Pagina 10 van 14 EersteEerste ... 67891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 339 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    De Engelse Blu-ray heeft tenminste wel Nederlandse ondertiteling volgens Play. 5 discs (2D, 3D en dvd en ultraviolet) en wagonladingen met extra's voor €31,04!!!

  2. #227

    Standaard

    Bij Amazon.co.uk staat ie maar omgerekend nog geen 24 euro verzending inclusief. Vraag me wel af of de extra's ook Nederlands ondertiteling hebben.

  3. #228

    Standaard

    Bedankt voor de tip. Heb hem nu bij Amazon uk besteld, scheelt weer ruim 6 euro.

    En of de vele extra's ook nl ondertiteld zijn? Mij maakt t niet zo uit, zou wel leuk zijn.

  4. #229
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Ik heb de extended set in preorder gezet bij amazon.de
    vind het wel een mooi beeldje.
    81 euro inc. Verz.
    Even opmerken dat je goedkoper af bent bij Amazon US. Ik heb 96,76$ betaald, omgerekend 72,5€ ! De verzending is met AmazonGlobal Expedited Shipping (optie 2 bij afrekenen), dat is met douanekosten vooraf betaald dus geen gezever achteraf. Voor ons Belgen is dat een uitstekende optie want Bpost rekent nu 12€ administratiekosten aan ongeacht de waarde (dus iets van 23€ betaal je ook 12€ op ) + btw...

    Ook heb je met de Amerikaanse versie ook geen 'Der Hobbit: Eine unerwartete Reise' op de cover staan
    Laatst aangepast door Master S : 28-08-2013 om 21:08

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Bilbo draagt op zijn kleren één of meer acorn (eikel) knopen!

    Bijlage 3784
    Yup...

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Die gollum en Minas Tirith raak je volgens mij aan de straatstenen niet kwijt......(de Argonath weer wel) (indien iemand interesse heeft in gollum/minas tirith: laat het me weten.....(de Argonath hou ik))

    Wat mij opvalt/tegenvalt (maar verbeter me als ik het mis heb) is dat op de EE voorop een soort van filmposter staat. Bij de 3 EE's van LOTR waren dit fraaie 'boek verpakkingen' met op de voorkant de titel in het goud.
    Van the Hobbit is dit nu een soortgelijke verpakking, maar dan dus met zo'n afbeelding voorop ipv alleen de titel.
    Als je zo slim bent om ze te verkopen als het nog hot is, dan vang je er veel meer voor en kun je ze ook gemakkelijker verkopen, dus niet zo lang na de release van de collectors edition. Dan hebben sommigen spijt dat ze niet het beeldje hebben en willen er alsnog eentje.

    Trouwens, dat gelimiteerd valt erg tegen, van LOTR deel 1 heb ik ook heel lang die collectors editions te koop zien staan.

    Die Minas Tirith heeft een companion beeldje en die is wel strikt gelimiteerd, ik heb die ook en daar zijn er wereldwijd maar 8500 van. Je kreeg toen ook een replica van de kroon erbij.
    Er zat toen een code in elke collectors edition en de eerste 8500 bestellers kregen dus zo'n beeldje.

    Op zich wel geinig om te hebben.
    Die minas morgul zie ik nergens meer te koop, ook niet op ebay.
    Laatst aangepast door hstadman : 29-08-2013 om 00:37

  7. #232

    Standaard

    Ik heb voorlopig deze box in pre-order gezet op amazon, maar als hij ook uitkomt in NL bestel ik deze toch wel hier.
    Vind het jammer dat er enkel engel sdh als bruikbare ondertiteling op staat.
    Ben gegaan voor de 3D combo versie.
    Hopelijk komt deze box goed toe, dat ding moet toch zeker 6000 km vliegen.

  8. #233

    Standaard

    Momenteel staat de extended edition op amazon.co.uk omgerekend verzending inclusief nog geen 21 euro.

  9. #234

    Standaard

    Andere blu-ray erbij en hij kost maar 17 euro

  10. #235

    Standaard

    Recensie van de Amerikaanse extended edition:

    http://www.blu-ray.com/movies/The-Ho.../57035/#Review

    De recensent vindt de langere versie iets minder goed dan de bioscoopversie.

  11. #236

    Standaard

    20$ verschil tussen de 2D en de 3D? Om dan nog minstens 20€ te moeten bijbetalen voor de douane. Dan is dat minstens 35€ verschil. Ik ga dan voor de 2D kiezen.

  12. #237

    Standaard

    Voor de mensen die de extended edition in Engeland willen kopen: in Engeland verschijnt maar één uitgave op Blu-ray en dat is de 3D-versie. Deze bevat ook de 2D-versie, maar een aparte 2D-versie komt er niet. Dit is bevestigd door Warner Bros. zelf aan een forumlid van Blu-ray.com.

  13. #238

    Standaard

    Zie het probleem niet zo, de prijs is heel redelijk voor de 3D/2D EE (15-17pond) dus ik snap het vanuit het oogpunt van de uitgevers wel.

  14. #239

    Standaard

    Als je de UK uitgave koopt, dan is de prijs inderdaad redelijk. De US uitgave is veel duurder en wegens de hogere prijs moet je nog extra douanekoste bijbetalen. Dat maakt dat de US uitgave peperduur is ten opzichte van de 2D US uitgave. Dit is één van de duurste 3D US uitgave. Waarom zo duur als de 2D niet duurder is dan andere uitgaven.
    Laatst aangepast door BASIL : 01-11-2013 om 12:41

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Als je de UK uitgave koopt, dan is de prijs inderdaad redelijk. De US uitgave is veel duurder en wegens de hogere prijs moet je nog extra douanekoste bijbetalen. Dat maakt dat de US uitgave peperduur is ten opzichte van de 2D US uitgave. Dit is één van de duurste 3D US uitgave. Waarom zo duur als de 2D niet duurder is dan andere uitgaven.
    Over een jaar is deze voor beduidend minder geld te krijgen, dus als je het geduld kunt opbrengen..
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #241

    Standaard

    Ik ga nu de 2D kopen die ondertussen 5$ duurder geworden is. Ik ben blij dat ik hem voor iets minder dan 20$ heb. En wie weet binnen een jaar of vijf koop ik dan de boxset met de 3 films in 3D voor veel minder geld. maar dat ben ik nog niet zeker. Alles hangt af of naar 3D ben overgestapt.

    2D is zoals ik zeg ondertussen duurder geworden. Ze hebben voor één dag de prijs verlaagd naar iets minder dan 20$.

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Recensie van de Amerikaanse extended edition:

    http://www.blu-ray.com/movies/The-Ho.../57035/#Review

    De recensent vindt de langere versie iets minder goed dan de bioscoopversie.
    Vreemd genoeg wel ja. Hadden de extended versies van de LOTR wel flink wat toe te voegen aan het verhaal, het lijkt erop dat deze incarnatie iets minder geslaagd is.

    Zit te twijfelen of het dan wel nut heeft om de extended te kopen als het toch niets toevoegt of zelfs iets minder is.

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht

    Zit te twijfelen of het dan wel nut heeft om de extended te kopen als het toch niets toevoegt of zelfs iets minder is.
    Deze opmerking zie ik op Blu-ray.com ook voorbij komen, maar volgens mij vergeet men dat de EE alleen al het geld waard is voor de enorme hoeveelheid extra's. 9 uur aan bonusmateriaal!

  19. #244

    Standaard

    Ik zit aardig te twijfelen of ik deze maand The Hobbit 3d 5 disc versie moet aanschaffen, of wachten tot deel 3 voorbij is, en dan net zo'n zelfde blu ray box, als van The Lord of the Rings. Nu betaal je wel ca. 3 delen keer ca. 35,00 euro per stuk, en de totale box ca. 60,00 euro...

  20. #245

    Standaard

    Weet iemand of de extra's van de UK editie nederlands ondertiteld zijn, want het betekent niet omdat de film NL subs heeft, dat de extra's dat ook hebben....

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ik zit aardig te twijfelen of ik deze maand The Hobbit 3d 5 disc versie moet aanschaffen, of wachten tot deel 3 voorbij is, en dan net zo'n zelfde blu ray box, als van The Lord of the Rings. Nu betaal je wel ca. 3 delen keer ca. 35,00 euro per stuk, en de totale box ca. 60,00 euro...
    Bij amazon.co.uk kost The Hobbit deel 1 20euro voor de 5disc versie en deze heeft NL subs. Dus waar je dan 35euro per deel vandaan haalt...

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Bij amazon.co.uk kost The Hobbit deel 1 20euro voor de 5disc versie en deze heeft NL subs. Dus waar je dan 35euro per deel vandaan haalt...
    Bij de Nederlandse online winkels als Bol.com al gauw 31,99 en cosmox 34,99 voor 2D en 3D...en ik kan niet bestellen, heb geen creditkaart...voor amazon.uk. Betaal altijd teveel geld voor mijn blu ray's, helaas.

  23. #248

    Standaard

    Wat zijn ze deze keer lastig geweest. Vorige nacht is de 2D uitgave 5$ goedkoper geworden bij Amazon.com. Sinds deze middag kost het weer 24,99. Ze beweren dat de prijs nooit is gedaald. Bij de éne is wet wel gelukt om de uitgave aan 19,96 te krijgen en bij de andere niet. Na 2 medewerkers heb ik toch iemand aan de chat gehad die mij verzekerd dat ik die item aan 19,96$ ga krijgen.

  24. #249

    Standaard

    Op blu-ray.com kun je dat ook zien op de price tracker.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #250

    Standaard

    Inderdaad. Maar de twee eerste medewerkers beweerden dat de prijs nooit is gedaald.

Pagina 10 van 14 EersteEerste ... 67891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •