Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 339 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Die Franse Taal staat voortaan op alle blu ray covers, helaas, maar waarom zou jij je daar druk om maken...??? De filmmaatschappijen doen toch wat zij zelf willen, denk om je hart...!!!
    Het waarom wel/niet is nu wel vaak genoeg aangekaart.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zijn maar 2 Remedies tegen : Importeren of niet kopen
    Ik wacht wel op de EE. En dan maar hopen op een prettiger resultaat of een UK versie met NL ondertitels.

  2. #52

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Je kunt met een programma als Adobe Photoshop Elements, een kleureninkjet en glanzend fotopapier, met wat eenvoudig knip en plakwerk ook je eigen DVD- of Blu-raycover maken.

  4. #54
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht

    Ha, daar zitten sowieso wel wat mooie tussen. Die Star Wars zijn wel cool!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je kunt met een programma als Adobe Photoshop Elements, een kleureninkjet en glanzend fotopapier, met wat eenvoudig knip en plakwerk ook je eigen DVD- of Blu-raycover maken.
    Dat is ook het eerste waar ik aan dacht. Op deze manier kan je franse teksten of andere stoorelementen ook makkelijk verwijderen.
    Aan de andere kant heb ik zoiets van: Had mooi geweest als de covers wat mooier waren of als je zelf minimaal de keus had welke je kon kiezen van al die versies, maar heel erg veel moeite wil ik er nou ook weer niet in steken.

    Maar ja, als mooie covers je ding is, kan je hier helemaal iets unieks van maken. Alleen steelbooks en slipcases worden wat lastiger. Ik zou hem dan niet eens printen maar gewoon laten afdrukken voor het maximale resultaat.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #55

    Standaard

    Blu-ray-covers zijn ok, maar die DVD-cover vind ik echt lelijk. Superstatisch.

  6. #56

    Standaard

    TheOneRing.net heeft een exemplaar gekregen en bevestigd voor de Amerikaanse release:

    - This ‘combo pack’ is the five disc version: it contains the movie (over two discs) on 3D Blu-ray; one disc of the movie on 2D Blu-ray; one disc of the 2D DVD version; and one disc of ‘Special Features’.
    -The movie is divided into thirty-two scenes, and the scene selection menu has part of the map of Middle-earth in the background. The other menu choice from the main menu is for languages; the DVD can be played in English, French or Spanish, and has subtitles also in those languages. The background for this menu is a picture of a pensive-looking Gandalf, seated by a tree and smoking his pipe.
    - Finally – as MrCere mentioned yesterday, the press release which came with this Blu-ray pack from Warner Bros. confirmed that this ‘home entertainment release will be followed by an Extended Edition available just in time for the holidays’.

  7. #57

  8. #58

    Standaard

    De bd-rip vind ik er soms best nep uitzien, te overduidelijk uit de computer Maar de audio is super.
    Ben benieuwd naar de extra's van de 2D-release en hoelang de EE duurt en wat daar de extra's van zijn.

    Volgens IMDb komt deel 3 in december 2014 pas in de bioscoop. Ik was in de veronderstelling dat dit 6 maanden na deel 2 was.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Volgens IMDb komt deel 3 in december 2014 pas in de bioscoop. Ik was in de veronderstelling dat dit 6 maanden na deel 2 was.
    Het uitstel is bevestigd door de studio ( was ook hier in 't nieuws). Gerucht gaat dat de reden de concurrentie van de nieuwe X-Men in de zomer was...

  10. #60

    Standaard

    Dus langer wachten op de trilogy-box... Tenzij ik alsnog ga voor de losse films (hetzij theatrical, hetzij EE).

  11. #61

    Standaard

    Ik denk dat ik ga voor de trilogie box ofwel voor de losse EE uitgaves, maar dan enkel als er speciale edities van uitkomen met figurines of statues. Hell, ik heb de film zelf niet eens in de cinema weesten kijken, dus... kan ik wel een paar jaar wachten op de volledige boxset ook.

  12. #62

    Standaard

    Ik ben al overstag en heb de us versie besteld.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  13. #63

    Standaard

    Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben echt aan het twijfelen om de eerste uitgave te kopen. Maar welke kiezen? De 2D of de 3D+2D? Qua prijsvershil is er niet veel. Ik zal zowiezo de EE kopen. Ik vond de EE van LOTR fantastich en niet saai ondanks de lengte maar zal de EE van de Hobbit het ook zijn?

  14. #64

    Standaard

    Ik koop de bioscoop versies apart (3D, ondanks de lelijke cover) en dan binnen zoveel tijd komt er wel een mooie trilogie box met de EE versies en dan koop ik die nog eens. Ik vond The Hobbit lang genoeg, dus volgens mij zal daar niet zoveel interessants tussen zitten bij die EE versies. Vond het begin van The Hobbit redelijk langdradig zelf. Was blij uit dat kleine huisje te zijn na een half uur.

  15. #65

    Standaard

    Ik denk dat ik hetzelfde ga doen. Eerst de bioscoop versie zien en als er binnen een jaar of 3 een boxset uitkomt met de 3 EE. Dan ga ik die kopen. Tenzij ik de 3 EE appart koop indien er mooie boxen zijn.

    Tenzij ik alle uitgaven ga kopen . Nu zeg ik NEEN maar wie weet wat ik de komende jaren ga doen.

    Ik ben al blij dat ik van A-Film af ben, nu kan ik gerust de US versie kopen omdat die regio vrij is en er Franse ondertitels bij zijn. Wat het geval niet is met LOTR.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik denk dat ik hetzelfde ga doen. Eerst de

    Ik ben al blij dat ik van A-Film af ben, nu kan ik gerust de US versie kopen omdat die regio vrij is en er Franse ondertitels bij zijn. Wat het geval niet is met LOTR.

    Leuke filmkijker ben jij. Een engelstalige film met Franse ondertiteling kijken...

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Leuke filmkijker ben jij. Een engelstalige film met Franse ondertiteling kijken...
    In Brussel moet je tweetalig zijn (Frans/Nederlands). En mijn Engels is ook goed maar ik heb toch graag ondertitels zelfs als ze in het Engels zijn.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    De bd-rip vind ik er soms best nep uitzien, te overduidelijk uit de computer Maar de audio is super.
    Ben benieuwd naar de extra's van de 2D-release en hoelang de EE duurt en wat daar de extra's van zijn.

    Volgens IMDb komt deel 3 in december 2014 pas in de bioscoop. Ik was in de veronderstelling dat dit 6 maanden na deel 2 was.
    Ik ging de film bekijken, en ik dacht: ik wist niet dat het een animatie film zou zijn. Het is idd echt nep, en te overduidelijk uit de computer gerold.

  19. #69

    Standaard

    Het is ook nep, Middle-Earth heeft nooit bestaan (zegt men)

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het is ook nep, Middle-Earth heeft nooit bestaan (zegt men)
    Tsjen, ik dacht dat Middle earth in Nieuw-Zeeland lag.
    Ze mogen toch wel wat duidelijker zijn hoor

  21. #71

    Standaard

    In de bios had ik er geen last van (48 fps versie), ben toch wel benieuwd naar de blu-ray dan.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In de bios had ik er geen last van (48 fps versie), ben toch wel benieuwd naar de blu-ray dan.
    Idem hier. Hopelijk is t op de echte bd minder storend.

  23. #73

    Standaard

    http://www.youtube.com/watch?v=EbgYHx5lf-Q

    Blu-ray unboxing 3D versie... Zo te zien staat de 3D versie op 2 discs... Hopelijk bij ons niet.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    http://www.youtube.com/watch?v=EbgYHx5lf-Q

    Blu-ray unboxing 3D versie... Zo te zien staat de 3D versie op 2 discs... Hopelijk bij ons niet.
    Als het de kwaliteit van A/V ten goede komt zou ik er niet zo'n moeite mee hebben. Gezien de reviews is het een juiste keuze om de hoeveelheid informatie te verdelen over 2 discs.

  25. #75

Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •