Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 339 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Ik heb de extended set in preorder gezet bij amazon.de
    vind het wel een mooi beeldje.
    81 euro inc. Verz.
    Hey bettina, weet je iets over de ondertitels toevallig?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Hey bettina, weet je iets over de ondertitels toevallig?

    Mocht er geen Nederlandse ondertiteling op staan, de Duitsers hebben meestal wel Engelse ondertiteling.

    Hier is de link naar het product, helaas nog geen details bekend.
    http://www.amazon.de/Der-Hobbit-uner...rds=the+hobbit

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    wikipedia zit fout mbt ROTK: EE duurt incl. add. credits 264 minuten, en 251min, zonder. Dus 50min. extra. Andere 2 films tijdenzijn wel correct.
    Kun je meteen even editen zou ik zeggen.

  4. #204

    Standaard

    Volgens de site Bluraydisc.de :

    Deutsch für Hörgeschädigte, Englisch für Hörgeschädigte; Bulgarisch, Dänisch, Finnisch, Hebräisch, Isländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Rumänisch, Schwedisch, Arabisch, Ungarisch

    Untertitel können sich bis zum Release ändern


  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Volgens de site Bluraydisc.de :

    Deutsch für Hörgeschädigte, Englisch für Hörgeschädigte; Bulgarisch, Dänisch, Finnisch, Hebräisch, Isländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Rumänisch, Schwedisch, Arabisch, Ungarisch

    Untertitel können sich bis zum Release ändern


    Geen Nederlandse ondertiteling dus, wel Engelse ondertiteling.

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Geen Nederlandse ondertiteling dus, wel Engelse ondertiteling.
    Met verwijzing als er een deur dichtgeslagen word, of de radio aanstaat of weet ik het, irritant zijn die subs, maar beter dat dan helemaal geen subs

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Met verwijzing als er een deur dichtgeslagen word, of de radio aanstaat of weet ik het, irritant zijn die subs, maar beter dat dan helemaal geen subs
    Wat mij vaak wel opvalt is dat die subs accurater zijn dan de normale subs...

    Ach, de dialogen zijn dusdanig dat je eigenlijk geen ondertiteling nodig hebt.
    Laatst aangepast door hstadman : 08-08-2013 om 18:48

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Wat mij vaak wel opvalt is dat die subs accurater zijn dan de normale subs...

    Ach, de dialogen zijn dusdanig dat je eigenlijk geen ondertiteling nodig hebt.
    Ik moet zeggen dat er in de LOTR films (en ook de Hobbit) erg goed gearticuleerd wordt. Dat wil nog weleens tegenvallen in een film. Ik weet nog dat ik Fellowship zat te kijken met een kennis (de extended versie) en dat die er pas om en nabij de aftiteling achter kwam dat er geen ondertitels waren (ikzelf had m al eerder gezien). Dan wordt er pas goed verstaanbaar gesproken, vind ik. Altijd een pluspunt.

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ach, de dialogen zijn dusdanig dat je eigenlijk geen ondertiteling nodig hebt.
    Ik weet niet hoe het bij jou zit, ik heb nog steeds een beetje moeite als ze los gaan in die elfentaal

    @ dvdwatcher: bedankt!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe het bij jou zit, ik heb nog steeds een beetje moeite als ze los gaan in die elfentaal

    @ dvdwatcher: bedankt!
    Dan komt er toch text in het Engels in beeld?!

  11. #211

  12. #212

    Standaard

    3 disc en 5 disc? Wil dat zeggen The Hobbit 2D op 2 discs, The Hobbit 3D op 3 discs en "maar" 1 disc met extra's? Of is de extra disc nu wel een bluray en kan er dus net zoveel op als de 2 appendecis dvd van de LOTR EE versies. En is 20-25 minuten extra materiaal teruggebracht naar 13 of 13 minuten film + 7-12 minuten fan credits?

    Anyhoe, Ik had The Hobbit nog niet gekocht want de EE moet er komen
    uh, uh, It's a dinosaur

  13. #213

    Standaard

    Anyhoe, Ik had The Hobbit nog niet gekocht want de EE moet er komen

    Of gewoon wachten totdat alle 3 delen van The Hobbit Extended Versions uit zijn, dan krijgt je net zo'n mooie blu ray boxset als TLOTR Extended Versions.

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Anyhoe, Ik had The Hobbit nog niet gekocht want de EE moet er komen

    Of gewoon wachten totdat alle 3 delen van The Hobbit Extended Versions uit zijn, dan krijgt je net zo'n mooie blu ray boxset als TLOTR Extended Versions.
    Ik wacht op de box met alle 3 de extended delen. En ondertussen koop ik de gewone versies op een moment dat ze een stuk lager in prijs zijn. Om die natuurlijk weer van de hand te doen als de hele box er is.

    Heb ik ook gedaan bij de extended dvd's toen die uitkwamen: ik heb voor de hele set niet meer betaald dan 25 euro toen. Had ik de extended versies wel een half jaar later. Maar kon ik tot dan toch gewoon de normale edities zien. Scheelt bakken geld...

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Anyhoe, Ik had The Hobbit nog niet gekocht want de EE moet er komen

    Of gewoon wachten totdat alle 3 delen van The Hobbit Extended Versions uit zijn, dan krijgt je net zo'n mooie blu ray boxset als TLOTR Extended Versions.
    Dan heb je waarschijnlijk niet de beeldjes erbij.

  16. #216

    Standaard

    Wat moet ik met die beeldjes...??? Kosten veel ruimte en je blijft afstoffen, en natuurlijk veel extra geld.

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Wat moet ik met die beeldjes...??? Kosten veel ruimte en je blijft afstoffen, en natuurlijk veel extra geld.
    Ze zijn gelimiteerd en als je er vanaf wilt kun je ze zo doorverkopen voor een leuke prijs.

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ze zijn gelimiteerd en als je er vanaf wilt kun je ze zo doorverkopen voor een leuke prijs.
    Die gollum en Minas Tirith raak je volgens mij aan de straatstenen niet kwijt......(de Argonath weer wel) (indien iemand interesse heeft in gollum/minas tirith: laat het me weten.....(de Argonath hou ik))

    Wat mij opvalt/tegenvalt (maar verbeter me als ik het mis heb) is dat op de EE voorop een soort van filmposter staat. Bij de 3 EE's van LOTR waren dit fraaie 'boek verpakkingen' met op de voorkant de titel in het goud.
    Van the Hobbit is dit nu een soortgelijke verpakking, maar dan dus met zo'n afbeelding voorop ipv alleen de titel.

  19. #219

    Standaard

    Dat stoort me ook een beetje, de DVD versie krijgt dit namelijk wel!

    http://www.amazon.co.uk/The-Hobbit-U...ed+edition+dvd

  20. #220

    Standaard

    is dat bij de DVD niet geweest een slipcover? De japanse blu-ray uitgave heeft die namelijk ook.


  21. #221

    Standaard

    De Spaanse idem dito (net als de Japanse).
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat stoort me ook een beetje, de DVD versie krijgt dit namelijk wel!

    http://www.amazon.co.uk/The-Hobbit-U...ed+edition+dvd
    Juistem. Dit is dus de perfecte voorkant.

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Juistem. Dit is dus de perfecte voorkant.
    Waarom staat er een eikel op ?

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Waarom staat er een eikel op ?
    Geen idee.....ik zie wel een link met Tom Bombadil en de Ents, maar niet direct met The Hobbit.

  25. #225
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Waarom staat er een eikel op ?
    Bilbo draagt op zijn kleren één of meer acorn (eikel) knopen!

    hobbitbilbosbuttonb305.jpg
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 27-08-2013 om 16:10
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •