zeggen want ik heb hem nog niet gezien. Extra's zijn toch voor mij niet belangrijk. Als ik de film heb in uitstekende kwaliteit dan ben ik al zeer tevreden.

    Je moet ook deze uitgave niet vergelijken met de Extended Editions van LOTR. Die waren ook bijna 2 maal duurder als het niet meer was vaar alléén maar de dvd uitgave. Dan moet je ook niet verwachten om iets te krijgen zoals met de LOTR. Ik heb 19,99$ voor mijn exemplaar betaald wat absoluut niet veel is. Misschien komt er nog een super deluxe uitgave in de stijl van de EE van LOTR maar dat wel duurder gaat kosten.

  15. #315

    Standaard

    Verwacht vanaf 2015 wel zo'n luxe Box set van alle 3 The Hobbit films, net zoals de luxe box set van The Lord of the Rings Trilogy, vandaar ik de blu ray 3 disc versie heb gekocht, anders zit je weer met dubbele films opgescheept.

  16. #316

    Standaard

    Misschien is de vraag niet relevant of zelfs leek-achtig dom, omdat ik niet helemaal mee ben. Maar we nemen het risico : Mogen we in de toekomst ook de HFR-versie op BLU RAY verwachten? Of hoe zit dat nu juist in elkaar? Het is me allemaal niet 100% duidelijk namelijk.

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Misschien is de vraag niet relevant of zelfs leek-achtig dom, omdat ik niet helemaal mee ben. Maar we nemen het risico : Mogen we in de toekomst ook de HFR-versie op BLU RAY verwachten? Of hoe zit dat nu juist in elkaar? Het is me allemaal niet 100% duidelijk namelijk.
    In principe bestaat dat (nog??) niet voor Blu-ray. Ik weet wel dat er wat mogelijk is binnen de huidige standaarden(toch progressief binnen 1080i bijvoorbeeld), maar of dat ook met 48fps kan???
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #318

    Standaard

    Ah, ik ging er namelijk vanuit dat dit al lang vast stond en vond er nergens iets over terug. 't Leek me gewoon zo voor de hand liggend en onvermijdelijk dat dit uiteindelijk zou verschijnen en dichterbij dan gedacht. Maar er is op dat vlak nog niets echt iets in ontwikkeling? Althans niet in die fase dat we er van uit mogen gaan ... Enfin, het lijkt met toch interessant.

  19. #319

    Standaard

    Misschien heb ik iets gemist...
    Citaat uit de posting van Mark T:
    "The Hobbit is één boek wat nu opgesplitst wordt in drie delen, elk aangevuld vanuit andere bronnen en de fantasie van de filmmakers".
    Is er al iets bekend over de verschijning van de andere delen?

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tiswat Bekijk bericht
    Misschien heb ik iets gemist...
    Citaat uit de posting van Mark T:
    "The Hobbit is één boek wat nu opgesplitst wordt in drie delen, elk aangevuld vanuit andere bronnen en de fantasie van de filmmakers".
    Is er al iets bekend over de verschijning van de andere delen?
    Tuurlijk. Deel 2 (The Desolation of Smaug) verschijnt op 11 december a.s. en deel 3 (There and Back Again) op 17 december 2014.

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik vind er niets mis met de artwork. Ik heb de 2D US uitgave en ik vind de slipcover mooi. Ieder zijn smaak.
    Dat is dan ook eigenlijk niet echt wat ik bedoelde. Ik bedoelde eigenlijk dat de LOTR extended boxen een schitterend uitklap werk hadden en The Hobbit heeft dat allemaal niet helaas.
    Heb de blu-ray uitgave en ben er sinds kort achter dat de dvd uitgave dat wel heeft. Waarom men dit ook niet voor de blu-ray uitgave gedaan blijft me een raadsel daar de dvd verkopen vandaag de dag sowieso ver achterblijven op de blu-ray verkopen?
    Waarom dan deze moeite doen voor een dvd box en niet voor een blu-ray box die veel meer verkoopt????
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher Bekijk bericht
    Waarom men dit ook niet voor de blu-ray uitgave gedaan blijft me een raadsel daar de dvd verkopen vandaag de dag sowieso ver achterblijven op de blu-ray verkopen?
    Waarom dan deze moeite doen voor een dvd box en niet voor een blu-ray box die veel meer verkoopt????
    Dat is misschien je perceptie, maar de DVD verkopen zijn toch echt 3 tot 4 keer hoger dan die van BD....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat is misschien je perceptie, maar de DVD verkopen zijn toch echt 3 tot 4 keer hoger dan die van BD....
    Amerika:

    DVD: The Hobbit: An Unexpected Journey 2,374,758 DVD's $30,775,085 opbrengst
    Blu-ray: The Hobbit: An Unexpected Journey 2,255,991 $52,589,315

    Het gaat hier om de Theatrical editie en enkel in Amerika, maar ik denk dat de verkopen per medium dus dichter bij elkaar liggen dan gedacht.

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Amerika:

    DVD: The Hobbit: An Unexpected Journey 2,374,758 DVD's $30,775,085 opbrengst
    Blu-ray: The Hobbit: An Unexpected Journey 2,255,991 $52,589,315

    Het gaat hier om de Theatrical editie en enkel in Amerika, maar ik denk dat de verkopen per medium dus dichter bij elkaar liggen dan gedacht.
    Ik had het niet over 1 titel, maar over alle verkopen bij elkaar, voor LOTR geldt er wat anders dus maar ook in NL?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik had het niet over 1 titel, maar over alle verkopen bij elkaar, voor LOTR geldt er wat anders dus maar ook in NL?
    We hebben het toch specifiek over deze titel? Ik vind de vraag van the Scratcher legitiem; waarom is de DVD box wel zo mooi vormgegeven (als de oude LOTR boxen) en de Blu-ray niet wetende dat de Blu-ray waarschijnlijk meer verkoopt? (Waarom überhaupt dat onderscheid?)
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 06-12-2013 om 14:21

Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 391011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •