Pagina 12 van 14 EersteEerste ... 2891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 339 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Net binnen, ziet er goed uit.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #277

    Standaard

    Ik snap het nog steeds niet. Mijn order staat nog steeds op Not Yet Dispatched, heb ik verdorie al weken geleden gepredordered...
    Toch maar eens mailen naar amazon voor dit.

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik snap het nog steeds niet. Mijn order staat nog steeds op Not Yet Dispatched, heb ik verdorie al weken geleden gepredordered...
    Toch maar eens mailen naar amazon voor dit.
    Ik snap de verschillen ook heel slecht, maanden geleden in de pre-order gezet en reeds verzonden afgelopen vrijdag, maar de leverdatum staat op 18 november

  4. #279

    Standaard

    Gisteren in London lagen er redelijk wat exemplaren in de HMV aan Oxford Circus. Dus in de grote retailers is de EE wel goed voorradig denk ik.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #280

    Standaard

    Dat is net het probleem: bij amazon is deze ook voorradi en toch wordt hij nog niet verzonden.
    Nog steeds estimated delivery tussen 14 en 19 november...

  6. #281

    Standaard

    Vanmorgen naar de Media Markt in Eindhoven geweest. De Blu-ray was nog niet geleverd. Misschien vanmiddag. Ik heb 'm nu via de website besteld voor € 19,99.

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Zo zo, heb je hem gewoon via super saver laten verzenden?

    De 3D versie is ook de EE cut neem ik aan, toch?
    Ik heb hem zo goedkoop mogelijk laten verzenden, maar in mijn mail die ik maandagochtend las, stond leveringsdatum 12 november bij. Ik nam aan dat het om binnenlandse leveringen ging, maar niet dus.

    De 3D is ook de EE.

    Bijlage 4240Bijlage 4242

    Foto is een beetje donker, maar het idee is wel duidelijk denk ik.

  8. #283

    Standaard

    Vandaag ook men 3D EE binnen gekregen via amazon UK.

  9. #284
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Via Royal Mail verzonden of PostNL?

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Via Royal Mail verzonden of PostNL?
    Woon in België, en is verzonden door bpost.

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vanmorgen naar de Media Markt in Eindhoven geweest. De Blu-ray was nog niet geleverd. Misschien vanmiddag. Ik heb 'm nu via de website besteld voor € 19,99.
    Om iets na 12 was ik er en lag ie niet in de schappen, dus heb ik er naar gevraagd en is men in het magazijn een exemplaar gaan halen.

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat is net het probleem: bij amazon is deze ook voorradi en toch wordt hij nog niet verzonden.
    Nog steeds estimated delivery tussen 14 en 19 november...
    Daar waar Amazon vroeger snel verzond is het nu anders heb ik gemerkt:

    Ook al is het item op voorraad, het duurt soms 1 of meer dagen voordat het verzonden is (ook al is het op voorraad).

    De laatste maanden heb ik dit gehad met populaire items (bv het boek ‘The Making of Return of the Jedi’ (ik was hiermee niet de enige die dit probleem had)).
    Voor al deze dingen had ik de standaard verzendmethode (dus niet die gratis supersaver).

    Bij een paar minder populaire items die ik al tijden in de pre-order had (Grimm: series 2 bv) had ik dit probleem niet. Sterker: deze werden een paar dagen voor de release al verzonden.

  13. #288

    Standaard

    Weet iemand wat die 5 schijven inhouden voor de dvd versie ?

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik heb hem zo goedkoop mogelijk laten verzenden, maar in mijn mail die ik maandagochtend las, stond leveringsdatum 12 november bij. Ik nam aan dat het om binnenlandse leveringen ging, maar niet dus.

    De 3D is ook de EE.

    Bijlage 4240Bijlage 4242

    Foto is een beetje donker, maar het idee is wel duidelijk denk ik.
    Je linkjes werken bij mij niet. Krijg een systeembericht te zien dat de links ongeldig zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #290

    Standaard

    ik heb de special steelbook versie besteld 5dagen geleden kreeg ik door dat hij was overhandigd aan de pakket dienst.
    alleen de pakket dienst is hier nog niet geweest..

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je linkjes werken bij mij niet. Krijg een systeembericht te zien dat de links ongeldig zijn.
    DSC_3154.jpgDSC_3155.jpg

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Om iets na 12 was ik er en lag ie niet in de schappen, dus heb ik er naar gevraagd en is men in het magazijn een exemplaar gaan halen.
    Wat was de prijs?

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Wat was de prijs?
    € 22,99 voor de 3-disc BR

  19. #294

    Standaard

    Ik heb mijn 5 Disc Extended Edition afgelopen maandag al van Amazon.co.uk ontvangen. Incl verzenden ook nog eens 7 euro goedkoper dan Bol.com. NL'se markt is weer een lachertje, heb er alweer 3 uur aan extra's op zitten waar anderen nog op ontvangst van hun versie wachten

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Ik heb mijn 5 Disc Extended Edition afgelopen maandag al van Amazon.co.uk ontvangen. Incl verzenden ook nog eens 7 euro goedkoper dan Bol.com. NL'se markt is weer een lachertje, heb er alweer 3 uur aan extra's op zitten waar anderen nog op ontvangst van hun versie wachten
    Nee hoor, ik wacht wel tot April 2015 totdat de complete boxset van The Hobbit uitkomt, anders heb ik die films straks 3 keer, beetje overbodig...

  21. #296

    Standaard

    Vandaag binnen gekregen van Amazon UK.
    Afgelopen Zaterdag verzonden met gratis verzend optie.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  22. #297

    Standaard

    Bij MM Alexandrium hadden ze de 3D versie niet binnen gekregen......ik werd verwezen naar de 3D van de TC. Die heb ik al gehad meneer ...

  23. #298

    Standaard

    Vrijdag de Extended bluray ontvangen. Ik moet de film nog helemaal kijken. Alleen de opening gezien. Wat ik leuk vind is dat je in de scene keuze op de disc al kunt zien wat een nieuwe of extended scene is (is dat bij de LOTR bluray ook al het geval? nooit op gelet). Het beeld is superscherp. Echt een klap beter dan de LOTR blurays. En dat zelfs al op mn 3 jaar oude plasma.
    Het hoesje is wel irritant. Ik krijg de keepcase maar moeilijk uit de slipcover, het blauwe info sleeve blijft niet plakken en ik mis een boekje. De LOTR extended hebben die uitgebreide inhoudsopgave van de disc, zowel op de disc als in een boekje. Bij The Hobbit dus niet. En alleen maar filmpjes en geen still galeries van concept of promo art op de disc. Ook wel een groot gemis.

    Ik ben een groot liefhebber van de LOTR extended trilogie. The Hobbit 1 maakte de verwachting niet waar, de film was te lang. Met de extended verwacht ik geen betere film maar wel een heerlijke lading van uitgebreide extra's. En zelfs die vind ik dus teleurstellend. Hoewel ik met The Hobbit 2 en 3 wel betere films voorzie verwacht ik geen verbeteringen en hoe de appendicies worden aangepakt.
    uh, uh, It's a dinosaur

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Vrijdag de Extended bluray ontvangen. Ik moet de film nog helemaal kijken. Alleen de opening gezien. Wat ik leuk vind is dat je in de scene keuze op de disc al kunt zien wat een nieuwe of extended scene is (is dat bij de LOTR bluray ook al het geval? nooit op gelet). Het beeld is superscherp. Echt een klap beter dan de LOTR blurays. En dat zelfs al op mn 3 jaar oude plasma.
    Het hoesje is wel irritant. Ik krijg de keepcase maar moeilijk uit de slipcover, het blauwe info sleeve blijft niet plakken en ik mis een boekje. De LOTR extended hebben die uitgebreide inhoudsopgave van de disc, zowel op de disc als in een boekje. Bij The Hobbit dus niet. En alleen maar filmpjes en geen still galeries van concept of promo art op de disc. Ook wel een groot gemis.

    Ik ben een groot liefhebber van de LOTR extended trilogie. The Hobbit 1 maakte de verwachting niet waar, de film was te lang. Met de extended verwacht ik geen betere film maar wel een heerlijke lading van uitgebreide extra's. En zelfs die vind ik dus teleurstellend. Hoewel ik met The Hobbit 2 en 3 wel betere films voorzie verwacht ik geen verbeteringen en hoe de appendicies worden aangepakt.

    Daarom wacht ik wel net zoals met TLOR Trilogy Luxe Boxset, en hopende dat die versie uitgebreider is dan deze versie....maar wel wachten tot April 2015 ....duurt nog ff....!!!

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    hopende dat die versie uitgebreider is dan deze versie....maar wel wachten tot April 2015 ....duurt nog ff....!!!
    Dus je wil een NOG uitgebreidere versie dan hetgeen wat nu terug te vinden valt op de Extended Edition? LOL. Een Extended extended edition dus.

    Voortgaande op hoe de releases nu gebeuren zul je in April 2015 enkel de Theatrical Cut van There And Back Again in handen hebben. Voor de extended versie (en de complete box) wordt het vermoedelijk terug wachten tot November van dat jaar.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Pagina 12 van 14 EersteEerste ... 2891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •