Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314
De resultaten 326 tot 339 van 339 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    We hebben het toch specifiek over deze titel? Ik vind de vraag van the Scratcher legitiem; waarom is de DVD box wel zo mooi vormgegeven (als de oude LOTR boxen) en de Blu-ray niet wetende dat de Blu-ray waarschijnlijk meer verkoopt? (Waarom überhaupt dat onderscheid?)
    Je hoort mij in mijn 2e reactie ook niet zeggen dat zijn vraag niet legitiem is, ik vraag me alleen af of het voor NL ook geldt zulke verhoudingen en hebben ze in de VS misschien ook niet een even mooie of mooiere BD set?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je hoort mij in mijn 2e reactie ook niet zeggen dat zijn vraag niet legitiem is, ik vraag me alleen af of het voor NL ook geldt zulke verhoudingen en hebben ze in de VS misschien ook niet een even mooie of mooiere BD set?
    Amerika heeft een beetje eenzelfde uitgave voor de DVD en Blu-ray EE; hoe de verkoopcijfers in Nederland zijn weet ik niet.

  3. #328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher Bekijk bericht
    Dat is dan ook eigenlijk niet echt wat ik bedoelde. Ik bedoelde eigenlijk dat de LOTR extended boxen een schitterend uitklap werk hadden en The Hobbit heeft dat allemaal niet helaas.
    Heb de blu-ray uitgave en ben er sinds kort achter dat de dvd uitgave dat wel heeft. Waarom men dit ook niet voor de blu-ray uitgave gedaan blijft me een raadsel daar de dvd verkopen vandaag de dag sowieso ver achterblijven op de blu-ray verkopen?
    Waarom dan deze moeite doen voor een dvd box en niet voor een blu-ray box die veel meer verkoopt????
    Wellicht om de reden dat destijds ook alleen de DVD boxen die mooie verpakking hadden. En zo blijft het formaat bluray edities wel hetzelfde.
    En idd wel een legitieme vraag als hierboven al gesteld is. Hoever moet je gaan met "mooie" boxen? Er gaat zeker een 48fps versie komen net als een "optimalisized for 4K" versie. En natuurlijk over 3 of 4 jaar The Hobbit extended trilogie bluray box.
    Ik maak me meer zorgen over extra's die er nu nog niet bij zetten maar wellicht in de toekomst wel. Zoals bij LOTR die extra making of docu disc. Ik wil best double dippen omwille de kwaliteit van beeld en geluid maar niet om extra's die er nu niet zijn maar bij een volgende versie wel.
    *extras nerd*
    uh, uh, It's a dinosaur

  4. #329

    Standaard

    Heeft toevallig iemand foto's van de Benelux-versie? Ik heb deze namelijk nog nergens kunnen spotten. Alvast bedankt.

  5. #330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Heeft toevallig iemand foto's van de Benelux-versie? Ik heb deze namelijk nog nergens kunnen spotten. Alvast bedankt.





  6. #331

    Standaard

    Ik heb gisteren deze 3D bluray gekocht, en vanmiddag gekeken. Beeld ziet er prima uit maar heb er last van dat de nederlandse ondertiteling bij sommige zinnen schokt/dubbel/trillerig wordt weergeven. Het beeld om de ondertiteling heen doet hier in die korte periode dan aan mee. Iemand anders hier ook last van?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    Ik heb gisteren deze 3D bluray gekocht, en vanmiddag gekeken. Beeld ziet er prima uit maar heb er last van dat de nederlandse ondertiteling bij sommige zinnen schokt/dubbel/trillerig wordt weergeven. Het beeld om de ondertiteling heen doet hier in die korte periode dan aan mee. Iemand anders hier ook last van?
    Bij mij mijn Samsung heb ik dat ook. (Ook bij andere 3D films)
    De Pioneer geeft de ondertitels netjes weer.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  8. #333

    Standaard

    Had t bij andere 3d bluray niet, maar dat ligt dus niet aan deze uitgave maar aan mn TV... (LG 3d led) maar hier is dus niks aan te doen? Of is t gewoon bij sommige 3D blurays pech hebben dat dit voorkomt?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  9. #334

    Standaard

    Bedankt Frank!

    Zonet de 3D-versie (UK) in ontvangst mogen nemen, een late verjaardag. Ik zie dat er amper verschil is, dus zal het ook bij deze versie houden.

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Bij mij mijn Samsung heb ik dat ook. (Ook bij andere 3D films)
    De Pioneer geeft de ondertitels netjes weer.
    Is vrij normaal. Ik heb dit regelmatig bij gewone 2d films, voorbeelden zijn films zoals Harry Potter, James Bond films, Saving private Ryan.
    Zelf heb ik een Sony-s350 speler en een Samsung serie 7 40inch Led. Volgens mij ligt dit aan een combinatie van verschillende merken.

  11. #336

    Standaard

    Ik had het over een Samsung blu ray speler en een Pioneer blu ray speler.
    Je zou toch denken dat een Samsung blu ray speler in combinatie met Samsung tv feilloos zou moeten werken zonder trillende OT.
    Volgens mij ligt het gewoon aan de kwaliteit van de speler.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Ik had het over een Samsung blu ray speler en een Pioneer blu ray speler.
    Je zou toch denken dat een Samsung blu ray speler in combinatie met Samsung tv feilloos zou moeten werken zonder trillende OT.
    Volgens mij ligt het gewoon aan de kwaliteit van de speler.
    Dan zou ik het met mijn Sony speler alvast niet mogen hebben...

  13. #338

    Standaard

    Alsof 3 films al niet melken was, doen ze ook nog eens andere beeldjes bij de normale versie van de volgende film!


  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Alsof 3 films al niet melken was, doen ze ook nog eens andere beeldjes bij de normale versie van de volgende film!
    Overslaan, die handel. Ik koop de beeldjes alleen als ze bij de Extended versie zitten.

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •