Pagina 5 van 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 339 worden weergegeven.
  1. #101
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Ik heb 'm dus ook zonder 3D cover (bol.com), en daar baal ik van - zit eraan te denken om 'm terug te sturen

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Ik heb 'm dus ook zonder 3D cover (bol.com), en daar baal ik van - zit eraan te denken om 'm terug te sturen
    Ik denk dat ik hem gewoon bijhoud, al dat gedoe om hem terug te sturen er nog eens geld voor uitgeven....

  3. #103

    Standaard

    Net gezien, viel me 100% mee!
    De bekende mix van suspense, humor en vooral prachtige natuur en cgi.
    Ik wou dat ik geld had om eens naar NZ met vakantie te gaan...

  4. #104
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Ik denk dat ik hem gewoon bijhoud, al dat gedoe om hem terug te sturen er nog eens geld voor uitgeven....
    Dat valt mee, bol.com levert op rekening en je kan 'm gratis terugsturen - én Amazon.uk heeft 'm mét een andere lenticular cover en is met verzending slechts 22 euro ...

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Dat valt mee, bol.com levert op rekening en je kan 'm gratis terugsturen - én Amazon.uk heeft 'm mét een andere lenticular cover en is met verzending slechts 22 euro ...
    Klopt, en alleen de originele engelse tekst op de hoes, zonder dat hinderlijke frans erbij als surprise

  6. #106

    Standaard

    Ik ging naar de MM voor de gewone versie en ik kwam terug met de 3D-versie (met de slipcover). Da's de eerste keer dat ik extra betaal voor een cover. Maar hij is dan ook wel erg mooi.

  7. #107
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Ik heb 'm dus ook zonder 3D cover (bol.com), en daar baal ik van - zit eraan te denken om 'm terug te sturen
    Ik ook van Bol, maar wel met 3D slipcover?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #108
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren gekeken op mijn nieuwe luie oversized hoekbank. Moet zeggen dat ik er best wel flink van genoten heb. 3D was nergens echt aanwezig op wat effecten na en boelde prettig aan. Ik had ook nergens het gevoel dat hij (te) lang duurde. Kijk nu al uit naar het vervolg.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #109

    Standaard

    Ik heb em ook van Bol, maar ook zonder 3D slipcover, slechts een gewone kartonnen sleeve.

  10. #110
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vreemd opzicht. Zou het te maken hebben met de tijd van pre-orderen of simpelweg willekeur? (Wat ik me overigens niet kan voorstellen, ik denk het tweede.) Ik vind die 3D cover ook best grappig.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb em ook van Bol, maar ook zonder 3D slipcover, slechts een gewone kartonnen sleeve.
    Ik ook van Bol zonder 3D cover,jammer

  12. #112

    Standaard

    Voor degene die hem in 2D hebben ( of de 3D eigenaars die het toevallig weten ).. de extra disc ( bonus disc ) is dat een digital copy ?

  13. #113
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    BIj de 3D versie is de digital copy alleen een flyer met download nummer. Ik denk dat het bij de 2D niet anders zal zijn, maar pin me daar niet op vast.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Vreemd opzicht. Zou het te maken hebben met de tijd van pre-orderen of simpelweg willekeur? (Wat ik me overigens niet kan voorstellen, ik denk het tweede.) Ik vind die 3D cover ook best grappig.
    Misschien dat ze een deal hebben gesloten met Warner waarbij ze minder betalen voor de inkoop maar dan geen slipcovers krijgen. Bol.com kennende zullen die het weinig geboeid hebben dat hun klanten daar wel waarde aan hechten.

  15. #115

    Standaard

    Ik heb hem gisteren bekeken en er echt van genoten.
    Wel vind ik het raar dat ze 'Bilbo Baggins' als 'Bilbo Balings' vertalen.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Ik heb hem gisteren bekeken en er echt van genoten.
    Wel vind ik het raar dat ze 'Bilbo Baggins' als 'Bilbo Balings' vertalen.
    Das gewoon omdat dat in de NLD versie van het boek ook zo is. Men had het Baggins kunnen laten, maar heeft ervoor gekozen de naam te gebruiken die iedereen gewend was. Eigenlijk wel vreemd, want normaliter vertaal je een naam niet.

  17. #117

    Standaard

    Ik heb zoiets van: ofwel vertaal je alles, ofwel niets. Anders is het einde zoek.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #118

    Standaard

    Bij Harry Potter vind ik de vertalingen van de namen nog storender daar de Nederlandse namen nog meer afwijken van het bronmateriaal. Bij LOTR en The Hobbit valt het nog ferm mee.

  19. #119

    Standaard

    Ik heb de 3d versie ook zonder de lenticular cover oftewel 3d effect.

    De film heeft mij wel kunnen boeien. Zeker op hetzelfde niveau als LOTR.

    Ik denk toch dat ik de film vaker ga kijken dan de cover.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Misschien dat ze een deal hebben gesloten met Warner waarbij ze minder betalen voor de inkoop maar dan geen slipcovers krijgen. Bol.com kennende zullen die het weinig geboeid hebben dat hun klanten daar wel waarde aan hechten.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Bij Harry Potter vind ik de vertalingen van de namen nog storender daar de Nederlandse namen nog meer afwijken van het bronmateriaal. Bij LOTR en The Hobbit valt het nog ferm mee.
    Pruimtabak ipv Chewbacca blijft nog steeds mijn "favoriet"
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Pruimtabak ipv Chewbacca blijft nog steeds mijn "favoriet"
    Diegene die dát verzonnen heeft zat inderdaad op iets te pruimen, en het was géén tabak...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Diegene die dát verzonnen heeft zat inderdaad op iets te pruimen, en het was géén tabak...
    Is gewoon een exacte vertaling. Helemaal niets mee mis op zich. Alleen moet je namen niet gaan vertalen. Krijg je Luuk Hemelloper, Han Alleen, etc.

    Maar goed, back on topic:
    Ondertussen loop ik me flink in te houden om niet nu The Hobbit te gaan kopen. Ik wil de extended editie straks en wil niet 2x betalen. Maar: het is moeilijk....

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Is gewoon een exacte vertaling. Helemaal niets mee mis op zich. Alleen moet je namen niet gaan vertalen. Krijg je Luuk Hemelloper, Han Alleen, etc.

    Maar goed, back on topic:
    Ondertussen loop ik me flink in te houden om niet nu The Hobbit te gaan kopen. Ik wil de extended editie straks en wil niet 2x betalen. Maar: het is moeilijk....
    Je kan deze dan toch voor een makkie verkopen hier op het forum of marktplaats.Je mist nu wel een geweldige film die alles in huis heeft.

  24. #124

    Standaard

    Degene die de 3D heeft aangeschaft.. er zit een slipcover overheen, als je die eraf haalt is de hoes dan exact hetzelfde als de slipcover ? Eventueel afbeelding ?

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Degene die de 3D heeft aangeschaft.. er zit een slipcover overheen, als je die eraf haalt is de hoes dan exact hetzelfde als de slipcover ? Eventueel afbeelding ?
    Check 1 pagina terug

Pagina 5 van 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •